غیر معمول جزئیات درباره خرید کتاب

مشتریان نیز دیگر برای خرید کتاب از بانک کتاب از تهران و یا شهرستان ها دیگر نیازی به مراجعه حضوری نداشته باشند و با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن مشتریان نیز از خرید اینترنتی کتاب از سایت تلکتاب همراه با تخفیفات ویژه لذت ببرند . این کد امکان پیگیری لحظه ای مرسوله را از سایت پست فراهم می کند. ارسال سریع مرسوله ها با استفاده از روش های متنوع پستی (پیک موتوری، پست سفارشی و پست پیشتاز) انجام می گیرد و بعد از ارسال بسته های پستی، کد رهگیری مرسوله پستی در بخش پیگیری سفارش و همچنین ناحیه کاربری مشتری (بخش سفارش ها) نمایش داده می شود. نماد اعتماد الكترونیكی به شكل یك علامت در بالای سایتهایی كه از نظر قانونی فعالیت آنان مورد تائید است به نمایش در می آید. یونیکتاب در عرصه فروش کتابهای دانشگاهی تلاش دارد، تا تمامی نیاز دانشجویان را برطرف کرده و با ارائه خدمات مختلف امکان خرید کتاب دانشگاهی در هر ساعت از شبانه روز را فراهم آورده است. مدیر انتشارات مجد درباره پرتال نشر دانشگاهی(پند) گفت: پرتال «پند» نتیجه همفکری و تلاش عدهای از ناشران فعال کشور است، زمانی که هیچ زیرساخت جامع و مجازی وجود نداشت، پرتال پند طراحی شد.

خرید کتاب دانشگاهی

Da ta has been g ener᠎at᠎ed with the he lp of ​GS A Conten᠎t Ge nerator DEMO!

در هر یک از این دستهبندیها، به تعداد زیادی از کتابهای انتشارات مختلف دسترسی خواهید داشت که البته هر کدام با توضیحات کامل همراه هستند. آنها در مورد ویژگی های مختلف کتاب و همچنین زمان ارسال و … بانک کتاب تلکتاب با ارسال رایگان کتاب و ارتباط مستقیم با بزرگترین ناشران کشور در تمامی زمینه ها، کتاب های مورد علاقه شما را در سریعترین زمان ممکن در اختیار شما قرار می دهد. حالا ما قرار است چطور این مشکل شما را حل کنیم؟ این مجموعه بیشتر از ۵۰۰۰۰ نوع کتاب در بانک خود جمع آوری کرده است. وظیفه ناشران این است که در نوع قیمتگذاری کتاب، تخفیف، کیفیت، توزیع و سطح تماس کتاب با مخاطب دقت خرید آنلاین کتاب با تخفیف کنند. بدون شک کتاب، سند مکتوب و ابزار تحقیق و پژوهش است. حسینینیک ادامه داد: در سامانه پند، پلتفرم اختصاصی طراحی شده است که تنها در ویندوز کامپیوتر قابل دسترسی است، معتقدیم کتاب دانشگاهی را باید پشت میز کامپیوتر مطالعه کرد. روش حضوری که کاملاً مشخص است، اما ما قصد داریم شما را با روش آنلاین خرید کتاب از یونی کتاب در ادامه آشنا کنیم. Data h as  been creat ed wi​th t᠎he  help  of ketabtala Content Generator ​DEMO!

اساس خرید کتاب دانشگاهی

علاوه براین به دلیل اینکه نمایشگاه بینالمللی، قدیمیتر و شناخته شدهتر است، تصور میشود که حتما باید کتابها را از این نمایشگاه کتاب خربد و به نمایشگاه کتابهای تخصصی، بودجهای تخصیص داده نشود؛ خوب است این مسائل برطرف شود. نمایشگاه تهران فرصت مناسبی برای خرید تازهترین کتابهای منتشرشده از ناشران داخلی و برخی از ناشران بینالمللی است. ایراداتی که نسبت به خرید کتاب وجود دارد را برطرف کنیم و فعالیتهای انجمن ناشران دانشگاهی پربارتر از قبل و به صورت مستقل رونق بیشتری پیدا کند. ، کارشناسان ما با تسط کامل نسبت به پاسخ هوشمندانه جهت مشاوره به شما عزیزان در جهت خرید محصول کمک خواهند کرد. خرید کتاب دانشگاهی از کتابسرای افشین از شیوه های متفاوت امکان پذیر است. پیشگیریهای اجتماعی در اختیار قانون و دولت است. داشته باشیم که بتوانیم کتابهای ادبیات را از این ناشران خریداری کنیم و در اختیار دانشجویان قرار دهیم. راهکارهایی پیدا کنیم و از پیشنهادات همکاران، گروههای هدف، مسئولان کتابخانهها و معاونتهای پژوهشی دانشگاهها استفاده کنیم تا نمایشگاه در تقویم سالانه مراکز دانشگاهی قرار بگیرد. امسال آثار ناشران از سال 1391 تا 1401 در نمایشگاه عرضه میشود، کتابهای عرضه شده با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و حدودا 35 هزار کتاب در این نمایشگاه عرضه شده است.  This art icle has been g en er ated  with the help of G᠎SA Con​tent Ge​ne᠎rato​r DEMO!

خرید کتاب درسی

آرمانپور با بیان اینکه در حال حاضر 500 ناشر دانشگاهی و تخصصی فعال در سطح کشور داریم، عنوان کرد: امسال طبق آخرین بررسیها، 290 ناشر در پُرتال ثبتنام کردند و آثار خود را عرضه میکنند؛ این آمار نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش داشته است. مجموعه کتاب های حقوق یکتابوک، حدوداً ۱۴۲۰ کتاب را در خود جای داده است. در ادامه این مراسم آرزو مقصودی، کارشناس خدمات فنی کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات گفت: با توجه به فناوریهایی که امروز استفاده میشود جای کتابهای دیجیتال در سایت خالی است؛ کاش امکان داشت خرید کتابهای دیجیتالی مهیا شود. در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر تیم تخصصی یونیک کتاب ، شما دانشجویان عزیز ، با خريد آنلاین كتاب دانشگاهی ، کتاب های کمک درسی و عمومی موجود در این سایت در صورت سفارش تا قبل از ساعت 16 تا ساعت 23 همان روز می توانید کتاب ها را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید