قابل توجه ترین نمای خشک

وجود نورگیرها و سقف های شیشه ای در صورت تناسب با فرم کلی نما. طراحی با سبک های مختلف و ایده پردازی خلاقانه و رعایت اصولی مهندسی و ضوابط شهرداری به همراه اخذ تاییدیه نما و مجوزات لازم . بهره گیری از مهندسی نما و مشاوره و طراحی معماری زمینه ای را فراهم می سازد که با صرف کمترین هزینه ها بتوانید ایده آل ترین نما را در اختیار داشته باشید. شما با مطالعه انواع سبکهای معماری با فلسفه پشت ساختمانها آشنا میشوید؛ مفاهیم مهمی همچون عملکرد گرایی در معماری مدرن و معماری زمینه گرا و پایدار. و در نهایت در انتخاب نوع خاصی از سیستم نمای ساختمان شرایط آب و هوای بوم، شرایط و قوانین و اولویت های افراد نقش مهمی ایفا می کند. سرامیک خشک پرسلانی به عنوان بخش پوشش نمای خشک میباشد که مهمترین بخش این نوع نما میباشد و میبایستی استحکام کافی در مدول منفرد و کمترین جذب آب ممکن را داشته باشد.

شرکت نمای خشک

و مشکل سنگ های آذرین معمولاً جذب آب پایین و عدم چسبندگی با بدنه ساختمان است.نمای ساختمان به دلیل قرار گرفتن در معرض شرایط جوی (باران، یخبندان، آفتاب و آلاینده ها) از اهمیت خاصی برخوردار است. از طرفی به واسطه ی همین ویژگی عالی که اغلب آن ها را از دیگر محلول های رنگی متمایز می کند این است که یک چسبندگی بسیار مقاوم را روی سطوح ساختمانی برقرار می کنند. سرامیک های پرسلانی به دو صورت لعاب دار و بدون لعاب تولید می شوند بدون لعاب زمانی است که دمای پخت بسیار بالا (دمای 1250 الی 1400 درجه سلسیوس ) بوده و تخلخل سرامیک به صفر می رسد. ۵- در مناطق معتدل، قسمت های غربی ساختمان باید ازمصالح سنگین باظرفیت حرارتی زیاد ساخته شود تا ازانتقال حرارت ناشی از تابش آفتاب بعد از ظهر به داخل ساختمان جلوگیری کنند. برای رسیدن به هدف ابتدا عوامل موثر بر اتلاف انرژی ساختمان مذکور مورد بررسی و بعد از آن تست درجه حرارت به صورت برداشت تجربی به وسیله دماسنج انجام گرفت و سپس به وسیله شبیه سازی با نرم افزار انرژی پلاس به تحلیل و بررسی وضعیت انرژی در ساختمان پرداخته شد . تنوع متریال مورد استفاده: افرادی که نمای خشک را برای ساختمان خود انتخاب میکنند، تنوع گستردهای از مواد مختلف را در اختیار خواهند داشت. This post was  done  by G SA Con᠎te​nt  Generator Demoversion​.

درباره نمای خشک

یکی از مهمترین مزیت های استفاده از نمای خشک این است که حجم ساختمان را به خوبی کاهش می دهد و این ویژگی موجب می شود نیروی زلزله که به ساختمان وارد می شود بسیار کمتر باشد. اگر دیوار در این حالت باشد شما میزان بسیار کمتری از مصالح نمای خشک استفاده می کنید. گام دوم : سعی کنید قبل از آنکه از رنگ نما استفاده کنید یک زمان جداگانه برای تمیزکاری سطح در نظر بگیرید. اگر شما هم به فکر این هستید که نمای ساختمان یا ویلای خود را به روش خشک اجرا کنید و میخواهید که با مزایا و معایب و انواع نماهای خشک آشنا شوید بهتر است که انتهای مقاله همراه ما باشید. در اجرا و نصب نمای خشک زیر سازی آلومینیومی نقشی مهم را ایفا می کند،این زیر سازی ها که شالوده اصلی نمای خشک و استراکچر آن به شمار می آیند، شامل مقاطع مختلف و متنوع بسته به نوع پوشش نما و سیستم نصب آن می باشد.

معماری بومی بسیار متنوع است و دربرگیرنده تکنیکهای ساختوساز است که به مرور زمان شکل گرفته و نسل به نسل منتقل شدهاند، ساختمانهای بومی خودبسنده هستند و با استفاده از مصالح طبیعی موجود در منطقه مانند سنگ، گِل، چوب، پوست و استخوان ساخته میشوند و بهترین تطابق اقلیمی را دارند. سبکهای جدید معماری مانند معماری پایدار و معماری زمینه گرا به دنبال بهرهگیری از روشهای ساده ساختمانهای بومی برای ایجاد آسایش محیطی در ساختمانها هستند. گروه مهندسی پایانما با هدف ایجاد مجموعه ای متعهد و پیشرو در زمینه ی طراحی, نظارت, اجرا و محاسبات انواع نماهای : نمای مدرن, ورق کامپوزیت, چوب ترمووود, نمای سنگ خشک, نمای سرامیک خشک, بتن اکسپوز , فايبر سمنت برد, تراکوتا, شیشه کرتين وال, نمای شيشه ,نمای بتن سخت , نمای شیشه و کلاسیک بنیاد نهاده شده است و همچنین طراحی ساخت و اجرای دکوراسیون داخلی برای فضاهای اداری,تجاری,مسکونی بنیاد نهاده شده است.گروه پایانما سعس بر آن داشته تا با طراحی و پیاده سازی تجربی,علمی و هنری محصولات خود و رضایت مندی نهایی شما کارفرمایان محترم جایگاه ویژه ای در بازار بدست آورده تا گامی متمایز در زمینه ارائه خدمات خود برای هموطنان برداشته باشد. این محصولات پس از نصب، نیازی به رنگ آمیزی نداشته و رنگ پایداری خواهند داشت.

اگر می خواهید برنده شوید، اکنون فلسفه نمای خشک خود را تغییر دهید!

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نمای خشک در ایران بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید