قبل از اینکه خیلی دیر شوید، Scoop را در نمای خشک سرامیک دریافت کنید

نمای خشک سرامیک در برابر حرارت و آتشسوزی مقاوم بوده و با نصب سریع و راحت باعث پایین آمدن هزینه اجرای نمای خشک و صرفهجویی در زمان اجرای پروژه و مناسب بودن قیمت سرامیک خشک نما میشود. تفاوت قیمت بتن اکسپوز و بتن عادی چقدره و چه مزیت هایی نسبت بهش داره ؟ برای نماسازی باسنگ ازانواع سنگ پلاک در رنگ واندازه ی متفاوت استفاده میشودمانند مرمر، تراورتن وسنگ های قیچی که دارای سطح های ناصافی هستند.درسطح بعضی از سنگ ها خلل وفرج هایی وجود دارد که این سوراخ هابرای نصب ملات خوب هستند چون ملات ماسه سیمان به داخل سوراخ ها نفوذ کرده وازجداشدن آن جلوگیری میکند مانند تراورتن. سپس در سازه های فلزی، با توجه به مکانهای مناسب از قبل مشخص شده به تیرهای فلزی دستکهایی وصل می کنند، و اگر سازه بتنی باشد ابتدا پلیتها را به سازهی بتنی رول بولت می کنند. امروزه مصالح زیادی برای طراحی نمای ساختمان وجود دارد که طراحان و معماران ساختمان با توجه به منطقه ­ای که ساختمان در آن قرار گرفته، نوع نصب نمای ساختمان، نوع کاربری ساختمان و میزان بودجه، آن را انتخاب و اجرا می­ کنند.

ی شیشه ای علاوه برزیبایی روشنایی هم فراهم میکند.

اگر قصد ساخت ساختمانی را دارید؛ دست شما برای انتخاب نمای ساختمان باز است. مراحل اجرای نمای خشک چگونه است؟ چسب مخصوص اجرای نمای دیوار با دارا بودن خاصیت الاستیک در میان بافت اجزای دیوار ، به دیوار حالت ارتعاشی داده و از شکست و فروریختن آن جلوگیری خواهد کرد. در برخی از موارد با توجه به کاربری پروژه ،نمای بتن ممکن است بعنوان اولین گزینه برای نما کاری انتخاب شود. علاوه بر آن نوع کاربری ساختمان اعم از تجاری، اداری و مسکونی بودن بسیار در انتخاب نوع و رنگ آجر نمای سنتی دخیل است. درنمای ساختمان های مرتفع وبرج ها ازشیشه های رفلکس استفاده میکنند.نمای شیشه ای علاوه برزیبایی روشنایی هم فراهم میکند. بالابردن امنیت کنترل کننده ی صدا ، جلوگیری از عبور اشعه، استفاده از انرژی خورشید ، تنوع رنگ، نسبت به نماهای دیگربارکمتری دارد وکاهش هزینه ازخواص نمای شیشه ای است . برای داشتن نمایی زیبا و جذاب علاوه بر شناخت نوع آجر و همچنین انتخاب هوشمندانه رنگ و ترکیب آن با فضا مواردی دیگر لازم است که به آن دقت کنید.

نمای خشکه چین

ابعاد و اندازه ی آن نیزبه محل مورداستفاده بستگی دارد. نکته مهم: انتخاب روش بستگی به ابعاد و اندازه بتن اکسپوز دارد. هر چه ابعاد بزرگتر باشه اجرا سریعتر انجام میشه و هزینه پایین میاد. در روش نصب آجر نما با چسب، ضخامت چسب باید بین ۳ تا ۷ میلیمتر باشد؛ همچنین عمل بندکشی باید به شکل درست و کاملی انجام شود در غیر این صورت آب باران درون درزها نفوذ کرده و باعث ترک خوردن در حین یخبندان می شود. بدین معنا که بایستی تمامی نقاط کور، درزها و پنجره ها را آب بندی کنید و آن را تست نمایید. یکی از عوامل بسیار مهم در استفاده از بتن اکسپوز، تناسب آن با دیگر مصالح به کار رفته در نما و یا محیط پیرامون آن است و اگر این تناسب رعایت شود قطعا زیبایی نما دو چندان می شود. تلفیق نمای آجری سنتی با نمای آجری مدرن و ایجاد نمایی خاص و در عین حال جذاب امروزه به یک دغدغه و حتی می توان گفت چالش روبرو شده است. نمای آجری مدرن داخل ساختمان نیز با اجرای آجرنمای سنتی در انواع زوایا و جهت ها نمایی بسیار خلاقانه و زیبا را ایجاد کند.

انتخاب نوع رنگ آجر متناسب با اقلیم و نوع آب و هوای منطقه بسیار بر زیبایی و چشم نوازی نهایی ساختمان کمک خواهد کرد. نوع طراحی و اجرای نما باید با تمامی بخش و پلان های ساختمان هم خوانی داشته باشد ضمنا توصیه می شود تحت نظر مهندس ناظر پروژه باشد. وقتی در مسیر خیابان و یا پیاده­رو حرکت می­ کنید با کمی دقت در ساختمان­ ها متوجه تنوع نماهای ساختمان می ­شوید. در این زمینه، استفاده از پنجرههای ترمال بریک (Thermal Break) یک راهکار مفید و سودمند به حساب میآید. بر همین اساس لازم است بدنه و فونداسیون ساختمان هم با استفاده از مواد و مصالح مقاوم ساخته شود. با این حال برای اطلاع از قیمت روز سرامیک نما با طرح مورد نظر خود برای استفاده در نمای ساختمان و یا دیوار حیاط به سایت کاشیران مراجعه نمایید و در صورت نیاز به مشاوره با کارشناسان و مشاورین مجرب این فروشگاه اینترنتی در تماس باشید. اما از چون که سرامیک و سایر متریال دارای انواع مختلفی هستند، نمی توان برای آن قیمت ثابتی در نظر گرفت. این پنل ها را می توان با انواع متریال های دیگر نمای ساختمان به صورت ترکیبی اجرا کرد و نمایی خاص و فوق العاده را طراحی و اجرا کرد. ᠎Th᠎is a᠎rt ic le was w ritten with behsaznama C​ontent Gen erat᠎or Demover sion!

نمای خشک کامپوزیت

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با دتایل نمای خشک وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید