مشتریان واقعا درباره زیرسازی نمای سرامیک خشک شما چه می‌اندیشید|فرض کنید|فرض کنید} چیست؟

شستشو نما به صورت واترجت زمانی کاربرد دارد که سطح مورد نظر تقریبا آلودگی کم تری دارد و از گردوغبارها و دوده ها پوشیده شده است. این مسئله بر پیوند سازه و تا حد زیادی افزایش قدرت دیوار تأثیر دارد، در غیر این صورت دو دیوار باریک بر یکدیگر خمش پیدا میکنند. بر خلاف کاربردهای مختلف این دو نوع آجر، ویژگی های مشترک زیادی بین آن ها به چشم می خورد ؛ آجرهای نما به علت قرار گرفتن در محیط خارجی ، نسبت به تغییرات جوی و شرایط محیطی مقاوم تر از آجرهای معمولی ساخته می شوند. که متوجه پوسته خارجی می باشد، متوجه خود ساختمان نخواهد بود. همانطور که قبلاً بیان شد، کاهش وزن ساختمان رابطه مستقیمی بر کاهش نیروی زلزله بر ساختمان ها دارد و در جهت تذکرات و نکات ویژه آیین نامه زلزله ایران (۲۸۰۰) و دیگر آیین نامه های زلزله دنیا خواهد بود و طراحی زیرسازی و مصالح هر نما بر اساس اصول طراحی استاندارد و منطبق با شرایط مندرج در آیین نامه ۲۸۰۰ ایران و اتصال به سازه اصلی ساختمان می باشد، بدان معنی که در هنگام وقوع زلزله، حرکات بخش نما و متعلقات مربوطه بصورت جداگانه با تغییر مکان جانبی سازه صورت می گیرد و این موضوع مانع ورقه شدن نما و سقوط قطعات آن مشابه نمای دوغابی خواهد شد و لذا باعث کاهش تلفات انسانی و دیگر خسارات ناشی از سقوط نما خواهدشد. This conte nt was done ​by behsaznama C on​tent G​en​erat or D emover sion!

نمای خشکه چینی

شیوه های به کار گرفته شده می بایست سطح بتن را مطابق با آیین نامه های معتبر اعم از CSP3-4 کد ICRI310.2 و سطح SA2 استاندارد ISO 8501-1 و ISO 12944-4 به صورت مطلوب آماده نماید. چند نوع بتن اکسپوز وجود دارند؟ تکنولوژی سنگ خشک بهترین روش در زمینه ساخت و ساز دیوار شناخته شدهاست اما آثار هنری خشک سنگها در ساختمانها، پلها و سازههای دیگر نیز وجود دارد. با وجود اینکه پنل بتن اکسپوز دها بتن زیست امکان برش دارند اما بهتر است که با تهیه نقشه های Asbuilt و Shop drawing از برش این تایلها پرهیز شود و یا در حداقل ممکن برشکاری انجام شود. ضمنا نیازی نیست که تایل بتن اکسپوز دارای حفره بولت باشد. به گزارش خبرنگار ایمنا، واژه نما در فرهنگ لغت، نشاندهنده این موضوع است که نمای ساختمان چیزی منفک از ساختمان نیست و فارغ از پوششی نهایی برای مقاومت در برابر شرایط جوی، بیان کننده عملکرد ساختمان (انطباق فرم ساختمان با عملکرد آن) منش، کردار و تفکر ساکنان، به مثابه لولایی اجتماعی، فصل مشترک فضاهای عمومی و خصوصی است. فرهای فشرده (ارتفاع ۴۵ سانتیمتر و عرض ۶۰ سانتیمتر)؛ این کالاها گزینههایی جمع و جور برای فضاهای کوچک هستند و به عنوان بخشی از چیدمان آشپزخانه قابل قرارگیری بر روی پیشخوان هستند.

مزیت های نمای خشک

که پروفیلهای عمودی بستگی به شاپ انجام شده با فاصله 80 تا 120 سانتیمتر نصب میشوند. تمامی نمونه هایی که از سرامیک آجری نام برده شد به جرات میتوان گفت که همه ی سلیقه های مختلف را پشتیبانی کرده و به راحتی میتوان سبک های معماری را با آن اجرا کرد از این رو کار بسیاری از معماران و طراحان دکوراسیون راحت کرده و ایده های جدیدی را برای همه ی مکان ها ازمنزل مسکونی تا ویلا، هتل، کافی شاپ ها، رستوان ها و حتی مکانهای مذهبی را میتوان با آن اجرا کرد. تمامی محصولات عایق دوجزئی نانو پارس در سایت موجود است و میتوانید، مشخصات و ترکیبات این مواد را در سایت مشاهده کنید. ترمووود در محیط های مختلف به خوبی عمل می کند و در شرایط مختلف از نظر دما و رطوبت به خوبی عمل می کند و شرایط خود را حفظ می کند. برای ایجاد هر گونه منحنی یا اشکال مختلف در نمای ساختمان، زیرسازهای آن در نقشه بایستی مشخص شود. 3-انتخاب روش نصب مناسب و متناسب با پروژه بایستی در مرحله طراحی صورت پذیرد.

در این نوع اجرا پیچها در نمای بتن اکسپوز مشخص است که در صورت عدم تمایل به دیده شدن پیچها روی کار میتوان با ملات بندکشی مخصوص و نمای پیچها را روی کار محو کرد. پنل بتن اکسپوز موجود با روش جوشی و پیچی یا اتصال بولت نصب می شوند. یکی از اصطلاحات کاملاً حرفه ای که در مورد رنگ نماهای سیلیکون (سیلیکات) بکار می رود همین پلی سیلیکات یا رنگ های silicate – ash است که یکی از مشتقات این نوع از رنگ ها محسوب می شوند. انتخاب یکی از سه روش نصب: نصب خشک، نصب تر و بولت بر اساس ویژگی های و مشخصات هر پروژه ای متفاوت است. یکی از نماهای مدرن که چند سالی است بسیار محبوب شده است نمای کامپوزیت است. 4- تهیه نقشه های Asbuilt و shop drawing بسیار اهمیت دارد. برای شستشوی سطوحی که دارای کثیفی بسیار بالایی بوده و از جرم ها و رسوبات پوشیده شده است نما را با استفاده از مواد سیلیس شستشو می دهند. حتما منبع آب خود را در این چشمهها پر کنید.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از نصاب نمای خشک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید