مشاوره رایگان در ساخت پنجره های ترمال بریک

برای دو پوسته کردن ساختمان و افزایش ایمنی ساخت، برای عایق کردن ساختمان مانند عایق صوتی، عایق حرارتی و برودتی کاهش وزن ساختمان و کاهش مصرف مصالح ساختمانی مانند گچ و ملات سیمانی این نوع نما به کار برده می شود. در ساخت پنجره های ترمال بریک از یک نوع لاستیک جهت هوابندی و آب بندی استفاده می شود. شرایط آب وهوایی متنوعی که در کشور ایران وجود دارد باعث می شود که انتخاب سنگ های نما در بیرون از ساختمان در همه کشور یکسان نباشد و نیاز به بررسی دارد. تقسیم بندی شده است که در ادامه به شرایط آب و هوایی و مصالح مناسب و پرکاربرد در هر یک از این اقلیم ها اشاره خواهیم کرد . درب و پنجرههای آلومینیوم ترمال بریک، برای رفع ایرادات آلومینیوم معمولی، یعنی رسانایی گرما، ابداع شدند.درب و پنجرههای آلومینیوم که در گذشته استفاده میشدند، انتقال گرمایی بالایی داشتند و برای استفاده در مناطق سرد مناسب نبودند. در پروفیل های ترمال بریک، ما بین دو لایه آلومینیوم (بین پروفیل بازشو و قاب آلومینیوم)، تیغه جداکننده ای از جنس پلی آمید، قرار می گیرد. This h as be᠎en g enerated ᠎wi᠎th t he ᠎he lp ᠎of G᠎SA C​onte᠎nt G᠎en er᠎ator  Demov᠎ersi​on᠎.

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

هر چه تیغه ی پلی آمید به کار رفته در پروفیل این پنجره ها ضخیم تر باشد عملکرد عایق بودن این پنجره ها بالاتر می رود. حالت دوم باز شدن این پنجره ها به صورت کج شدن پایین پنجره است. یکی دیگر از مزایای این پروفیل ها وزن بسیار پایین تر و قابلیت بازیافت بودن آنها است ! این نکته را باید جزو یکی از مزیت های مهم یک پروفیل به حساب آورد. با توجه به خواص عایق صوتی و حرارتی این ماده، هرچه ضخامت آن در پنجره بیشتر باشد، آن پنجره دوجداره آلومینیومی عایق حرارتی و صوتی بهتری است. به همین دلیل بهتر است جهت بازدهی بیشتر این پنجره ها از نظر عایق حرارتی از پلی آمیدهای ضخیم استفاده شود. چه از اجزای اتصال دهنده موضعی (پایه) و چه از پروفیل های عمودی و چه از پروفیل های افقی استفاده شود به هر شکل لازم است که پوشش نما را به جداره خارجی سازه پشت آن متصل کرد. موارد مصرف و لایه های وابسته موارد مصرف این پوشش برای رنگ آمیزی تزئینی و حفاظت از سطوح بتونی، چوبی و سایر مصالح به ویژه درنمای ساختمان ها بکار برده می شود. ایستاوین با استفاده از مرغوب ترین پروفیل های ترمال بریک که همگی در آزمایشگاه ایستاتست مورد آزمایش قرار گرفته اند این آرامش خاطر را به مشتریان عزیز می دهد که پنجره های ترمال بریک با کیفیت، مرغوب و استاندارد تولید می نماید.

نکته ی آخر این است که شما یا می بایست پروفیل ترمال بریک را شخصا مورد تست و آزمایش قرار دهید و یا اینکه به برند تولید کننده خود این اطمینان را داشته باشید که در ساخت در و پنجره ها از مرغوب ترین مواد اولیه استفاده می نماید. با توجه به اینکه به دلیل خاصیت رسانایی فلز آلومینیوم، استفاده از پنجره با این نوع پروفیل، ایزولاسیون صد در صدی جهت صرفه جویی در صوت و حرارت را به مصرف کننده نخواهد داد، شرکت های تولید کننده پروفیل به فکر رفع این نقصان افتادند. جریان یافتن هوا بین دیوار ساختمان و نما ، با توجه به ضریب انتقال حرارت پائین هوا ، باعث جلوگیری از افت دمای ساختمان در زمستان و تابستان و صرفه جوئی در مصرف انرژی خواهد شد. به بررسی روزنامه شوت می پردازیم. به این دلیل که علاوه بر اینکه پنجره به طور کامل باز نمی شود اما تهویه ی کامل فضا صورت می گیرد. اما برای این مشکل نیز راه حل هایی اتخاذ شده است و با اضافه کردن یکسری امکانات و اصلاحات در این نوع پروفیل ها، عایق دمایی و صدایی این پروفیل ها به طور کامل تقویت شده است. این نوع کاشی از ادوار تاریخی مرسوم بوده است.

اجرای این بخش از کار با مصالح مختلف، متفاوت است. شاید یکی از مهمترین عوامل در بالا بردن مقاومت و دوام نمای بتن اکسپوز مربوط به نحوه اجرای آن باشد، چرا که پانل های بتن اکسپوز از وزن بالایی برخوردار هستند از این رو نیازمند نیروی اجرایی متخصصی دارند تا بتوان زیرسازی نمای بت اکسپوز را به صورتی نصب کنند که پانل های از روی نمای ساختمان سقوط نکنند. کار ساخت و اجرای این نوع پنجره ها بهتر است توسط شرکت ها و افراد حرفه ایی در این حوزه صورت بگیرد. استفاده از این نوع سرامیک در نمای ساختمان علاوه بر کاهش هزینه ها باعث زیبایی نمای بیرونی ساختمان می شود. علاوه بر محل ورود (دروازه) یک دیوار ممکن است به عمد به کوچکی یک شکاف برای عبور یا کنترل جانوران وحشی حیات وحش و حیوانات اهلی مانند گوسفند ساخته شود. از انواع نماهایی که امروزه ، مورد توجه سازندگان قرار گرفته علاوه بر ورق های کامپوزیت آلومینیومی، زیرسازی آلومینیومی و سرامیک های نما ، با زیر سازی آلومینیومی و با دو نوع تکنیک نصب کلیپسی(Visible) و پنهان (invisible) می باشد.

روش‌های برای خلاصی از اتصالات نمای خشک شناخته

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت نما های خشک.

دیدگاهتان را بنویسید