فقط آنجا بنشین! شروع خرید کتاب

دانشجویان و کاربران گرامی جهت تهیه کتاب های درسی خود در تمامی رشته ها می توانید از فروشگاه الکترونیکی ارسطو بوک خریداری نماید. گروههای مختلف کتاب با تنوعی بینظیر مخصوصا در عرصه کتب دانشگاهی در فدک بوک عرضه میشوند. ما در بوک کند با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و استفاده از منابع استاندارد و معتبر تخفیف های شگفت انگیزی را برای کتاب های دانشگاهی زبان در نظر گرفته ایم. یکی از وجوه عمده تفاوت فدک بوک با سایر فروشگاه های ایننترنتی کتاب کشور، این است که علاوه بر تیم حرفه ای حوزه فناوری اطلاعات و بازرایابی اینتنرتی؛ توسط یک مجموعه تخصصی نشر و پخش کتب دانشگاهی اداره و پشتیبانی می گردد . برای خرید کتب دانشگاهی که بعد ها برای کنکور ارشد بتوان از آنها استفاده کرد، میتوانید از مشاوره همکاران ما در یزدبوک استفاده کنید. به صرف این که یه کتاب چاپ قبل از انقلاب باشه نمیتونه قیمت نجومی داشته باشه. شما نیز تجربیات خود را در رابطه با کتابفروشیهای معروف تهران با کجارو به اشتراک بگذارید. باغ کتاب تهران یکی دیگر از مجموعههای شناخته شده در تهران محسوب میشود که چندین کتابفروشی بزرگ را در خود جای داده است. همانطور که گفتیم رشته های فنی و مهندسی، مجموعه ای از چندین رشته مختلف هستند.

خرید کتاب کنکور

This has  be en generated with the  he lp of ketabtala C on᠎tent Generator DEMO !

ميباشد كه نمونه ای برجسته در تبليغ و ترويج هويت اسلامي ـ ايراني به شمار ميآيد. همچنین ممکن است برای خرید رمان بخواهید به یک سایت یا فروشگاه کتاب دست دوم مراجعه کنید. اگر حس خستگی ناشی از جستوجوی زیاد به سراغ پاهایتان آمد، بد نیست تا به یکی از کافههای فراوان این خیابان مراجعه کنید و علاوه بر مقداری استراحت، اندکی هم از کتاب جدیدتان را بخوانید. کتاب ژان کریستف قبل از انقلاب به چند شکل مختلف چاپ شده. مثلا کتاب هستی و نیستی ژان پل سارتر قبل از انقلاب توسط انتشارات فرخی چاپ شده و بعد از انقلاب هم توسط انتشارات نیلوفر. هر کدوم از این چاپها هم قیمت مختلفی داره. یعنی دیگر نگرانی از بابت امن بودن پرداخت هم وجود سایت های خرید کتاب با تخفیف ندارد. پاسخ اینه که علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد؛ یعنی حتما از کتابفروشی های دست دومی خرید کنید که ضمانت بازگشت دارن. یعنی بدون مجوز چاپ و داشتن ناشر چاپ بشه. ᠎This c ontent h​as be en w ritt᠎en ᠎wi th the ​help ᠎of ketabtala Content Gen erat᠎or DE᠎MO.

یک کتاب آنلاین ایجاد کنید که بتوانید به آن افتخار کنید

کتابهای این ناشر اغلب به صورت مجموعه و در ژانر کارآگاهی، ماجراجویانه، تخیلی، طنز و کمیک استریپ منتشر میشود. انتشارات قدیانی با نزدیک به نیم قرن سابقه در نشر آثار کودک و نوجوان (کتابهای بنفشه) یکی از بهترین های این حوزه است که 11 نوبت هم حائز عنوان ناشر نمونه کشوری شده است. است. برخی خرید کتاب دانشگاهی زبان اصلی را ترجیح میدهند؛ اما برخی دیگر بنا به تسلط کمتر به انگلیسی نسخههای فارسی و ترجمه شده را خریداری میکنند. چگونه میتوانم کتاب های دانشگاهی تهیه کنم که جامع و کامل باشند؟ به دلیل این که در دانشگاه با شروع هر ترم جدید باید کتاب های جدیدی تهیه کنید که این هزینه بر است . با شروع هر ترم دانشگاه اکثر ما دغدغه و نگرانی تهیه کتابهای مورد نیازمان را داشته و داریم که خوشبختانه با شکلگیری طیف وسیعی از فروشگاه اینترنتی کتاب دانشگاهی، این دغدغه تا حد بسیار بالایی کمتر شده است. وقتی صحبت از رشتههای پزشکی به میان میآید همه ما عادت داریم کتابهای قطوری را تصور کنیم که دانشجویان پزشکی همواره در حال ورق زدن و یاد گرفتن مطالب مختلف از آنها هستند. این مخاطبان که غالبا بین 8 تا 18 سال سن دارند، پیش میآید که ماهها منتظر رسیدن شماره تازه داستان سریالی خود از این نشر هستند.  Th᠎is art ic le w as  done ​with ketabtala Content Gener at​or DEMO.

اما نکتهی حائز اهمیت این است که دانشگاه به عنوان یک اجتماع کوچک علاوه بر افزودن بر بار علمی دانشجویان و رسیدن به هدف شغلی و یا تحصیلی، نقش پر رنگی در تربیت رفتاری و اجتماعی دانشجویان دارد. 24 است و معمولا کتابهای علمی و درسی در این قطع عرضه می شود. تمامی کتابهای موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافتهاند. دانلود کتابها با فرمت PDF یا MP3 است. ممکن است نام هوپا را تاکنون نشنیده باشید اما احتمالا تام گیتس، خانه درختی، کارآگاه سیتو یا ماکاموشی را شنیدهاید. ممکن است برای خرید کتاب تمایل داشته باشید کتاب دست دوم خریداری کنید. 4. عوامل موثر در قیمت گذاری کتابهای دست دوم. اگه بخوام بطور تیتروار عوامل کاهش قیمت رو بگم میتونم از این چند عامل نام ببرم؛ خط کشی، علامت گذاری، نوشته داخل کتاب، پارگی جلد، رنگ پریدگی جلد، مهر کتابخونه عمومی که تقریبا کتاب رو بی ارزش میکنه (مهر کتابخونه شخصی اگه مرتب باشه و فقط اول و آخر کتاب زده شده باشه دلیلی برای کاهش قیمت نیست).

دیدگاهتان را بنویسید