نحوه اجرای نمای سرامیک خشک را کجا پیدا کنیم

سرامیک نما با سرامیک دکوراسیون داخلی (سرامیک کف آشپزخانه و …) متفاوت است. هنگامی که معمار ایتالیایی دنیس سانتاکاریا با همراهانش به استرالیا و نیوزلند در سال 2002 سفر کرد ؛ موارد بسیاری از نحوه اجرای نمای سرامیک خشک که در اروپا رایج بودند را مطرح نمود. این تیم محصولاتش را به صورت ویژه طراحی و تولید می کند. پارس مینرال بهترین تولید کننده نمای مینرال در تهران است که محصولات خود را با کیفیت عالی و مقرون به صرفه به شما سروران گرامی ارائه می دهد. با وجود آب و هوای خاص استرالیا. سیستم درزهای باز همراه با ملاحظات دقیق آب بندی برای سازه اصلی در پشت این درزها می تواند به عنوان یک پرده محافظتی رطوبتی عمل نماید. این شرکت همواره در تلاش است که محصولات و خدمات خود را علاوه بر زیبایی و مدرن بودن، اصل ایمنی و استحکام را در آن رعایت نموده و با کیفیت عالی و قیمتی مقرون به صرفه محصولات خود را به مخاطبین خود ارائه می دهد. این شرکت در تلاش است که مصالحی را که در خدمت معماران و مهندسین ارائه می کند علاوه بر زیبایی و مدرن بودن، اصل استحکام و ایمنی در آن رعایت می نماید. در اجرای نمای سرامیک خشک انتقال حرارت به وسیله جریان همرفت ایجاد می شود ؛ همرفت و تابش ؛ اجرای نمای سرامیک خشک مانند چتری ساختمان را در برابر این انتقال حرارت محافظت می نماید.

هزینه اجرای نمای خشک

شرکت مینرال آلامیکس دارای کادری مجرب با بیش از ۱۵ سال فعالیت هم اکنون برترین صنعت رنگ ساختمان بهترین تولید کننده نمای مینرال محسوب می شود و با ابتکار و تلاش های فراوان در گسترش زیر ساخت های عمرانی کشور می کوشد و همواره پیش به سوی تکنولوژی های جدید ساختمانی پیشگام است. با توجه به نحوه اجرای آجر نمای خشک، در نمای ساختمان ها که بدون استفاده از ملات می باشد، سرعت اجرای نما بسیار بالاتر از دیگر آجرها می باشد، و هم چنین آجر نمای خشک نسبت به دیگر موارد عایق تر می باشد. یکی از پیشرفت های چنین سیستم اجرای نمای سرامیک خشک؛ محافظتی است که برای ساختمان در برابر عوامل جوی ایجاد می نماید بدون این که هیچ گونه انتقال گرمایی از سازه ساختمان صورت گیرد. تعداد زیادی از معماران استرالیایی از امکانات و مزایای چنین سیستم نوینی نا آگاه بودند. برخی از مزایای دیگر نمای کامپوزیت به ویژگیهای ساختاری ورقهای آلومینیومی برمیگردد. بتن اکسپوز به علت مزایای زیادی که دارد برای استفاده محبوبیت زیادی هم دارد. Th is post w as done with the ​help of GSA Con te​nt Gen er​ator  DE​MO.

جهت محاسبه قیمت اجرا، کارفرما انتظارات خود را با مجری بتن اکسپوز مطرح و پس از بازدید کارشناس از محل پروژه ، قیمت پیشنهادی به کارفرما اعلام می گردد. همچنین تصویری از هر بخش برایتان قرار میدهیم تا شما را به خوبی با نماها آشنا کنیم. یکی از مهمترین عناصری که برای طراحی نمای خارجی ساختمانها مورد توجه قرار گرفته و در سالهای اخیر بسیار برجستهتر شده است، ساختمانهایی با طراحی روف گاردن میباشد. همواره طراحان و معماران در تلاش اند تا مدل های خاص و به روزی را برای نمای ساختمان، با ترکیب سنگ و آجر ارائه دهند. باز شوها و پنجره های مرتبط با محیط خارج به دلیل بالا رفتن هوای گرم و ورود اشعه های نور خورشید، در قسمت فوقانی دیوارها و در ابعادی کوچک نصب می شود، تا به این ترتیب خروج هوای گرم و کنترل تابش خورشید در فضاها صورت بگیرد و به تهویه هوا کمک شود.

جهت آشنایی با ۱۰ تا از بهترین تولید کننده نمای مینرال با ما همراه باشید. مجموع این عوامل موجب شده تا طراحی نمای سنگی بیش از قبل مورد توجه قرار بگیرد. انواع مختلف نماهای ساختمان این اجازه را به طراحان داده است تا با توجه به هنر و خلاقیتی که دارند یکی از نماهای مناسب را با توجه به شرایط اقلیمی برای ساختمان های یک منطقه پیاده سازی کنند. این مجموعه با بکارگیری مهندسین عمران، معماری، فضای سبز و مهندسین برق و مکانیک در تیم متخصصین خود در بخش طراحی و اجرایی، همواره در پی خلق پروژه هایی متفاوت از هر نظر اجرایی و بهره برداری است و توانسته کلیه پروژه های ساختمانی اعم از ساخت از ابتدا یا مرمت و باز سازی را به صورت مدیریت طرح و تهیه و اجرا (EPC) در هر قالب قراردادی مورد قبول کارفرما (پیمانکاری یا پیمان مدیریت) به انجام رساند. این موضوع می تواند حجم هوا سازی مصنوعی مورد نیاز ساختمان را کاهش دهد، اجرای نمای سرامیک خشک ذخیره انرژی را در گرما و سرما گارانتی نماید.نمای سرامیک پرسلانی به وسیله تاثیر دودکشی (که به دلیل وجود فضاهای خالی در پشت پوشش خارجی) امکان دور ساختن رطوبت و گرما را از سازه اصلی ساختمان فراهم می آورد در واقع یک نوع تهویه طبیعی مابین ساختمان و پوشش نهایی نما فراهم می آید نحوه اجرای نمای خشک ساختمان .

دیدگاهتان را بنویسید