نحوه آموزش مجری نمای خشک

نیز در نما ممنوع می باشد. بنابراین موضوع اساسی در این مورد قطع کردن کامل جریان هوا نیست بلکه کنترل این جریان به شکلی است که بتواند در کنار فراهم آوردن محیطی مناسب برای افراد درون سازه، از لحاظ هزینههای انرژی نیز مقرون به صرفه باشد. نمای ساختمان باید به گونهای باشد که در مقابل تمامی این موارد به شکلی مناسب مقاومت نشان دهد. کنترل بخار آب یکی از سختترین موضوعات در رابطه با طراحی و ساخت نمای ساختمان است. بدون اغراق هیچ ماده مصنوعی مانند بتن بر روی کره زمین پیدا نمیشود که تا این اندازه برای ساخت و ساز و طراحی نمای ساختمان مناسب باشد. موضوع مهم دیگر در رابطه با نمای ساختمان کنترل جریان گرما است. میزان جذب آب یک سرامیک پرسلانی واقعی مطابق با اصول استاندارد ، کمتر از 1% برآورد شده است. سطح عملکرد نما در سازههاي با سطح کاربري متنوع، سطح عملکرد ایمنی جانی است. یکی دیگر از موارد پر اهمیت آن است که دمای خود نمای ساختمان نیز متعادل باشد. موضوع مهم دیگر در رابطه با نمای خشک آن است که بسیاری از بخشهای آن میتواند به صورت صنعتی تولید شود. این عایق سازی باید به گونهای صورت پذیرد که هوای درون سازه به سادگی تحت شرایط هوایی بیرون از سازه متاثر نشود.  Th is content has been do ne  with t he ​he lp of behsaznama Conten t Genera᠎to r DEMO.

نمای خشک ترمووود

یکی دیگر از موارد مهم در رابطه با نمای خشک آن است که در صورت صدمهی یکی از بخشهای نمای ساختمان به سادگی میتوان آن را تعمیر کرد. این موضوع در رابطه با بسیاری از شیوههای نمای ساختمان میتواند بسیار زمانبر و هزینهبر باشد. در بسیاری از نماهای ساختمان نظیر دیوارهای شیشهای، گاهی اوقات اگر چه فضای درون خود ساختمان شرایط دمایی مناسبی دارد، اما زمانی که که فرد نزدیک به دیوار میشود و آن را لمس میکند ممکن است بسیار سرد و یا بسیار گرم باشد. انتخاب پروفیل مورد استفاده در اجرای زیرسازی باید با توجه به نوع و هندسه نما، میزان استحکام مورد نیاز، مصالح مورد استفاده در نما، شرایط محیطی و بسیاری موارد دیگر انجام شود. با پیشرفت تکنولوژی و لزوم ساخت ساختمانهای سبکتر، ضخامت جدارهها نیز تا حدود بسیار زیادی کاهش یافت. ساخت نمای ساختمان با استفاده از سیمان باید با استفاده از بهترین متریال انجام شود تا کیفیت لازم را داشته باشد. این نوع بافت هم در طراحی داخلی و هم در نمای خارجی ساختمانها مورد استفاده قرار میگیرد.

• سطح صیقلی و زیبای بتن اکسپوز باعث شده از آن در نمای داخلی و خارجی ساختمان استفاده شود. در پنجرههای ترمال بریک موادی نارسانا در بین دو بخش داخلی و خارجی فریمهای آلومینیومی پنجره قرار میگیرند. زیرسازی یا شاسیکشی به عنوان مهمترین بخش از مراحل اجرای نمای ساختمان شناخته میشود. مهم ترین موضوع در معتبر بودن یک شرکت مجری نمای خشک توانایی آن شرکت در تهیه نقشه های اجرایی که اصطلاحا نقشه های شاپ درائینگ نامیده می شد و میزان دقت آن نقشه ها در پروژه های قبلیشان است پس بهتر است حتما از دفتر فنی و نحوه تهیه نقشه های پروژه های جاری ان شرکت بازدید به عمل آید و دقت شود که اصول پیش ساخته سازی مصالح زیرسازی نمای خشک در شرکت مجری نمای خشک مربوطه در حال پیاده سازی باشند از جمله وجود لایه نقشه برداری در همه فایل هایی که بخش فنی آن شرکت بر روی آن ها کار می کنند.

معایب نمای سرامیک خشک

داشتن جریان هوا درون ساختمان برای داشتن هوایی تازه بسیار اساسی و مهم است. باشد. با این حال این جریان هوا در کنار موارد منفی، جنبههای مثبت نیز دارد. اساسیترین شیوهی کنترل جریان هوا در نمای ساختمان عایق سازی است. یکی دیگر از قدمهای مهم در توسعهی شیوههای ساخت نمای ساختمان توسط معماران Shreve، Lamb و Harmon در سال ۱۹۲۹ اتفاق افتاد. گسترش یافت. این روند توسعه و پیشرفت تا کنون نیز ادامه دارد و رویکردهای نوین بیشماری در ساخت نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته است. از این رو در تهییهی نمای خشک از فضای خالی تهویه استفاده میشود. از این رو داشتن طراحی هوشمندانهی نمای ساختمان جهت کنترل آب باران و برف از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. از این رو احتمال خطای انسانی تا حدود بسیار زیادی کاهش مییابد. سمنت بردها با وزن مخصوص 1200 تا 1800 کیلوگرم بر مترمکعب و معمولا در ضخامتهای 4 تا 20 میلیمتر و ابعاد 1.2تا2.4 تولید می شوند.

ایده های جدید به اجرای نما هرگز قبلاً آشکار نشده بود

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد شرکت طراح و مجری نما لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید