محبوب ترین نمای خشک

اتصال نماي ساختمانها به تکیه گاه باید قادر به تحمل نیروهاي وارده به نما ناشی از بار باد، زلزله و اثرات ضربه باشد. از جمله نکات مهم و قابل توجهی که در اجرای این روش وجود دارد ، این است که قبل از اینکه چسب به کار برده شود لازم است تا پلاستر سیمانی استفاده شود و همچنین باید از گستردگی چسب بر روی تمامی سطوح اطمینان حاصل شود ، زیرا در صورتی که در میان بافت ها خلل و فرجی وجود داشته باشد موجب می شود تا رطوبت ، آب و هوا به میان بافت ها نفوذ کند و در نتیجه خساراتی بر سازه وارد نماید . این محصولات قابل استفاده برای نمای خارجی و داخلی می باشند و در رنگ ها و انواع مختلفی تولید می شوند که متناسب با شرایط هر منطقه و تزئینات و دکوراسیون خانه ها و همچنین سلیقه مشتریان مورد استفاده قرار می گیرند . Art icle has ᠎be en creat​ed by behsaznama Content Gen er​at᠎or DEMO.

نمای خشک مدرن

نمای آجری مدرن داخل ساختمان ها نیز به وسیله آجر سنتی اجرا می شود و موجب خلق نمای زیبا و خلاقانه در تمامی زوایا و جهت ها با توجه به تنوعی بالایی که دارند می شوند . نکته ی مهم در مورد این نماها این است که آجرهای سنتی دمده نمی شوند و در عین حال نیز دارای دوام و ماندگاری بسیار زیادی می باشند و این قابلیت را دارند که بتوان در طرح ها و روش های مختلف آجر چینی استفاده کرد . تنوع بالا در رنگ این محصول موجب می شود تا سازه ای زیبا داشته باشید ، وزن کم این محصول موجب استحکام بیشتر سازه می شود و با توجه به قیمت مناسب و به صرفه ای که این محصول دارد هزینه های پروژه تا میزان زیادی کاهش پیدا می کند . نمای ساختمان امروزه به یکی از اجزای مهم تبدیل شده است و افراد زیادی در تلاش هستند که از نمای ساختمان برای زیبایی و محافظت از ساختمان استفاده کنند. در این مطلب با انواع متریال نمای ساختمان آشنا شدیم. به همین دلیل تلفیق آجر سنتی با نمای آجری مدرن ، بسیار مورد پسند واقع شده و موجب خلق نمایی خاص و در عین حال جذاب شده است . ​Post was created  by behsaznama Content​ Generat​or D emov ersion.

مورد بعدی دستمزد اجرای نمای آجری است. نماهای آجری سنتی مدرن در دنیا! امروزه اهمیت نماها به قدری زیاد خود را نشان می دهد که در این میان نیز افراد بسیاری وجود دارند که استفاده از نماهای آجری را می پسندند و از طرفی نیز مدرن بودن را نیز دوست دارند . بتن اکسپوز داخلی و انواع توانسته است این نیاز را برطرف سازد و عطشی که طراحان برای خلق یک دکور زیبا دارند با همین ارایه داخلی ساختمان به وجود بیاد. برای اجرای آجر نما سنتی روش های مختلفی وجود دارد که به 3 روش کارآمد در اجرای آجر نمای سنتی در بخش زیر اشاره می کنیم . در حقیقت میتوان گفت از فضایی که در میان دیوار اصلی سازه و نمای خشک آجری به وجود میآید، میتوان به منظور تهویه استفاده کرد و یا اتصالات مختلف را در آنجا تعبیه نمود. ساخت نماهای آجری مدرن با استفاده از آجر سنتی ، تبدیل به چالش بزرگی شده است که موجب شده تا طرفداران این گونه نماها که نمایی کلاسیک و مدرن به شمار می رود افزایش یابد . امکان ترمیم، نوسازی و مراقبت های دوره ای در نماهای خشک : در صورت آسیب دیدگی بر اثر حادثه، تعمیر، اصلاح و تعویض پنل ها بسیار آسان است.  Th᠎is da᠎ta has been g en᠎er᠎ated  wi th the he lp of behsaznama Conte nt Gen erator D᠎emoversion!

نمای خشک سرامیک پرسلانی

طراحی توسط آرشیتکت های مجرب و کارورزیده شرکت با تسلط کامل بر سیستم های نصب نماهای مدرن انجام شده و پس از دریافت نظرات و پیشنهادات مشتری و بروز رسانی ، نهایی شده و بصورت تصاویر سه بعدی و نقشه فازیک به مشتری ارائه می گردد . همچنین لازم به ذکر است که در انتخاب نوع و رنگ آجر نمای سنتی ، نوع کاربری ساختمان از قبیل تجاری ، مسکونی یا اداری بودن دخیل می باشند . برای طراحی و اجرای بهترین نمای ساختمان کار را به متخصصان اهالی فن چیدانه در زمینه معماری و دکوراسیون بسپارید. بنابراین برای اجرای دقیق تر پروژه توصیه می شود تمامی این موارد تحت نظر مهندس ناظر انجام شود . بنابراین بهتر است قبل از شروع کار، سطح مورد نظر را کاملا پاک کرده و آن را با مصالحی که در اختیار دارید، کاملا یکدست و ترمیم نمایید. درصورت تمایل به استفاده از خدمات مشاوره رایگان این شرکت ، لطفاً فیلد مربوطه را انتخاب و در قسمت مشخص شده ، پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده در مورد پروژه ، موضوع مورد نظر را درج نمایید. کارشناسان شرکت در اولین فرصت ، مشاوره لازم روی موضوع مطروحه را ارائه خواهند نمود . شرکت زیباشیان بر اساس شناسایی سلیقه مشتری و بر مبنای اصول زیبا شناسی و معماری و همچنین مسائل مربوط به اجرا و تکنولوژی های روز نما ، اقدام به طراحی نمای خشک با استفاده از بروز ترین و مدرنترین نرم افزار های طراحی برای مشتریان محترم می نما سرامیک پرسلانیید .

شرکتهای نمای خشک در تهران

This artic᠎le has  be en gen erat ed by behsaznama C᠎on tent Generator ​DE MO !

دیدگاهتان را بنویسید