محبوب ترین اجرای نما

این نوع نما بسیار مقرون به صرفه تر از نماهای سنتی حجیم و سنگین است، زیرا از مواد سبک، ساخته شده و عایق بسیار خوبی در برابر عناصر مختلف محیطی می باشد. به همین دلیل شرکت دیرگداز اراک سعی وافی داشته است تا با حفظ بالاترین کیفیت قیمت گذاری محصولات و فراورده های نسوز شرکت را به نحوی انجام دهد که طراحی و اجرای نما با آجر نسوز نما تولید شده در شرکت دیرگداز اراک از نماها با دیگر مصالح مختلف مقرون به صرفه تر باشد. این اتفاق در گرانیت ها شایع تر است. در این مناطق به دلیل باران زیادی که می بارد و به پشت سنگ ها نفوذ می کند احتمال افتادن سنگ ها بالا می رود که در سنگهایی که چسبندگی بالایی به ملات دارند این اتفاق به ندرت رخ می دهد. یکی دیگر از ویژگی هایی که سنگ های مناسب برای مناطق مرطوب باید دارا باشند، مقاومت فشاری بسیار بالا است. با این الگو، ارتباط فضای مرطوب و معتدل داخل با فضای گرم و خشک خارج از بنا تا حد امکان قطع می شود. مقاومت فشاری بالا محصولات مورد استفاده به عنوان سنگ نما و اجزای موجود در فضای باز مناطق مرطوب و خصوصا پله ها سبب می شود تا این سنگ ها در برابر بارش باران و شتابی که بر اثر باران های شدید بر آنها وارد می شود سوراخ نشوند و در نتیجه شکلی نازیبا نیابند.

معایب نمای خشک

علاوه بر این ها جذب آب بالا در سنگ ها موجب شوره زدن و رنگ رفتگی آن ها نیز می گردد. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ورود مواد پوششی مانند رزین و پوشش تخلخل و خلل و فرج در این سنگ ها تمام مشکلات این سنگ از بین رفته و جذب آب آن تقریبا به صفر رسیده است. فراوری سنگ های تراورتن به وسیله فناوری رزین این سنگ ها را نه تنها برای استفاده در مناطق رطوبتی بلکه برای تمام اقلیم های کشور مناسب ساخته است. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که سنگ های مورد استفاده در مناطق رطوبتی باید دارا باشند جذب آب بسیار پایین است. در پاسخ به این سوال باید گفت که سنگ های تراورتن در گذشته بسیار نامناسب بودند و قابل استفاده برای مناطق رطوبتی نبودند. از آنجا که طبقه همکف ساختمان قسمت اتصال به زمین یا کف پیاده رو است، به صورت قابل توجهی در معرض دید قرار میگیرد. قابلیت اجرای نما: در طراحی نما علاوه بر رعایت اصول باید به جزئیات اجرایی و قابل اجرا بودن هم توجه داشت. پرتی مصالح در این روش اجرای نمای آجری بسیار کم است و در صورت آسیب دیدن بخشی از نما ترمیم آن بسیار ساده است. Art​icle h​as be en gener​ated by G​SA  Content᠎ G᠎ener at or Demov er​sion!

اینجاست چرا 1 میلیون مشتریان در ایالات متحده اجرای نما هستند

اگر تمایل دارید با ما در اجرای نمای ساختمان خود همکاری کنید و نمایی زیبا برای ویلا یا آپارتمان خود داشته باشید، همین حالا با ما تماس بگیرید و برای اطلاع از قیمت با مشاورین ما در ارتباط باشید. شرکت ما فقط افراد بسیار حرفه ای و با مدرک کار در ارتفاع را استخدام میکند و حقوق و دستمزد این افراد نسبتا بالاست به طوری که ارزش کاری که میکنند را داشته باشد. سلام، ببخشید یه سوال داشتم، بتن اکسپوز که درجا کار بشه هم بتن اکسپوز گفته میشه یا فقط بتن اکسپوز پیش ساخته بتن اکسپوز لحاظ میشه؟ در وهله اول ممکن است این سوال برای شما به وجود بیاید که سنگ های تراورتن هم آهکی هستند و هم متخلخل می باشند پس چگونه مناسب برای این مناطق هستند؟ بهترین سنگی که در این مناطق می توان به کار برد، سنگ تراورتن می باشد. وجود کانی های ناپایدار در برخی از سنگ های ساختمانی ممکن است سبب گردد تا سنگ در مواجه با رطوبت لکه دار شود. یکی از نکاتی که در طراحی یک ساختمان و معماری آن نقش بسیار مهمی دارد و طراحان و دست اندرکاران صنعت ساخت و ساز در انتخاب مصالح ساختمانی و استفاده از آن ها نسبت به این موضوع بسیار دقت می کنند اقلیم هر منطقه می باشد، در واقع اشنایی با اقلیم های مختلف ایران می تواند تاثیر به سزایی در موفقیت طراح و سازندگان بنا داشته باشد.

در این مناطق به دلیل بارندگی فراوان و رطوبت بسیار زیادی که وجود دارد استفاده از سنگ هایی با جذب آب پایین نکته بسیار پر اهمیتی است چرا که سنگ های ساختمانی بر اثر بارش های فراوان و جذب آب می توانند خرد و متلاشی گردند. فرم گنبدی شکل باعث انعکاس بیشتر تابش خورشید و همچنین کم شدن جذب حرارت می شود. این سنگ از دسته سنگ های آهکی و متخلخل می باشد که از ته نشین شدن رسوبات در ته چشمه های آب گرم و غارها آهکی تشکیل می شود. در ضمن، این سنگ نصب سریعی داشته و می تواند ایده های بلند پروازانه زیادی را پیاده سازی نماید. استیل گالوانیزه از متریال هایی است که مقاومت زیادی در برابر تغییرات حرارتی از خود نشان می دهد. سنگ هایی که دارای تخلخل مناسب در سطح خود هستند این قدرت را دارند که به خوبی به ملات چسبیده و کنده نشوند. پیشنهاد ما به شما این است که پیش از انجام هزینه برای سنگ مورد نظر برای نمای ساختمان تان با کارشناسان با تجربه ما مشورت کنید. ما این اطمینان را به شما می دهیم که با تماس با کارشناسان ما و مشاوره به صورت رایگان با ایشان بهترین گزینه در عین معقول و مقرون به صرفه بودن با در نظر گرفتن شرایط جوی محل نصب و سلیقه به شما پیشنهاد خواهد شد و تا اتمام کار نصب کارشناسان ما همراه شما خواهند بود.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد بیشتر بخوانید لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید