مشاوره رایگان در با ارزش نمای خشک

در این مقاله درباره ویژگیهای یک سنگ نما مناسب مناطق گرمسیری توضیح دادیم. بحث ما در این مقاله درباره اصول معماری است که باید در هر شهر با توجه به آبوهوای آن منطقه رعایت شود. فعالیت خانه طرح در زمینه تولید محتوای معماری و دکوراسیون داخلی است . اما شاید فکر کنید نمای خانه گلی بخاطر استفاده از یک متریال ساده، نمی تواند جلب توجه کرده و بدیع و خلاقانه بنظر برسد، اما طرح هایی که در این مطلب جمع آوری کرده ام، دقیقا خلاف این موضوع را نشان می دهد. همین موضوع باعث میشود تا سنگهای تراورتن در برابر گرما و سرمای شدید تاب آوری قابل توجهی داشته باشند. اما امروز از نردههای آکاردئونی برای پنجرههای استفاده میشود که جزو سازههای مدرن به شمار میآید. شما میتوانید بهترین سنگ برای نمای ساختمان را با توجه به سبک نما، سلیقه و بودجه شخصی از این مجموعه خریداری کنید. اغلب آنها به صورت رنگ های یکدست و ترکیبی در یک نما، زیبایی خود را به رخ می کشند. خوشبختانه این رنگها به اندازه کافی زیبایی دارند و با رعایت استاندارد ابعاد سنگ نما، باعث از بین رفتن جلوه نمای ساختمان نمیشوند. در طراحی نمای بتن هیچگونه نیازی به تزئینات اضافه در نما وجود ندارد، زیرا بتن اکسپوز همواره جلوه و زیبایی خاص خود را دارد.  Th is data was writt en ​by behsaznama Conte nt G​ener᠎ator DE MO!

نمای سنگ خشکه چینی

همانطور که بارها و در موارد مختلف گفته شد، معماران نسبت به متریال، ثبات و دوام آن ها آگاه ترند و می توانند فروشگاه هایی را به شما معرفی کنند که از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است. با گذشت زمان تکنولوژی های استفاده شده برای نصب سنگ گسترش یافته و امروزه با ابزار ها و تجهیزات ویژه ای می توان اقدام به نصب سنگ نمود. برای مثال سنگهای تراورتن و سنگهای گرانیتی سفید و کرم به میزان ۳۵ درصد کمتر از رنگهای تیره نور خورشید را جذب میکنند. رنگهای تیره در حدود ۷۰ تا ۹۰ درصد از گرمای و انرژی خورشید را جذب و به داخل ساختمان منتقل میکنند. حتی ساختمونهایی وجود دارن که خود تولید انرژی میکنن . واقعیت این است که گل و خشت بعنوان یکی از قدیمی ترین و پراستفاده ترین مصالح ساختمانی، در چند سال اخبر دوباره توجهات و نگاه ها را به سمت خود جلب کرده است.

در مقابل اما آلومينيوم در دماهاي بالا نيز شکل و جنس خود را حفظ ميکند و تنها در دماهاي بسيار بالا که تقريباً تمام اجزا ساختمان نابود ميشوند آلومينيوم نيز از بين ميرود. تولید کنندگان و فروشندگان این محصول را از راه های مختلفی در بازار توزیع می کنند. نما خشک ساختمان را بر اساس نوع اتصالات به دو دسته نما خشک نمایان و نما خشک غیرنمایان تقسیم بندی می کنند. مصالح نما با استفاده از اتصالات مکانیکی به بدنه ساختمان نصب می­ شوند. انتخاب مصالح با رنگهای روشن یکی از راههای مقابل با جذب گرمای شدید نور خورشید است. با در نظر گرفتن طراحی معماری نمای ساختمان، محل قرارگیری و تناسب آن با ساختمان های اطراف و مصالح مورد نیاز، به ارتقای کیفیت نما شهری میپردازند. یکی از مهمترین ویژگیهایی که در سبک معماری مناطق گرمسیر دیده میشود، ساخت بناهایی با قابلیت حفظ سرمای داخل ساختمان است. نمای ساختمان مهمترین آیتم هر یک از بخش های بیرونی ساختمان به حساب می آید که افراد زیادی به دنبال استفاده از آن هستند. برای مثال نمای یک ساختمان در شهرهای گرم و کویری که معرف ویژگیهای ظاهری و داخلی و کیفیت آن بنا است باید چه ویژگیهایی داشته باشد؟ شاید ویژگیهایی مانند رنگ، استحکام و مقاومت و میزان انتقال حرارت در سنگ نمای شهرهای گرم و بیابانی مهم باشد.

سنگها مانند هر عنصر دیگری قابلیت انتقال حرارت را دارند. در این شرایط به طور قطع نمی توان رنگ نمای سیلیکون را اعمال کرد. اجزای یک سیستم نصب خشک سرامیک به شرح زیر است. توجه به نوع ساختار نهائی از نظر زیر سازی و تعداد لایه های پوششی خواهد بود. تایل ها پیش از اتصال نیاز به ماشین کاری در جهت افقی دارند و هر پنل در دو قسمت پایینی و بالایی، جایی که قلاب توسط چسب MS فیکس می شود، شیار زده خواهند شد، شیار ها با زاویه ی 45 درجه در جهت مخالف یکدیگر ایجاد می شوند تا در نهایت شکل کام و زبانه را در سرامیک بوجود آورند. به عنوان نمونه ورق کامپوزیت یکی از متریال هایی است که به عنوان نمای خشک در ساختمان ها موردد استفاده قرار می گیرد. آهن کشی نمای ساختمان جلوی خطرات احتمالی ریزش نما بر سر عابران پیاده را می گیرد.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه اجرای نمای خشک ساختمان لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید