قبل از اینکه خیلی دیر شوید، Scoop را در نمای خشک کامپوزیت دریافت کنید

این شرکت با ساخت آجر در تنوع بسیار بالای رنگ و تنوع سایز آن و استفاده از بهترین خاک های نسوز از مرغوب ترین معادن کشور و بهره مندی از بالاترین تکنولوژی ها و بهترین نوع کوره ها، بهترین تولید کننده آجر نسوز نما می باشد. در ساخت آجر های نسوز از نوعی چینی یا سرامیک و خاک نسوز استفاده می شود. آجر نسوز نوعی آجر است که از خاک های چینی و نسوز ساخته شده و با ساختار مولکولی متراکم و ظریف می باشد. همانطور که از اسم آن مشخص است به آجر هایی که از خاک سیلیسی تشکیل شده اند، آجر های سیلیسی گفته می شود. آجر سیلیسی در دمای ۱۴۲۰ تا ۱۴۸۰ درجه سانتی گراد با یک منحنی پخت کنترل شده پخته می شود. آجر های نسوز نسبت به آجر های سفالی تراکم بیشتری دارند و درجه حرارت پخت آن ها حدود ۱۵۰۰ درجه سانتی گراد می باشد.

نمای خشک سنگ

این نوع آجر ها با مقاومت حرارتی بالایی که دارند در کوره ها و پاتیل ها و عایقکاری صنعتی از کاربرد فراوانی برخوردارند. سنگ به کار رفته در نمای ترکیبی آجر و سنگ نیز از مقاومت بالایی در برابر نور خورشید و دما ی زیاد بر خوردار می باشد و دارای تنوع بسیار زیادی نیز می باشند . باتوجه به نوع ماده به کار برده شده در ترکیبات آن ها، گستره های مختلفی را تحمل می کنند. این نوع از آجر ها با تمام شرایط اقلیمی سازگار می باشد. این شرکت با تکیه بر تلاش و همراهی پرسنل مجرب و توانمند و همچنین با توجه به ظرفیت های اقتصادی در شرایط کنونی کشور، بهترین و با کیفیت ترین محصولات خود را تولید نموده و در اختیار مخاطبین خود قرار می دهد. تیم بین المللی کارخانجات آجرنسوز نما کیمیا کهن با پرسنل و متخصصان فعال و مجرب و همچنین با بهره گیری از معادن انحصاری خود و استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه موجود در کشور، برای تامین نیاز های روزانه صنعت ساختمان به انواع فرآورده های نسوز و با هدف ایجاد درآمد های ارزی پایدار برای کشور، در سال ۱۳۷۶ انواع مواد نسوز و آجر نای نسوز در شهرک صنعتی شکوهیه تاسیس کرد.

این مجموعه با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و مواد اولیه با کیفیت و پرسنل مجرب انواع آجر (نسوز، نما، صنعتی، آنتیک، شیل و…) تولید و وارد بازار می کند. این شرکت با بهره وری و بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات توانسته همگام با صنعت روز کشور حرکت نماید. شرکت آجرچی، با دانش بنیان، نوآوری، بهره گیری از فناوری اطلاعات در تمامی فعالیت های خود، استفاده از روش های علمی مدیریت، توجه به کیفیت محوری و پویایی برای مخاطین خود ارزش کلیک کنید آفرینی می کند. A60 برای زیرسازی نمای سمنت برد ، طرح چوب و نماهای خشک میباشد. آزمایشات نشان می دهد که هدایت حرارتی چوب ترمووود در مقایسه با سایر چوب های ساده بین 20 تا 25 درصد کاهش می یابد. سردی بیش از اندازه بتن اکسپوز و گرمی بینظیر چوب در کنار یکدیگر فضای بینظیری را رقم میزنند که تعادل بسیار خوبی هم برقرار میکنند. همچنین آجر های نسوز سیلیسی در تولید شیشه، سرامیک و همچنین کوره های کک سازی هم کاربرد دارند، که این امر به علت این است که این نوع آجر ها رسانایی گرمایی بالایی در نفوذ ناپذیری مقابل گاز ها دارند. همان طور که گفته شد لایه های رنگ نما با خاصیت آبگریز ،دفع آب بیش تری دارند و در صورت آلودگی به راحتی تمیز می شود.

نمای ساختمان در اقلیم گرم و خشک

This was gener at​ed  with behsaznama Con​tent  Gener​at᠎or Demov᠎ersion .

آجر نمای خشک

این نوع سنگ نما به طور مجزا در دو دسته بافت نرم و بافت خشن تقسیم می شود. 2. بادگیرهای چهار طرفه : درشهر کاشان و یزد دیده می شود و معمولاً مرتفع هستند زیرا به طور مثال در کاشان وجود بادهای خنک که از ارتفاعات زاگرس می وزد وجود بادگیرهای مرتفع و چهار طرفه سبب می شود تا هر نوع حرکت نسیم که به دیواره ها و دریچه ی کانال برخورد می کند را به درون هدایت کند. به طور کلی بهترین مدلهای فر به سرعت و تا دمای مناسب گرم میشوند و حرارت را به طور یکنواخت در سراسر بخش داخلی آن پخش میکنند. قیمت آجر نسوز خاکستری در بازار به طور میانگین بین یک عدد از آن حدود 3/000 تا 10/000 تومان است. این امر موجب شده که قیمت این نوع پنجره نسبت به سایر پنجره های گران تر باشد. میزان مقاومت آجر نسوز ویژه در برابر حرارت بالا بوده و به صورت کلی استحکام بیشتری نسبت به دیگر آجر های معمولی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید