مشاوره رایگان در سودآور اجرای نمای خشک

طراحی نما باید با توجه به بناهای مجاور از لحاظ ریتم و رنگ و … تزئینات در این سبک ساختمان ها به صورت عمارت بوده و در داخل این عمارت ها یا در سردر ورودی، طاق هایی دیده می شد که به صورت مربع، دایره، قوسی و… در برخی از طرح ها علاوه بر اینکه به عنوان نمای نهایی کار مورد استفاده قرار می گیرد، نقش سازه ای را نیز ایفا می کند که در این صورت بتن به صورت درجا اجرا می شود. این به این معناست که هرچه ارتفاع ساختمان یا سازه بیشتر باشد متراژ سطح نما بالا میرود و مدت زمان و تایم بیشتری را برای نظافت نما باید صرف کنیم.البته ارتفاع زیاد ساختمان نیاز به افراد باتجربه و ماهر دارد که شرکت آرین همت شهر توانایی انجام هرگونه خدمات در ساختمان های مرتفع را دارد. به نوعی این شهر برای گردشگران، از طریق جاذبه های تاریخی و کهنی که در دل خود جای داده ، شناخته شده است.

برای اپلای در معماری چه کنیم؟

در این شهر علاوه بر معماری بنا و جاذبه های گردشگری موجود ، ساختمان ها و نمای آن نیز مانند دیگر شهرها بر روی بافت شهری اثرگذاری زیادی داشته اند. از این شهر می توان به عنوان جاذبه ی گردشگری و توریستی یاد کرد. در این مقاله توضیحاتی در مورد شهر شیراز و نمای ساختمان در شیراز، تفاوت معماری گذشته تا کنون در شیراز و… برای اپلای در معماری چه کنیم؟ پس از تهیه و تایید طرح سه بعدی نمای ساختمان وضعیت موجود ساختمان توسط تیم نقشه برداری برداشت و از بیلت نمای ساختمان با توجه به عوارض موجود ترسیم و پیاده سازی میگردد.در آتلیه طراحی و معماری(AGK) نقشه های فاز2 جهت انجام سه مرحله شامل 1- اجرای زیر سازی و نصب ورق بر روی ساختمان2- برش و شیار ورق در کارخانه cnc شرکت (AGK) 3- طراحی و اجرا و نقشه های ورق جهت برش در کارخانهcnc آماده و ارائه میگردد. نمای دادگستری شیراز در سال 1385 با ورق کامپوزیت آلکلد ژاپن اجرا گردید. با توجه به اینکه کلیه مصالح و ورق کامپوزیت و طرح اجرایی نمای کامپوزیت و کلیه متعلقات نما که لازم بود قبل از اجرای نمای کامپوزیت فراهم باشد، در محل پروژه حاضر بود لذا این پروژه با توجه به اینکه دارای زیرسازی حجم بود در مدت زمان فوق انجام شد.

این گودال محل تهیه نخ در شبهای سرد زمستان بود . اصولا با توجه به خطای 20 سانتی متری در اجرای عملیات سازهای هیچگونه سنتی و ملاتی قابل استفاده نبود و کارفرما مجبور بود که از نماهای خشک و حل این مشکل با زیرسازی فلزی به عملیات نماسازی بپردازد. از نکات برجسته اجرایی در این پروژه انجام نمای کامپوزیت به متراژ 1700متر مربع در حدود 2 ماه بود. نکته مهمی که کارفرمای پروژه را مجبور به اجرای نمای کامپوزیت کرده بود این بود که اجرای بتن ریزی و عملیات نماسازی در پروژه به قدری با خطا انجام شده بود که امکان سنگ کردن نمای پروژه وجود نداشت. این پنل ها را می توان با انواع متریال های دیگر نمای ساختمان به صورت ترکیبی اجرا کرد و نمایی خاص و فوق العاده را طراحی و اجرا کرد. در روش سیستم نمای خشک وزن نما نسبت به نماهای سنتی به اندازی کاهش پیدا می شود که می توان از آن در ساخت برج های بلند مرتبه نیز استفاده کرد. به دلیل جایگزینی میلگردهای فولادی با الیاف شیشه از وزن بتن به مقدار قابل توجهی کاهش پیدا می کند که کار جابجایی و نصب آن راآسان تر می کند و نیروی بسیار کمتری به کل سازه وارد خواهد آمد.

طراحی و اجرای سقف شیشه ای اسکای لایت

در واقع میتوان گفت بهترین نوع عایق بندی در انواع پنجره ترمال بریک کار شده است. انواع نمای خشک تنها نمایی است که قابلیت استفاده از مصالح گوناگونی را دارد. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که جی اف ار سی دارد نیز همین است که محدویت های زیادی را که سایر متریال های نمای ساختمان دارند را بر طرف کرده است. با جی اف ار سی می توان انواع شکل ها و طرح های مشبک، اسلامی، مدرن، پارامتریک و… پنل های جی اف ار سی در ابعاد و اندازه های دلخواه و به صورت سفارشی در رنگ های دلخواه تولید می شوند. تایل های بتن اکسپوز هم در ابعاد و اندازه های دلخواه و دررنگ های سفارشی بدون محدودیت تولید می شوند. پنل های مسلح برای پروژه هایی که قصد اجرای نمای خشک را دارند و پنل ها غیر مسلح برای پروژه هایی که قصد اجرای نمای با ملات را دارند.

᠎Po st h᠎as  be en generated  with behsaznama C onte᠎nt G᠎enerator D᠎emoversion.

هفت راز محافظت شده درباره نصاب نمای خشک

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از شرکت نمای خشک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید