مبارزه برای خرید کتاب: راه سامورایی

متاسفانه امروزه سازمانها چندان میل و رغبتی برای کتابهای چاپی نشان نمیدهند و صحبت کتاب چاپی که میشود میگویند مگر دانشجویان هنوز کتاب چاپی مطالعه میکنند؟ انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی در بخش خصوصی فعالیت می کند که تمامی مخارج آن با کمک اعضای این انجمن تامین میشود. با کلیک بر روی کتاب های دانشگاهی از منوی بالای سایت ، وارد بخش «کتاب های دانشگاهی» می شوید. نکته مهم : برای بهره مندی از ارسال رایگان سفارشات کتاب در شهر تهران و همچنین دریافت 20 درصد تخفیف روی محصولات کمک درسی فقط و فقط از طریق سایت اقدام به ثبت سفارش کنید ، سفارش تلفنی شامل ارسال رایگان کتاب های دانشگاهی نمی شود و طبق تعرفه از مشتری هزینه ارسال دریافت خواهد شد مگر زمانی که از سایت ثبت شود. اگر هنگام پرداخت آنلاین وجه از حسابم کسر شد ولی پرداخت در سایت تأیید نشد چه اقدامی باید انجام دهم؟

کتاب برای عالی

توجه کنید اگر با شماره موبایلی به جز شماره ای که به عنوان نام کاربری برای شما تعیین شده ، وارد سایت شوید ، کدجایزه برای شما اعمال نخواهد شد. اگر کد تخفیف برای شما اعمال نمی شود به این معنا می باشد که با موبایلی که به عنوان نام کاربری شما تعیین شده ، وارد سایت نشده اید. 5- بعد از درج کد تایید وارد صفحه کاربری خود می شوید. بعد از درج کد تخفیف ، به میزان اعتباری که به شما اختصاص داده شده است از مبلغ نهایی شما کسر می شود. اما وقتی که به صورت آنلاین، خرید اینترنتی کتاب را انجام می دهید، معمولاً با تخفیف های ویژه و از همه مهمتر ارسال رایگان مواجه هستید. اما برای مشتریان خرید کتاب با قیمت مقرون به صرفه و تخفیف دار یک مزیت بزرگ و رضایت بخش است. لازم به ذکر است که در بخش کتب دانشگاهی فروشگاه اینترنتی کتابانه علاوه بر منابع درسی، کتابهای کنکور کارشناسی ارشد و دکتری نیز ارائه شده است تا کسانی که خود را برای ورود به مقاطع بالاتر آماده می کنند بتوانند به صورت یکجا به تمام کتاب مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند. ​Post has ​been generat​ed ​with t he  help ​of ketabtala  Content G​enerator  D emoversion᠎.

کتابانه با در نظر گرفتن نیاز دانشجویان، بخشی از فعالیتش را به فروش اینترنتی کتابهای دانشگاهی اختصاص داده است. کتابفروشی ما هم در زمینه فروش کتاب های دست دوم فعالیت می کنه و می تونید عناوین کتب نایاب و چاپ های قدیمی رو در وبسایت کتابلازم ببینید. ایجاد شبکه فروش وتوزیع مستقیم وبدون واسطه بین ناشران و خوانندگان کتاب میباشد. 2. دارای انواع کتب دانشگاه از ناشران مختلف برای انواع رشته های دانشگاهی باشد. باتوجه به تعداد قابل توجه رتبه های ممتاز مشمول جایزه (بیش از 5000 نفر) ، تعدد ناشران (حدود 50 ناشر) و تعدد منابع انتخابی ، مرحله تهیه کتاب از ناشران و بسته بندی و ارسال کتاب ها ، قطعا بیشتر از زمان های معمول به طول خواهد انجامید. همانطور که میدانید، تعداد کتابهای کمک درسی بسیار زیاد است و انتخاب بهترین و ارزانترین کتاب کار سختی است، به همین دلیل راحتترین و بهترین راهکار این است که خرید این کتابها بهصورت آنلاین صورت بگیرد، زیرا در این صورت افراد میتوانند قیمت کتاب را در سایتهای دیگر نیز مشاهده کنند و از بین فروشگاههای موجود، فروشگاهی را انتخاب کند که قیمت مناسبتری دارد. ᠎Th is a rt icle was c reat ed wi th G​SA  Conte nt Gen​erator  Demoversion.

چرا برخی از مردم مجازی همیشه با خرید کتاب درآمد/پس انداز کردن پول

در هر صورت کتابهای دانشگاهی این رشته بسیار جذاب و هیجان انگیز هستند که خواندن این کتابها برای افرادی که در رشتههای دیگر تحصیل میکنند یا مشغول شغل متفاوتی هستند توصیه میشود. اگر اهل رفتوآمد به کتابفروشی هستید تنها کتابهای زبان انگلیسی را تصور کنید و به یاد آورید که چه دنیای بزرگی از کتابها را شامل میشود. مهم نیست در چه رشتهای در حال تحصیل هستید؛ به هر حال خرید کتاب باعث میشود اطلاعات تحصیلی شما افزایش پیدا کند. در اغلب دانشگاهها روندکار به این شکل است که استاد موضوعاتی را در کلاس مطرح میکند و دانشجو باید برای بهدست آوردن اطلاعات بیشتر و پاسخ به سوالات خود به کتابهای مختلف مراجعه کند. وقتی صحبت از رشتههای پزشکی به میان میآید همه ما عادت داریم کتابهای قطوری را تصور کنیم که دانشجویان پزشکی همواره در حال ورق زدن و یاد گرفتن مطالب مختلف از آنها هستند. تصور کنید جهت پیدا کردن کتاب مورد نظر خود لازم باشد در خیابانهای مختلف شهر به دنبال کتابفروشی بزرگی باشید تا دست خالی برنگردید. از امروز تا پایان روز شنبه 24آبان فرصت دارید طبق راهنمای زیر جهت انتخاب کتاب های دانشگاهی خود اقدام نمایید.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد سایت خرید اینترنتی کتاب لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید