فریب اجرای نما Don’t

اکنون با آگاهی از این چهار اقلیم اصلی لازم است برخی از عملکردهای نما و عوامل مؤثر در نماسازی را مطالعه کرده تا با تجمیع این دو مطلب بتوانیم مصالح مناسب هر یک از مناطق اقلیمی ایران نحوه اجرای نمای سرامیک خشک را بررسی نماییم. عدم وجود منفذ در سرپناه های اولیه اگرچه موفق به جلوگیری از عوامل جوی مختلف می شد، ولی انسان را از دریافت نور و تهویه لازم نیز محروم میکرد. مورد بعدی فضای خالی است که به خاطر عدم ورود رطوبت و تهویه محیط، فضایی بین عایق و نما در نظر گرفته میشود. به همین دلیل شرکت دیرگداز اراک سعی وافی داشته است تا با حفظ بالاترین کیفیت قیمت گذاری محصولات و فراورده های نسوز شرکت را به نحوی انجام دهد که طراحی و اجرای نما با آجر نسوز نما تولید شده در شرکت دیرگداز اراک از نماها با دیگر مصالح مختلف مقرون به صرفه تر باشد. ما با بهره گیری از طراحی های جدید و به روز دنیا و استفاده از متریال های مرغوب ایرانی و خارجی توانستیم بهترین ها را به شما مشتریان عزیز ارائه دهیم.  Th is h​as be​en c reated with t​he ᠎he​lp of G᠎SA Con te nt ᠎Gene​rator DEMO!

نما رومی خشک

برای این موضوع هم فکری کرده ایم، شما میتوانید با تماس با کارشناسان ما و بعد از گرفتن راهنمایی های لازم در مورد سنگ نما و دریافت تصاویر و فیلم هایی از سنگ های موجود در کارخانه، از آن ها بخواهید به رایگان برای شما تکه ای از سنگ را ارسال کنند تا بتوانید سنگ را از نزدیک مشاهده کرده و تصمیم نهایی را بگیرد. در نتیجه لازم است علاوه بر استفاده از شیشه های دوجداره، از فریم های دو جداره آلومینیوم استفاده شود. شیشه های سکوریت نمی شکنند! با توجه به میزان مقاومت خمشی که دارد در برابر خیس شدن مقاومت بالایی دارد و خللی در کار به وجود نمی آید. نما خشک ساختمان با در نظر گرفتن متریال استفاده شده در اجرای آن به انواع مختلفی تقسیم می شود. پس از اجرای نمای ساختمان ، با وجود در نظر گرفتن تمهیدات ممکن است اجرا با اشکالاتی همراه باشد. Con᠎te᠎nt has  been c᠎re᠎at​ed with G​SA Con tent Gener at​or Dem​oversi on​.

نمای ساختمان باید به گونه ای طراحی گردد که علاوه بر حفاظت محیط داخل از محیط پیرامون، ارتباط فضای بیرون را با محیط داخل ساختمان به خوبی برقرار کند. در ابتدا باید گفت که مناطق معتدل و مرطوب در ایران شامل سواحل جنوبی دریای خزر می باشد. این اقلیم بخش وسیعی از ایران را در بر گرفته است که به دو دسته بیابانی و نیمه بیابانی تقسیم میشود. این اقلیم شامل کوهستان های غربی که رشته کوه های فلات مرکزی ایران و کوه های زاگرس را در بر می گیرند، می­شود. خاک شهر قم از نوع ماسه ای است که بیشتر حاصل رسوبات قمرود است. سبک بودن محصولات نسوز دیرگداز اراک از جمله : آجر نسوز پلاک – آجر نسوز دکوراتیو شامل آجرهای رستیک، صخره ای ، آنتیک و … در اقلیم گرم و خشک نیز اختلاف دمای بین شب و روز بالا بوده و هوای بسیار خشک و تابش نور از جمله شرایط این منطقه می­باشد. سنگ هایی مانند تراورتن ها که عایق حرارتی بوده نیز مناسب برای آب و هوای گرم و خشک می­باشند، چرا که در طول روز هوا را برای سردی شب ذخیره می­سازند.

روش های نمای خشک

همانطور که که پوشش افراد مختلف و دقت در انتخاب رنگ و جنسیت و هارمونی آنها، معرف برخی از خصوصیات شخصیتی آن فرد میباشد، خانه یا محل کار نیز می تواند معرف خصوصیات شخصیتی و مقام اجتماعی ساکنین باشد. انتخاب سنگ کار نما امری دشوار است زیرا کار سنگ کاری نما کاری سنگین است. لازمه اجرای یک نمای سنگی بدون نقص، دقت در شاقولی نصب نمودن سنگها، ساخت و ریختن صحیح دوغاب سیمان در پشت آن ها، سلیقه استاد سنگکار در انتخاب سنگها و صبر و حوصله استاد سنگ کار در اجرای نمای سنگی میباشد. همانطور که می دانید یکی از مهم ترین مرحله های ساخت و ساز تمامی ساختمان ها طراحی نمای آن است. پس تصمیم گرفتم تا روشی ابداع کنم که به دو مرحله نقشه کشی نیازی نداشته باشد.نتیجه ی آن، توجه بیشتر به جزئیات و طراحی جزئیات پیچیده به شیوه ای بسیار آسان بود. توجه به این ویژگی آجر نسوز به خصوص برای ساختمانهایی که در شهرهای بزرگ صنعتی – تجاری و یا در خیابانهای اصلی واقع شدهاند از اهمیت خاصی برخوردار است. داشتن یک سالن بزرگ و یک اتاق مستر در همکف برای سالمند و یک استخر سرپوشیده از خواسته های اصلی کارفرما میباشد.و مابقی فضاها از جمله اتاق خوابها و فضای نشیمن در طبقه ی بالا قرارگیرد. Th is  data has been done ​by behsaznama Content  G en​erat or Dem᠎oversion!

دیدگاهتان را بنویسید