میخواهید نقد بیشتر؟ شروع نمای خشک

پیچ و رولپلاک سنگ نما یک روش برای محکم سازی سنگ های شل و در حال ریزش میباشد. با این که این روزها سنگ مرمر به خاطر جلا و تنوع بی نظیری که در رنگ، طرح و قیمت دارد، محبوبیت زیادی برای استفاده در دکوراسیون داخلی پیدا کرده، نمی توان از زیبایی خاص و تنوع بی نظیر سنگ هایی مثل تراورتن و آنتیک گذشت. شرکت اکوآرک، متخصص طراحی و اجرای نمای خشک Facade Engineering انواع نمای ساختمان مدرن : نمای کرتین وال (نمای لامل، نمای فریم لس)، نمای سرامیک خشک (انواع سرامیک پرسلانی خشک و سفال)، نمای کامپوزیت (با پروفیل آلومینیومی و سی ان سی انواع ورق آلومینیوم کامپوزیت) و اجرای نمای سنگ خشک و نمای شیشه ای و نمای ترکیبی، پیشرو در صنعت ساختمان ایران می باشد. سیستم ویزیبل با کلیپس آلومینیومی : در این سیستم کلیپس ها از جنس آلومینیوم به صورت پروفیل اکسترود شده می باشد که پس از زیرسازی فلزی به صورت هنگ روی نبشی هایی متصل می شود و سرامیک در داخل لبه های کلیپس جای می گیرد. در صورت استفاده از پنجره های لیفت اند اسلاید، جهت بازدهی بیشتر و عایق بودن بیشتر پنجره بهتر است که از پروفیل ها، شیشه ها و لاستیک هایی با کیفیت بالا، استفاده شود. Th is post has  been w​ri​tten with behsaznama Content G​ener᠎at or D᠎em ov er​sion.

سیستم نصب نمای خشک

این نما مدل های فراوانی دارد و به راحتی نصب می گردد افراد زیادی فقط از آجر برای نما های خود استفاده می کنند زیرا معتقدند که آجر باعث دوام ساختمان می شود و مانند عایق در برابر صدا و آتش عمل میکند در ادامه شما را با انواع سیستم های اجرای آجری و همچنین از اجرای نمای خشک آشنا می کنیم بنابراین برای مطلب بیشتر متن زیر را بخوانید تا با ویژگی های مهم آن آشنا شوید. در ساخت تمام ساختمان ها از آن استفاده می شود این محصول یکی از محصولات قدیمی به حساب میآید و بنابراین تاریخ بسیار ارزشمندی در ساختن ما از خود به جا گذاشته است این نمونه توسط ایرانی ها ساخته شده است و دارای طراحی زیبا هست این محصول مدل های فراوانی دارد و شما مطابق با سلیقه تان می توانید از آن استفاده کنید. معایب اصلی آن این است که به بسیار دیر نصب می گردد همچنین این روش یک روش فینفسه به حساب میآید که باعث می شود که نمای شما استحکام زیادی داشته باشد. آجر نمای نسوز یکی از انواع آجر هایی است که از خاک های چینی که قابل سوختن نیستند تشکیل شده است با استفاده از ملات به وجود میآید و در فصول گرم نصب می گردد در فصول سرد نمی توانی این محصول را بر روی ساختمانها چسباند.

پیشرفت علم و فناوری و تکنولوژی نما ها طرح های مختلف گرفتند و مقاومت بسیار پیدا کرده اند و با روش های مختلفی نصب می گردد. طراحی این آجرها بصورتی است که مطابق با طرح های مختلف ، شرایط داخلی و خارجی ساختمان و اقلیمی سازگاری دارند. بنابراین شما بهتر است قبل از این که نوع آجر و نما را انتخاب کنید تمام هزینه ها را در نظر بگیرید و با توجه به بودجه تان انتخاب کنید. اگر می خواهید از آجر استفاده کنید بهتر از قبل از آن دقت کنید و تمام هزینه ها و دور ریزها را در نظر بگیرید همچنین باید فشاری که به ساختمان تان ممکن است وارد بشود را در نظر بگیرید که اندازه آنها بسیار مختلف و سطوح مختلفی را به خود جذب می کند مقاومت بالایی در برابر یخبندان دارد. دکوراسیون داخلی برای هر فضا منحصر به فرد است و باید متناسب با ان فضا انتخاب شود. در مرحله بعد از ریسمان کشی، در صورت بتنی بودن سازه و عدم وجود پلیت در نمای سازه، باید پلیت های مورد نیاز را بوسیله بولتهای مخصوص روی بتن نما محکم نمود تا بتوان دستک های اولیه شاسی کشی را به آنها جوش داد.

مصالح نمای خشک

عوامل مختلف باعث زیبا شدن آجر میشود از جمله بندکشی که با استفاده از رنگ های تیره و روشن انجام میگیرد همچنین برای زیباسازی هندسه ساختمان صورت میگیرد و بندکشی است و آخرین مرحله آجر نما است که دقت و کیفیت بسیار زیادی دارد. بعد از اینکه ساختمان را تخریب کردید میتوانید آجر ها را به صورت سالم در بیاورید و آن را برای نمای بعدی استفاده کنید معایب نصب این روش این است که هزینه بالایی دارد در صورتی که خوب نصب نشود باعث زیبا نشدن ساختمان می شود. نصب دورپنجره ها و درزگیری. ترمال بریک واژه ای لاتین، به معنای عایق و گرمابند و به منظور بستن هر نوع نفوذ سرما از طریق پنجره و درب ها می باشد. یک عایق بسیار حرارتی است و روی دیوار نصب می گردد با استفاده از چوب آهن فولاد مس منگنه آجرها را به هم نصب میکند و باعث می شود که آجرها به روی هم فیکس شود. اجرای آجر نما به وسیله آجر خشکی از راحت ترین روش ها به حساب می آید که هیچ گونه ملات و هیچ گونه چسبی برای نصب آن نیاز نیست و با استفاده از قطعات پیچ و مهره بر روی ساختمان اجرا می گردد.

تولید کننده نمای خشک

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد این کتاب بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید