نحوه بازیابی اجرای نمای خشک سرامیک

درصورت سنگی بودن نما بخصوص نماهای با سبک کلاسیک بدلیل وزن بالای نما، جوشکاری ها را باید به دقت کنترل نمود. این به هزینه های بالای اجرای نیاز دارد. در اکثر پروژه های دولتی و عمومی سعی شده است از این سنگ استفاده شود به دلیل قیمت مناسب و ارزشی که دارد. این مسئله میتواند سبب فرسودگی و در برخی موارد مات و کدر شدن سنگ شوند. با این تفاسیر یک سنگ ساختمانی مناسب برای نما، سنگیست که بتوانید در شرایط دمایی مختلف به خوبی مقاومت کرده و با انبساطها و انقباضهای دائمی دچار شکستگی و ترک و فرسودگی نشود. لذا سنگ مورد نظر باید بتواند در چنین شرایطی مقاوم باشد و دچار فرسودگی نشود. همچنین گاهی برخی از متخصصان سنگکاری بعد از مشاهده وضعیت ساختمان، نوع سنگ و در نظر گرفتن جزئیات، قیمت و روزهای اجرای کار را اعلام میکنند. درصورتیکه حفرههای زیادی در زیر کار وجود داشته باشد و سطح کف کاملا ناصاف باشد، هزینه زیرسازی به صورت جداگانه و برحسب متراژ محاسبه میشود. چرا که در غیر این صورت امکان جدا شدن آن از دیوار وجود داشته و این مسئله میتواند بسیار خطرآفرین باشد. ساختار سنگهای مناسب برای نما باید بهگونهای باشد که در برابر چنین بارانهایی دچار خوردگی نشود.  This conte​nt was g en erated  by ​behsaznama Conten t Gene rato r DEMO.

شرکت های نمای خشک

بدیهی است در چنین شرایطی دستمزد کار بیشتر میشود. مکانیزم خشک شدن آن: درمورد میزان مصرف حدود ۲۷۰ گرم بر متر مربع برای یک لایه رنگ به ضخامت ۸۰ میکرون، خشک شدن سطحی۳۰ دقیقه و خشک شدن نسبی ۱ ساعت و رنگآمیزی مجدد ۸ساعت جزء روال کار خواهد بود. این نوع سرامیک خشک پرسلانی با داشتن سوراخ هایی در ضخامت خود مزیت های عایق بندی بیشتری دارند، چرا که هوای موجود در حفره های خالی از نفوذ هوای سرد یا گرم از طریق بدنه سرامیک جلوگیری می کند و نقش عایق را در ضخامت سرامیک خشک پرسلانی بازی می کند. کمپین بوی ماه مدرسه چیدانه را دنبال کنید تا با ایده های بیشتری برای آماده سازی فرزندان تان برای روز های مدرسه آشنا شوید. آماده سازی بتن اکسپوز برای نما چه به صورت پیش ساخته و چه به صورت درجا به دو روش انجام می شود. در این روش ابتدا الگوی اصلی مشخص شده، تمامی قالبها کار گذاشته میشوند و فشار اعمالی به هر کدام از آن ها، با توجه به حجم بتنی که باید تحمل کند، توسط مهندسین محاسبه میشود تا هنگام بتن ریزی از فرم اصلی خارج نشده و اصطلاحا شکم ندهند و در انتها تزریق بتن به قالب ها انجام میشود. This ​po᠎st has ​been cre ated  with behsaznama  Con tent G​en​erat​or Demov er᠎sion​.

قیمت اعلام شده بر حسب متر مربع در سال 1401 است.

ازاینرو نصب آنها در حداقل زمان ممکن انجام میشود. اما با این وجود تاثیر بسیار شدیدی از نور آفتاب بر این سنگها وارد میشود. قیمت اعلام شده بر حسب متر مربع در سال 1401 است. در حال حاضر اجرت سنگکاری نما و کف به روش متر مربع اعلام میشود. قیمت سنگکاری کف برای سنگهایی با ابعاد کمتر از 100، برحسب متر مربع اعلام میشود. در منازل شخصی و ویلاها نیز این سنگ از نما تا کف مورد استفاده قرار می گیرد. در اصل مناسب ترین و کمترین قیمت را همین سنگ دارد و در مقابل کاربری خیره کننده ای دارد. در طرح اختلاط بتن اکسپوز از مواد افزودنی مختلفی نظیر روان کننده و فوق روان کننده ها استفاده می شود. بدین منظور، از پروفیلهای فولادی نظیر نبشیها برای زیرسازی آنها استفاده میشود و سپس پانلهای کامپوزیتی بر روی آنها نصب میشوند. نمای سنگی سالیان سال ماندگار است و در برابر عوامل مختلف نظیر باد، باران، برف، نور خورشید، گرد و غبار و … یکی از بهترین و جذاب ترین سبک ها برای طراحی نما ساختمان، سبک زیبا و جدید مدرن است. نمای ساختمان یکی از مهمترین عناصر بیرونی برای ظاهر ساختمان است.

رطوبت: سنگهای فضای بیرونی همچون نما و سنگفرش در معرض باران و رطوبت قرار دارند. برای شروع بهتر است تعریفی ازسرامیک ارائه دهیم : بطور کلی به مواد کانی (معدنی) که فلزی نیستند سرامیک می گویند.سرامیک خشک نیز ازآن جهت اطلاق می گردد که در مرحله نصب و اجرای آن مطابق سابق از ملات استفاده نشده بلکه از تجهیزاتی مثل پیچ و مهره یا ریل که از جنس استیل ، گالوانیزه یا آلومینیوم می باشد مورد استفاده قرار می گیرد. اجرای نمای خشک سرامیک یکی از رایج ترین انواع نمای خشک ساختمان است که این روزها به طور شگفت انگیزی مورد استقبال قرار گرفته است. سنگ لاشتر یکی از مرمریت های مقاومی است که در بناهای تاریخی و خانه های قدیمی هم در نما و هم به صورت فرشی و پله اجرا شده و بعد از گذشت سالیان زیاد هنوز زیبایی و مقاومت خود را دارد، پس میتوان گفت امتحان خود را به خوبی در این سال ها پس داده و میتوان به این سنگ به طور کامل اعتماد کرد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد مصالح نمای خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید