فاکتوئیدهای جالب شرط می بندم هرگز درباره نمای خشک ساختمان نمی دانستی

با ایجاد فاصلهای که سطح بیرونی نما با بدنه اصلی ساختمان ایجاد میکند؛ ضمن آنکه وجود هوا در این فاصله نقش عایق صوتی وحرارتی را خواهد داشت، میتوان با محاسبات انجام شده نسبت به محل ساختن ساختمان از نظر آب و هوایی مطابق استانداردهای مربوطه (مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان ایران) عایق حرارتی و صوتی مناسبی را در نظر گرفت و به راحتی نصب نمود و حتی از این فضا میتوان برای عبور سیستم تاسیسات مکانیکی و برقی نیز استفاده نمود. سعیدسان تابع قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران در زمینه حقوق مولفین و ناشرین است، چنانچه نسبت به محتوای این صفحه صاحب حق نشر هستید و درخواست حذف آن را دارد، خواهشمند است از طریق این لینک به ما اطلاع دهید. سرامیک خشک پرسلانی تولید شده مخصوص نما به دو شکل کلی در بازار صنعت ساختمان کشور عرضه می گردد که شامل سرامیک مجوف پرسلانی و سرامیک تو پر پرسلانی که اصطلاحا سرامیک یک سانتی متری و یا فول بادی نیز گفته می شود.

انواع سیستم های نمای خشک

نماهای بیکیفیت با کوچکترین فشار یا ضربه (بارندگی، زلزله و …) تخریب میشوند. پس از ایجاد طرح، عملیات آهن کشی نمای ساختمان اجرا می شود که این بخش باید اصولی و طبق استانداردهای روز دنیا انجام گردد تا از ریزش و یا تخریب آن به هنگام وقوع زلزله جلوگیری شود. از جمله مأموریتها و اهداف اصلی این شرکت میتوان به نصب و اجرای دقیق و مهندسی، پشتیبانی و مسئولیتپذیری، ارائه باکیفیتترین و مناسبترین کالاها و قیمت مناسب در کنار کمترین زمان اجرا اشاره کرد. این گروه معماری مهم ترین هدف خود را استفاده از جدید ترین و با کیفیت ترین و همچنین اقتصادی ترین محصولات در کنار طراحی های به روز در عرصه معماری و طراحی داخلی می داند تا بدین وسیله به دغدغه سازندگان و مصرف کنندگان صنعت ساختمان و دکوراسیون داخلی پاسخی درخور ارائه دهد. انتخاب مصالح مقاوم به تنهایی برای داشتن نمای خوب و با کیفیت کافی نیست. جنس و نوع پروفیل معمولاً بر اساس جنس نما و نوع طراحی انجام میشود؛ به عنوان مثال پروفیل نبشی معمولاً برای نمای سیمانی یا سنگی کاربرد دارند و استفاده از آنها در نمای چوبی صحیح نیست. طراحی نمای ساختمان بر عهده مهندس معمار است.  C onte᠎nt has been gen​erated  with the he᠎lp of behsaznama  Conte᠎nt Genera​tor DEMO .

با حضور بیش از هفت هزار معمار در این مجموعه، تیمهای معماری و طراحان خلاق، مخصوص پروژه شما طرح ارسال خواهند کرد تا با دیدن انواع پلان و نما، تنوع در طرح و مصالح و ایجاد کیفیت فضاییهای مختلف، طرح مطلوب خود را انتخاب کنید. 4. بر رنگ طبیعی متریال تأکید کنید. برای اطلاع از قیمت این خدمات، میتوانید با استفاده از بخش تعیین قیمت طراحی در طرح تو طرح، فوری و رایگان حدود هزینه طراحی پروژه خود را استخراج کنید. 5. طراحی و اجرای انواع نمای خشک مانند: سرامیک خشک، کامپوزیت، سمنت برد و … جهت اطلاع از قیمت انواع مصالح و متریال مورد استفاده در نمای خشک ساختمان میتوانید با کارشناسان شرکت کارووین تماس بگیرید. از روش های نصب سنگ میتوان به روش های نصب سنگ با استفاده از لقمه سنگ ها، نصب سنگ با استفاده از خشکه چینی نما و یا همان شاسی کشی، نصب سنگ با استفاده از قلاپ اسکوپ و نصب سنگ با استفاده از مفتول و سیم نام برد. در پایان قابل ذکر می باشد که شرکت رونین پارس به پشتوانه سال ها تلاش و تحقیق خویش، این توانایی را کاملاً داراست که با اطمینان اعلام نماید که طراحی و ساخت اسکوپ های جدید و روش های مدرن را جهت هر پروژه با توجه به شرایط و مشخصات همان پروژه طراحی، انتخاب و پیشنهاد نماید.

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

در این روش پلاک های سرامیک پرسلانی نما با استفاده از اسکوپ مخصوص که در شیار ایجاد شده در ضخامت سرامیک قرار میگیرد نصب و رگلاژ می شوند و در انتها اسکوپ ها به بخش زیرسازی آلومینیومی متصل می گردد. دیوارها لایه به لایه (دوره دوره) تا ارتفاع مورد نظر ساخته شدهاست، و در فواصل، سنگهای همبند (تیر افقی) یا سنگهای سراسری هر دو نمای دیوار و برخی اوقات طرح قرار میگیرد. سرامیک خشک نیز ازآن جهت اطلاق می گردد که در مرحله نصب و اجرای آن مطابق سابق از ملات استفاده نشده بلکه از تجهیزاتی مثل پیچ و مهره یا ریل که از جنس استیل ، گالوانیزه یا آلومینیوم می باشد مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از شیشه های دو جداره یا شیشه های سه جداره امروزه بسیار رایج است و بیشتر ساختمانهای مدرن قسمت زیادی از نمای خود را به شیشه اختصاص می دهند که البته این امر منجر به اتلاف انرژی می شود.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد دتایل نمای خشک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید