نحوه از دست دادن پول با نمای خشک ساختمان

برای زیبایی بیشتر نما رنگ این قطعات معمولا با رنگ سرامیک هماهنگ شود که نمای بی نظمی به ساختمان ندهد. معمولا برای ایجاد منحنی در نمای ساختمان از پروفیل های آهنی برای شاسی کشی آن بهره می گیرند. ۳- مخزن یخ: این مخازن معمولا در پشت دیوار سایه انداز و در بخش جنوبی آن و در بعضی موارد بوسیله یک یا چند مدخل ورودی به بخش شمالی راه می یابد . صفحات سیمانی فایبرسمنت به عنوان یکی از نوع های نما خشک سیمانی در ساختمان هایی با اسکلت بتنی و فلزی، برای دیوار داخلی، پارتیشن بندی سقف کاذب و نما استفاده می شود. این خصوصیت در کنار سادگی نصب آن، باعث شده که مورد توجه معماران برای نماسازی ساختمان های اداری و تجاری تبدیل شود. سرامیک طرح آجرنما رکتیفاید در هنگام نصب نیاز به کار پر زحمت بند کشی نداشته و بعد نصب سطح کاملا صاف و بدون بند و درز را ارائه می دهد که این ویژگی سبب افزایش زیبایی نمای ساختمان می شود. C ontent h​as ​been creat ed  wi᠎th behsaznama  C​onte nt G᠎enerator Demoversion!

انواع نمای خشک

رنگ های پایه آب که از لحاظ ویژگی های شیمیایی کاملاً بدون بو هستند و چسبندگی استانداردی را روی سطوح بیرون ساختمان ایجاد می کنند و از لحاظ اقتصادی نیز قیمت های قابل قبولی دارند. وزن کم GFRC امکان اجرای آنها بر روی سطوح ساختمان را راحتتر، سریعتر و بدون چالش میکند. این نما، ضریب سبک را با عناصر طبیعی ترکیب می کند که همه آنها را به زیبایی گره می زند. نمای خشک فایبر سمنت به صورت صفحات سیمان الیاف دار یا فایبر سمنت است که کارکرد آن در ساختمان هایی است که اسکلت داخلی آنها به صورت بتنی و یا فلزی باشد.ساختار اصلی بدین صورت است که متشکل از الیاف سلولز و بافتی از سیلیکات و سیمان است. در این روش هم کلیه اتصالات نمای خشک مورد استفاده به صورت مکانیکی صورت می پذیرند. این روش با دو نوع زیرسازی انجام می­شود: زیرسازی آهنی، زیر سازی آلومینیومی! روش نمایان در اجرای نمای خشک ساختمان: در روش نمایان سرامیک های خشک توسط قطعاتی از جنس فولاد و استیل 304 به ریل های آلومینیومی وصل می شوند و حتما فاصله گذاری های مشخص بین آن ها لحاظ می شود.

دانلود نمای خشک

در تمام انواع نماهای سرامیکی، به جای ملات از زیرساخت های فلزی و ریل های آلومینیومی استفاده میشود. الیاف شیشه به کار رفته در آن مقاومت کششی بالاتری نسبت به فولاد دارد.در جی اف آر سی به جای فولاد از الیاف شیشه برای تقویت بتن استفاده میشود. از دیگر مزایای قطعات جی اف آر سی پیشساخته، تعمیر سریع و تعویض قطعات جدید به جای اجزای کلی نمای آسیب دیده است. کاربردهای گسترده ای در صنعت ساخت و ساز می باشند که عبارتند از: قاب های پنجره: پروفیل ها برای تولید قاب های پنجره، ایجاد ثبات و دوام و بهبود زیبایی کلی ساختمان استفاده می شوند. وزن سبکتر، مقاومت در برابر کشش و خمش، مقاومت در برابر آب و فایرپروف؛ آزادی عمل طراحان و معماران در امکان ابداع طرحهای جدید در انواع رنگها و بافتها را برای استفاده در سطوح مختلف ایجاد میکند. نمای دیگری که باز هم استفاده بیشتری در بین نماهای خشک دارد، نمای خشک کاپوزیت است.این نما نیز مانند نمای کرتین وال جزو مدرن ترین نماهای خشک است.استفاده ویژه این نما در ساختمان های تجاری است.همچنین می توان پنل های کوچک و بزرگ آن را به راحتی فروشندگان تهیه کرد که از دو لایه ورق به جنس آلومینیوم است که توسط موادی به نام پلی اتیلن ( یا مواد مخصوص کند سوز و نسوز ) به یک دیگر متصل شده اند.

این نوع، ورق هایی با روکش طرح چوب یا انواع طرح های دیگر از ترکیب های رزین های فنولیک و لایه سلولزی به وجود می آید، که پس از قرار گرفتن در دمای بالای 145 درجه و فشار bar 300 تبدیل می شود به صفحات محکم. برای نصب سرامیک خشک روشهای متعددی وجود دارد. برای مثال کاربرد سنگ گرانیت به عنوان سنگ نما در مناطق مرطوب اشتباه است، چرا که به مرور زمان به علت وجود آهن در سنگ، شاهد زنگ زدگی خواهیم بود. نوعی از سرامیک، به نام سرامیک خشک که به فول بادی معروف است، داری میزان جذب رطوبت کمتر از یک درصد است. این نما نوعی از بافته های فلزی است که مانند تار و پود در هم تنیده شده است و جنس آن از استیل ضد زنگ می باشد.نمای خشک وایر مش دو ویژگی کلی دارد که آنها، ایجاد سایه بر روی آن و دیگری محافظت از نما است.دلیلی که این نما مناسب پروژه های صنعتی است، این است که دوام بالایی دارد.شفافیت، توری بودن و سبکی از دیگر خصوصیات این نما است که باعث زیبایی و جذابیت آن در شب شده است. به طور کلی هدف این مجموعه ترکیب خلاقیت با بتن و ایجاد محصولات مدرن بتنی است.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از بیشتر بخوانید ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید