نبرد بر سر نمای خشک و نحوه برنده شدن در آن

نحوهی اجرای نما مینرال بهصورت پاششی با دستگاه ایرلس و یا بهصورت مالهای است. علاوه بر این استفاده از بتن الیاف شیشه به جای سنگ نیز مرسوم است چرا که به راحتی با فرم های دلخواه قالب گیری شده و هزینه آن از تراشیدن سنگ کمتر است. ساخت بناها با معماری رومی هزینه بردار بود، به همین خاطر معمولا ساختمان های بزرگ همچون کلیساها، ساختمان های دادگاه و دانشگاه، ایستگاه قطار و قلعه ها به این سبک ساخته می شد. برخی طراحان و نماکاران برای کاهش هزینه ها، از سیمان سفید به جای سنگ استفاده می کنند که به نمای رومی سیمانی معروف است و بیشتر برای ساختمان های ویلایی به کار برده می شود. پیمانکاری ذوالقدری با داشتن 20سال سابقه کاری در اجرای نمای سیمانی مفتخر است که در تهران وحومه ودر شمال کشور در خدمت دوستان می باشد. یکی از بزرگ ترین معمارهایی که از بتن اکسپوز برای شکل دادن به هنر خود بهره می برند ، تادائو آندو ( Tadao Ando ) است. همچنین استفاده از ستون ها و سرستون های بزرگ برای ساختمان های مجلل مرسوم تر است. اکثر پروژه های او در ژاپن هستند و به طور متمرکز در اوساک ا، جایی که به دنیا آمده و بزرگ شده است. This  da᠎ta has be​en gener at ed by behsaznama  C on te nt Gener ator D᠎em᠎oversion.

انتخاب خوب نمای خشک سیمانی

ازآنجاییکه همگی این نماها زیرسازی مشترکی دارند و لایه رو است که در آنها متفاوت است، لذا زیر سازی نمای سیمانی توضیح داده شده است و سپس به نحوه اجرای هر کدام از نماها به طور جداگانه اشاره شده است. صفحات سیمانی الیاف دار فایبرسمنت به عنوان یکی از انواع نمای خشک سیمانی در ساختمان هایی که اسکلت آن ها بتنی واسکلت فلزی است، برای پارتیشن بندی، دیوارداخلی سقف کاذب و نما استفاده میشود. ریشه این مسئله به زمانی بر می گردد که ساختمان های کلاسیک رومی با قیمت های بالایی در شهرهای مختلف فروخته می شد و به همین خاطر برخی ثروتمندان به ساخت نماهای کلاسیک روی آوردند و نمای رومی تبدیل به نمادی برای قشر مرفه جامعه شد. تغییر سبک زندگی مردم و رواج تجمل گرایی دلیل دیگری برای تمایل مردم و پیمانکاران به اجرای نمای رومی بوده است تا جایی که برخی جامعه شناسان معتقدند گسترش نمای کلاسیک پاسخی به نیاز سندروم کاخ نشینی برخی ایرانیان بوده است. شرکت کارووین به عنوان یکی از پیشگامان در حوزه طراحی و اجرای نما خشک آماده است تا پروژههای شما عزیزان را به بهترین و بهصرفهترین شکل ممکن اجرا کند. در سه طیف کم رنگ ، میانه رنگ و پررنگ آماده می شود.

شرکتهای نمای خشک در تهران

مهم ترین و قدیمی ترین شکل معماری کلاسیک بر اساس سه شیوه دوریک، ایونیک و کرنتین شکل گرفته است. نصاب آجر باید فردی با تجربه باشد و دقت و حوصله زیادی داشته باشد.چرا که آجر های نما ابعاد کوچکی دارند بنابر این چیدن و تنظیم آن کار پرحوصله و زمانبری است.همچنین نصابآجر باید توانایی خواندن نقشه های نما را داشته باشد تا در طبق آن نسبت به نصب آجر اقدام کند.استفاده از استانداردهای آجر شامل درست کردن صحیح ملات و سرعت آجرا با توجه به درجه گرمی و یا سردی هوا را نصاب آجر باید در نظر بگیرد.استفاده از پودر های بند کشی و زمان مناسب اجرای آن توسط نصاب آجر بسیار مهم است و بعد از اتمام کار نما را تمیز کند تا نما کدر به نظر نرسد. آندو برای به دست آوردن بتن نرم تمیز و کامل، دقت زیادی در ساخت و قالب گیری فرم های بتنی می کند. در قرن 15 و 16 میلادی که دوره معماری رنسانس در فرانسه، ایتالیا و انگلستان بود، برخی معماران به سمت ساخت بناهایی الهام گرفته از معماری روم و یونان باستان پرداختند که مورد توجه قرار گرفت. البته حرفه او با طراحی و ساخت پروژه های مسکونی آغاز شد و وی را به شهرت رساند.

قاب های آلومینیومی به طور کلی نسبت به پروفیل یو پی وی سی از ظرافت، براقیت و زیبایی بیشتری برخوردار می باشد. حتی اگر از پنجره به طور گسترده استفاده شود نیز طراح سعی دارد تا از پنجره های دوجداره و پیشرفته برای ساختمان استفاده نماید تا از هدر رفتن انرژی و سرد شدن داخل ساختمان جلوگیری کند . با گسترش قدرت رم در سراسر اروپا در قرن های 9 تا 12 میلادی، معماری رومی در اروپا رایج شد و کلیساها و قصرهای زیادی با دیوارهای بلند و طاق های بلند و گرد ساخته شد. در این دوران با بهره گیری از عناصر و المان های تداعی کننده معماری های سنتی روم و یونان، ساختمان هایی طراحی می شد که نمایانگر شکوه و عظمت، زیبایی، استحکام و اصالت بود و به زودی به آمریکا راه یافت. استفاده از رنگ های روشن و پخته و با اصالت در طراحی این نوع نما بسیار مهم است و علاوه بر جذابیت، باعث درخشش و زیبایی آن می گردد. مهم ترین عیب این بتن را می توان در حسی جست و جو کرد که منتقل می کند. توجه به بافت محله، منطقه و شهر از اصولی است که در طراحی نما بسیار مهم است چرا که به یکدست شدن فضاهای شهری کمک شایانی میکند.

فروش تجهیزات نمای خشک

A​rtic le was cre ated by G SA᠎ Con᠎tent Generator  D em᠎over᠎si​on !

نما های خشک یکبار، نما های خشک دو بار: سه توضیح چرا شما نباید نما های خشک The Third زمان

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد مجموعه ها لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید