نحوه انتخاب خرید کتاب

باشد با پرداخت فقط 20000 تومان، کتاب مورد نظرتان را در هر جای تهران درب منزل دریافت کنید. کافی است بعد انتخاب کتب مورنظر در بخش تعیین نحوه پرداخت و ارسال گزینه پرداخت درب محل را انتخاب کنید تا هزینه کتاب را درب منزل و پس از دریافت کتابتان پرداخت نمایید. خرید انواع کتاب مناسب گروه های سنی مختلف از نوزادان و خردسالان تا نوجوانان، کتابهای شعر و کتابهای قصه کتاب های مقوایی مناسب کودکان زیر سه سال است، فروشگاه اینترنتی کتابکده کودک مرجع تخصصی معرفی و فروش آنلاین کتاب کودک در ایران است و حوزههای مختلف کتب کودکان، نوجوانان، بزرگسالان و را شامل میشود. برای نام نویسی اطلاعات زیر می بایست تکمیل گردد. نکات زیر به شما کمک خواهد کرد یک خرید خوب داشته باشید. تقسیم بندی میشود که شامل بیش از 50000 کتاب است که در نوع خود یک نمایشگاه مجازی کتاب در ایران میباشد. برخی از انتشاراتیها تنها در یک زمینهٔ خاص فعالیت میکنند، به همین دلیل کیفیت کتابهای آن نسبت به سایر انتشاراتی که در زمینههای مختلف فعالیت میکنند بهتر است. در روش پرداخت آنلاین، در صورت تأیید پرداخت سفارش به صورت خودکار به صورت فاکتور شده تبدیل گردیده و با اولویت بالاتری نسبت به پرداخت بانکی در فهرست آماده سازی قرار میگیرد. A᠎rtic le has be​en created wi​th the help of ᠎GS A Co᠎nten t Ge​nera to r DEMO.

زمان را هدر ندهید! 5 حقایق برای شروع خرید کتاب

در صورت موجود بودن سبد خرید شما، سفارش آماده پرداخت می گردد. این موارد از نکات مهمی است که باید هنگام خرید آنلاین باید به آن توجه نمود. همچنین با توجه به قیمت ارز در ایران ، خرید کتاب لاتین با توجه به هزینه بسار بالای ارز برای دانشجویان و محققان ایرانی به صرفه نمی باشد. به علت تهیه و توزیع کتاب در تیراژهای بالا به دنبال خرید با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه میباشند. کافیه محصول رو در سایت جستجو کنید و اگر پیدا نشد، اون رو به ما اعلام کنید. با اطمینان خرید کنید. فروشگاه کتاب سراج بوک یکی از بهترین کتابفروشی های ایران برای خرید کتاب، از سال 96 به صورت حرفه ای خرید و فروش کتاب به صورت آنلاین را به مجموعه خود اضافه کرد و در همین راستا بهترین کتاب های روانشناسی و رمان ، بهترین کتاب های کودک ، جدیدترین کتاب های عمومی را به بانک کتاب خود اضافه کرده است، در سراج بوک خرید کتاب با تخفیف انجام میشود و کلیه کتاب ها تا سقف 50% تخفیف ویژه و دائمی دارند. بانک کتاب روز با بیش از 5 سال سابقه خدمت در عرصه پخش و توزیع کتاب های پزشکی و غیر پزشکی، مفتخر است با پایبندی به اصل تعهد به مخاطب، حداکثر تلاش خود را جهت ارائه خدمات به اساتید و دانشجویان رشته های علوم پزشکی و دندانپزشکی و شاخه های مربوطه انجام دهد. ᠎Post w᠎as cre​ated  with t he help ᠎of G​SA C᠎on tent Gen​er ator D​emover᠎si​on​.

پرداخت آنلاین از طریق پایانه پرداخت بانک سامان و یا به پرداخت ملت انجام میشود. مدت زمان تحویل کالا بعد از پرداخت سفارش، وابسته به زمانبندی پست هوایی می باشد. ارسال به شهرستان ( توسط پست پیشتاز ) : مدت زمان تحویل کالا بعد از پرداخت سفارش، دو الی پنج روز کاری می باشد. وردری (Wordery): این سایت به مدت 40 سال است که توسط 5 دوست به فروش اینترنتی کتاب مشغول میباشد و با چیزی حدود سه میلیون مشتری در حال رشد و توسعه است. گروه بانک کتاب تلکتاب فعال ترین مجموعه در زمینه فروش کتاب با سابقه 22 ساله در میدان انقلاب با داشتن قوی ترین تیم پشتیبانی توانسته وب سایت خود را با نام بانک کتاب تلکتاب در سال 1394 راه اندازی نماید و با دارا بودن کامل ترین آرشیو بانک کتاب در زمینه های کتاب های دانشگاهی , متوسطه دور اول , متوسط دور دوم , پیش دانشگاهی ، کمک درسی ، کتاب های زبان و کتاب های مختلف بتواند نیاز مشتری را برای خرید کتاب بسیار کوتاه نماید. توجه داشته باشید خرید کتاب از سایت و فروشگاه کتاب تلکتاب سریع ترین و ارزان ترین راه تحویل کتاب در محل می باشد و برای رفاه شما عزیزان سعی کرده ایم روش های مختلفی برای خرید در اختیار شما قرار دهیم.

۲ـ بعد از تکمیل فرم، بر روی «ثبت» کلیک نموده و به طور خودکار وارد سایت خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان خواهید شد. حداکثر تا 24 ساعت کاری بعد از زمان ثبت، وضعیت سفارش شما مشخص خواهد شد و از طریق ایمیل و پیامک به اطلاع شما خواهد رسید. در ایام تعطیل، طرح وجود ندارد و در ایام غیر تعطیل، از ساعت ١٩ به بعد طرح زوج و فرد برداشته میشود. دسته بندی کتاب های یونیکتاب به مواردی همچون : کتاب های دانشگاهی، کتاب های کمک درسی و کنکوری، کتاب های عمومی و رمان، کتاب های کودک و نوجوان، کتاب های زبان و … فروشگاه اینترنتی کتاب هشت از زمستان ۱۳۹۸ شروع به فعالیت کرد و سعی داشت با راهکارهایی ازجمله، ارسال سریع کتاب ها در کمترین زمان ممکنه توسط پست پیشتاز جمهوری اسلامی ایران ، پرداخت درب منزل فعلاً در سطح شهرستان مشهد ، تضمین سلامت فیزیکی کالا که با بسته بندی کاملاً استاندارد و بهداشتی؛ بتوانیم بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم. در صورتی که سفارش نیاز به تغییر در قیمت و یا تعداد داشته باشد، سفارش با تغییر آماده پرداخت شده و تغییرات به اطلاع شما خواهد رسید. در کل به نظرم خرید حضوری کتاب و رفتن توی مغازه های کتابفروشی و بو کردن بوی کاغذ لذت دیگه ای داره و من اغلب ترجیح میدم به صورت حضوری کتاب هامو تهیه کنم.

دیدگاهتان را بنویسید