قیمت اجرای نمای سرامیک خشک – مرده یا زنده؟

همچنین باید اشاره کرد که سرعت اجرای سیمان سفید روی سطح نما خیلی زیادتر از اجرای دیگر مصالح است. یکی دیگر از مدلهای حفاظ پنجره، حفاظ فرفورژه است. مقاومت در برابر خش خوردگی نیز از دیگر مزیت های سرامیک های خشک نما است. پنلها را میتوان به گونهای ساخت که امکان اتصال راحت و مناسب آنها به المانهای دیگر نظیر لایههای عایق و پنجرهها وجود داشته باشد. زیرسازی آجر، بلوک، سفال و رابیتس خمیر مالی شده، برای این روش مناسب و قابل اجرا هستند و اجرای آن بسیار به سنگ کشی شبیه می باشد. این مدل حفاظها بیش­تر برای پنجرههای بزرگ مورداستفاده قرار میگیرند. در این مدل از پنجرههای ترمال بریک از برسهای گردگیر و نوارهای آببندی مخصوص EPDM استفاده میشود. در واقعصفحه ترمال بریک میان دو قسمت آلومینیومی درب ها یا پنجره ترمال بریک بوده تا از انتقال حرارت و گرما به درون ساختمان ها جلوگیری کند. پنجره آلومینیومی ترمال بریک آنادایز شده جهت مناطق و گرم و خشک در مقایسه با پنجره های upvc دکورال و رنگی، از نظر مقاومت و ماندگاری رنگ و کیفیت پروفیل عملکرد بسیار بهتری را از خود نشان می دهند. This artic le has  been cre​at​ed  wi᠎th the help of behsaznama Content Generator D em oversion!

مزایای نمای خشک

سلام ببخشید دوجداره ترمال بریک قیمتش چقدره ؟ همچنین در برخی از سبک های معماری مانند سبک مینیمال در طراحی داخلی منازل به کار می رود. همانطور که اشاره شد، بتن نما به دلیل سطح یکپارچه و بدون تخلخلی که دارد موارد استفاده متفاوتی داشته و در نماکاری سازه ها استفاده می شود. منظور از روش خشک این است که هیچ گونه ملاتی در نصب آن استفاده نمی شود. بتن اکسپوز نوعی از بتن است که به دلیل مواد به کار رفته در آن، سطح صاف و عاری از هر گونه زایدات اضافی دارد. نکته با اهمیت دیگر، توجه به کیفیت بتن و برند کارخانه تولیدی آن می باشد چرا که در صورت ساخت بتن از ملات بی کیفیت، طول عمر، مقاومت و استحکام آن به شدت کاهش می یابد. علاوه بر کاربرد این بتن در نما، برای ساخت صندلی و سازه های گوناگون در پارک ها و باغ ها نیز از آن استفاده می شود. در این پنجرهها نیز از لایههای مختلف آببندی و هوابندی برای جلوگیری از نفوذ آب و هوا استفاده میشود.

شرکتهای نمای خشک در تهران

با توجه به اینکه فلز آلومینیوم، یک فلزی هادی برق و حرارت محسوب می شود، بنابراین در پروفیلهای اختصاصی، با وجود اینکه سه نقطه هوابندی وجود دارد اما به دلیل خواص ذاتی آلومینیوم حرارت می تواند از طریق بدنه پروفیل منتقل شود. البته این مورد را هم در نظر بگیرید که در شیراز و شهرهای جنوبی ایران، در تمامی مراکز سرپوشیده مانند مراکز خرید و یا مراکز تفریحی سرپوشیده، سیستمهای سرمایشی وجود دارد تا گرمای تابستان و حتی بهار تحملپذیر شود. برای خرید پانل های این نوع بتن، ابتدا باید به فضای مورد نظر، کیفیت بتن و برند کارخانه تولیدی آن توجه داشت زیرا قیمت آن ها نیز به همین عوامل ذکر شده بستگی دارد. اما توصیه می شود در سایر ساختمان هایی که تهیه طرح مصوب نما برای آنها الزامی نمی باشد نیز اقدام به طراحی نما نماییم. به همین منظور انسان متبحر سعی دارد روش هایی را ابداء و ارائه نماید تا استفاده ای بهینه و معقولانه از مصارف انرژی به بار نشیند. در واقع پس از نصب این پنل هیچ پوشش یا مصالح دیگری روی آن را نمیپوشاند. قیمت بتن اکسپوز به عوامل مختلفی از جمله تولید، نوع قالب، روش نصب و غیره بستگی دارد. ساختار استاندارد و با کیفیت بتن اکسپوز بسیار مهم است زیرا این نوع بتن بیشتر در نمای ساختمان ها به کار می رود و هیچ گونه پوششی بر روی آن کار نمی شود.

نمای سرامیک خشک پرسلانی دیوارپوشی ویژه است که علاوه بر مزایایی که در بالا به آن اشاره کردیم، قیمت تمام شده آن هم نسبت به سایر مصالح ارزان تر است. متریال ها و مصالح زیادی با تفاوت های بسیار برای ساخت نما به روش خشک مورد استفاده قرار میگیرند، که از رایج ترین آنها عبارتند از : سرامیک پرسلانی ، کاشی و سفالینه ، کرتین وال ، صفحات آلومینیوم کامپوزیت و … پنجره آلومینیوم اختصاصی پنجره ای است که متناسب با اندازه بازشوها(پنجره ) و الزامات مورد نیاز مشتری طراحی و ساخته میشود. جالب است بدانید حتی بافت بتن اکسپوز نیز قابل تغییر است و بسته به نیاز و کاربرد می توان تغییراتی در ساخت آن به وجود آورد. عدم نیاز بتن اکسپوز به پوشش، باعث کاهش استفاده از مصالح در طول ساخت و ساز شده و به حفظ محیط زیست کمک شایانی می کند. از بتن های اکسپوز در ساخت استخر، نماهای آبی، کف پوش، صندلی های پارک و غیره استفاده می شود زیرا در برابر ضربه، فرسایش، خوردگی، نفوذ آب مقاوم است و طول عمر بالایی دارد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از طراح و مجری نمای خشک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید