قابل توجه صفحه وب – اجرای نما به شما کمک می‌کند به آنجا برسیم

ویدئو زیر نمونه ای از شستشوی نمای ساختمان ترموود می باشد که با دسترسی طناب و بدون نیاز به داربست توسط متخصصی شستشو نما ارتفاع کاران شرکت آرین ایراتا انجام شده است و نمای ساختمان برای اجرای بازسازی و ترمیم زیرسازی شده است. همانطور که مشاهده می کنید در طراحی این کاخ ویلا از سبک نمای رومی استفاده شده است. از این رو همواره طراحی نما جایگاه ویژه ای برای سازندگان دارد و آنها را برای همکاری با یک شرکت معماری و طراحی نمای ساختمان برای آماده سازی یک طرح نمای ساختمان حرفه ای طبق اصول طراحی نما و ضوابط طراحی نما از نمای ساختمان یک طبقه تا نمای ساختمان 5 طبقه البته با در نظر گرفتن قیمت طراحی نما ترغیب میکند. محصولات هر کدام در جای خودش خاص است و در بخش های مختلف کارایی دارد، بارها شده است که در شهر دماوند همین اطراف تهران درخواست اجرا دارند، در بخش ویلاسازی در شمال ایران در هر بخشی که مد نظر شما باشد تیم شرکت اذران دکور ورود می کند و به عالی ترین شکل ممکن، از بخش طراح گرفته، فروش و هم چنین ارسال کردن جنس و اعزام کردن تیم نصاب حرفه ای در خدمت شما دوستان محترم باشیم، در بخش های مختلف همواره بنده به کارفرمایان عرض کرده ام که اجرای نمای ویلای شیک با یک طراحی میسر خواهد شد، هدر رفت سرمایه نیست، چرا که شما قبل از اجرا کردن ویلا به خوبی می توانید ابعاد مختلف آن، تمام شده کار و نیز میزان مصالحی که در ویلای شما به کار می رود را ذهنیت داشته باشید و نیز نصاب هم تکلیف دارد و می داند که قرار است که کجا و چه بخشی، چه محصولی را نصب کند این برای همه یک نکته مثبت خواهد بود. ​This has been g᠎enerated ᠎by  GS​A Co nt​en᠎t Gene rato r DEMO .

های مدرن و ایجاد یک نمای بسیار زیبا را دارد.

به طور کلی در طراحی نمای ساختمان علاوه بر در نظر گرفتن خواسته ها و شرایط کارفرما، ضوابط و قوانین شهرداری نیز باید در نظر گرفته شود. حالا می رویم سراغ معرفی انواع نما خشک ساختمان بر اساس نوع اتصالات! این کار باید بر اساس اصول و استاندارد های موجود و آخرین ضوابط طراحی نما انجام شود. بتن نما مانند سنگهای مصنوعی دارای سطحی صاف و یکپارچه است و در هنگام اجرا، نیازی نیست که پوشش دیگری بر روی آن اجرا شود. در آغاز کار صفحاتی که به شکل L می باشند را در امتداد هم روی دیوار نصب می کنیم. البته آجر و سنگ نیز در همه اقلیم ها قابل استفاده است اما انتخاب نوع سنگ مهم است . امروزه نیز آجر به دلیل خصوصیاتی که دارد همچنان در نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته و قابلیت ترکیب با نماهای مدرن و ایجاد یک نمای بسیار زیبا را دارد. برای دریافت اطلاعات دقیق تر در خصوص قیمت آجر سنتی قزاقی لطفا به لینک مربوطه مراجعه کنید و برای اطلاع از جزئیات نحوه دیوار چینی ساختمان با استفاده از این گونه آجرها این مقاله را تا انتها مطالعه نمائید. 4. مهم ترین نکته در طراحی نمای رومی این است که اصلا ساختمان مناسب نمای رومی باشد.

1. مهم ترین و ابتدایی ترین نکته در طراحی نمای رومی توجه به نوع کاربری ساختمان است. همچنین نمای ساختمان بخشی از فضای شهری است و در زیباسازی فضای یک خیابان یا یک محله نیز بسیار مؤثر است. همچنین کثیف شدن بافت آن از نقاط ضعف این متریال بهحساب میآید به همین خاطر سیمانسفید مناسب ساختمانهای ویلایی بوده و چندان در ساختمانهای مسکونی بهکارگرفته نمیشود. اگرچه زیباسازی نمای خارجی ساختمان ها بسیار اهمیت دارد اما برخی از سنگهای ساختمانی برای نصب در نمای بیرونی مناسب نیستند چرا که به شدت آسیب میبینند. 2. رعایت اصول طراحی نمای رومی:همانطور که در مقاله نمای ساختمان نیز بیان شد هنگام تصمیم گیری راجع به سبک نمای ساختمان و مصالح به کار رفته در آن، توجه به سبک و نوع ساختمان های هم جوار از منظر شهرسازی و زیبایی فضای شهر از اهمیت بالایی برخودار است. برخوردار بودن از ظرافت و زیبایی علاوه بر طول عمر بالا موجب شده است که بتن اکسپوز بسیار مورد توجه طراحان داخلی نیز قرار بگیرد. بنابراین طراحی نما قبل از نحوه ساخت می تواند به شدت بر جذب مشتری و فروش یک سازه تأثیرگذار باشد.

روش اجرای نمای خشک

نمای سیمانی ساختمان از جمله نماهایی است که قیمت اجرای آن ارزان می باشد. تقارن میان المان ها نمای رومی،استفاده از ستون ها،پنجره های بلند قوس دار و نرده های صراحی که از مشخصه های نمای رومی است به وضوح مشخص است. از جمله آن ها می توانیم به مجسمه ها، تزیینات بسیار و ستون های … طراحی نما (facade design) یک الگوی طراحی ساختاری از یک فضا است که به آن شخصیت می بخشد. ۵. وزن: به نسبت نماهای سنتی دارای سبکی است ولی در عین حال بار مرده زیادی را نسبت به نماهای مدرن ایجاد می کند. به همین خاطر توجه به نورپردازی نما از اصول زیباشناختی نمای ساختمان می باشد که جلوه زیبا و با شکوهی به ساختمان در شب می بخشد. سنگ تراورتن یکی از پرکاربرد ترین سنگها در صنعت ساختمان سازی می باشد. از تراورتن همچنین در نمای داخلی بعنوان قرنیز دیواری و سنگ بغل پله نیز استفاده می شود.  This has ᠎been creat ed  with behsaznama C᠎ontent Gen er ator DEMO!

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد بیشتر بخوانید لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید