فقط آنجا ننشین! شروع به دریافت بیشتر نمای خشک کرتین وال

اما نکتهای که حائز اهمیت است، این است که این نما چگونه و با چه متریالی ساخته شود؟ طراحی نمای پشتی ساختمان نیز مسئلهای حائز اهمیت است، خصوصا زمانی که ارتفاع ساختمان از ساختمانهای اطراف بلندتر باشد. نمای کرتین وال مدرن، سیستم های واحدی هستند که طبق طراحی در کارخانه های مجهز تولید می شوند و بعد از حمل آنها به پروژه توسط نیروی حرفه ای و متخصص در محل خود مونتاژ می شوند. یکی دیگر از مزایای نمای خشک کرتین وال مدرن این است که بسته به نیاز و اولویت پروژه شما در واحدهای کوچک یا بزرگ قابل نصب است. شما باید دیوار را به وسیله این قطعات برای نصب آماده کنید تا بتوانید به راحتی کاشی ها و سرامیک را در دیوار قرار دهید. این ورق ها به وسیله دستگاه CNC برش داده شده و فقط به شکل نمای خشک اجرا می شود. عدم استفاده از ملاط باعث میشود بار مرده ساختمان تا حدودی ۸۰ کیلوگرم به ازای هر مترمربع از نمای ساختمان کاهش یابد که باعث مقاومت بنا در برابر نیروی زلزله و کاهش خسارات و تلفات خواهد شد. عایق صوتی: این مورد هم امروزه با رشد ساختمان سازی و متراکم شدن و به هم چسبیدن ساختمان ها و علل خصوص جادها و خیابانها باعث شده که آلودگی صوتی زیاد شود و همین امر باعث می شود که ما در طراحی نمای ساختمان به مواد که عایق صوتی هستند توجه کنیم و آنهارا مورد استفاده قرار دهیم. This data h᠎as be᠎en cre᠎ated  with the help of behsaznama Con᠎tent Generator Demov ersion!

نمای خشک بتنی

بعد از ظهر ها در اثر گرم شدن و حرکت لایه های هوای نزدیک به زمین، در این مناطق مه و طوفان گرد و غبار پدید می آید. همچنین در حین اجرای این محصول هیچ گونه گرد و غبار و آلودگی صوتی وجود ندارد. در این مناطق، اختلاف دمای هوای سطح خشکی و سطح دریا، باعث به وجود آمدن نسیم های دریا و خشکی می شود، همچنین شدت تابش آفتاب زیاد است. اگرچه انواع گوناگون شیشههایی ساخته شدهاند که جاذب حرارت بوده و از ورود تابش خورشید به داخل جلوگیری میکنند، و یا شیشههای دو جدارهای وجود دارند که مقاومت هدایت حرارتی بهتری نسبت به شیشههای یک جداره دارند، اما با این حال هنوز هم نماهای شیشهای نسبت به سایر مصالح ساختمانی دارای ضریب هدایت حرارتی زیاد بوده و باعث اتلاف حرارت زیاد میشوند. نمای خشک متشکل از لایه های متعددی است که شامل پوسته بیرونی، فضای داخلی تهویه پذیر، لایه عایق حرارتی و دیواره داخلی ساختمان است. در شرایط آب و هوایی این مناطق، اختلاف دمای روزانه بسیار کم است، ذخیره حرارت اهمیتی چندانی ندارد و علاوه بر این، مصالح ساختمانی سنگین تا حدودی تاثیر تهویه را کاهش می دهند. This a᠎rticle has been wri​tten by GSA C᠎onte nt Generat or Dem᠎over si on.

نقشه نمای خشک

شستشو به صورت سندبلاست زمانی کاربرد دارد که سطح مورد نظر کثیفی و جرم بسیار زیادی را دارا می باشد یا به نوعی جرم به خورد سنگ رفته است. این نوع نما بسیار مقرون به صرفه تر از نماهای سنتی حجیم و سنگین است، زیرا از مواد سبک، ساخته شده و عایق بسیار خوبی در برابر عناصر مختلف محیطی می باشد. با افزایش تعداد ساختمان های بلند، سیستم های سازه ای کرتین وال مدرن روز به روز پرتقاضا تر می شوند. همان طور که از نام آن مشخص است ، این نما به صورت خشکه چینی اجرا شده و تفاوت اصلی آن با نماهای سنتی که با ملات اجرا می شود در نحوه اتصال مصالح به بدنه سازه است. همان طور که در مقاله نمای خشک ، اشاره شد نصب و اجرای نمای خشک آسان می باشد. به طور کلی، آجرنماهایی که در ساختمان های شهرهای بزرگ و صنعتی که آلودگی بالا دارند، به کار میروند، در مقایسه با مصالح کاربردی در نمای ساختمان های شهرهای کوچک که هوای پاک دارند، بسیار متفاوت است.

همچنین بسیار مقاوم در برابر رطوبت و خوردگی است و ۱۰۰٪ قابل بازیافت است. ولی از آنجایی که روکش سنگ های امروزی دوام بیشتری دارند و همچنین تعمیر و نگهداری از آنها آسان تر می باشد. همچنین این طرح برای افرادی که می خواهند ظاهری شیک و بدون سر و صدا زیاد داشته باشند مناسب است. در این سیستم ، تایل ها توسط یک کلیپس که به وسیله پیچ یا پرچ بر روی پروفیل های زیر سازی متصل شده اند ، سوار می شوند.لازم به ذکر است که این کلیپس ها کاملاً تایل سرامیک پرسلانی را احاطه کرده و از پایین و بالا آنها را سر جای خود نگه می دارد.کلیپس های بخصوصی برای بستن تایل های سرامیک پرسلانی وجود دارد که در زیر و بالای تایل ها از آنها استفاده می شوند. شما می توانید در خصوص برآورد رایگان قیمت ها قبل از اجرا و خرید مصالح نما با تیم ما مشورت کنید. از اجرای تخصصی نما گرفته تا فروش انواع مدل های نمای کرتین وال شیشه ای را می توانید با نازلترین قیمت و با تضمین کیفیت در آرمن طرح و نما تجربه کنید.

به هیچ وجه نمای خشک مدرن خود را گم نکنید دوباره

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد کلیک کنید بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید