نحوه بازیابی خرید کتاب

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که علاقه مند به یادگیری زبان انگلیسی سطح بالا یا زبان خارجی غیر از انگلیسی هستید، پس تا انتهای متن با ما همراه باشید تا پاسخ تمام سوالات خود و کتاب های زبان خارجی را که در دهکده زبان پیدا کنید. اگر پرمشغله هستید، با وجود میکروبوکها که خلاصهی محبوبترین کتابها هستند و هم چنین کتابهای صوتی جذاب و شنیدنی فیدیبو، دیگر هیچ بهانهای برای فاصله گرفتن از کتاب و کتابخوانی باقی نمی ماند. ابتدا وارد سایت خرید کتاب بوکلند شوید، سپس کتاب یا کتابهای مدنظر خود را انتخاب و به سبد خرید اضافه کنید. سیستم توزیع کتاب و خدمات مشتریان ما با به کارگیری زیرساختهای استاندارد، تضمینکنندهی تحویل به موقع کالا و پشتیبانی پاسخگو است و تجربهی خوشایند و متمایزی از خرید اینترنتی کتاب را برای شما به ارمغان میآورد. به علت تهیه و توزیع کتاب در تیراژهای بالا به دنبال خرید با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه میباشند.

اطلاعات پیشرفته به کتاب

تیم کتابچی متشکل از جوانهایی پرشور و ذوق و دوستدار کتاب اهداف جاری زیادی را دنبال میکند ولی اگر بخواهیم به مهمترین آنها اشاره کنیم رقم زدن خاطرهای شیرین و تجربهای خوب برای شماست؛ ما به دنبال تعاملی همیشگی با مخاطبین خود هستیم و این روند را پس از انجام خرید هم دنبال میکنیم. باشد با پرداخت فقط 20000 تومان، کتاب مورد نظرتان را در هر جای تهران درب منزل دریافت کنید. و شما مجبور شوید به یک کتاب فروشی دیگر مراجعه کنید. پس از ارسال بسته، میتوانید کد رهگیری را با مراجعه به بخش کاربری و مشاهده سفارش و یا بررسی ایمیل تأیید ارسال بدست آورید. این کد را میتوانید در سایت رهگیری مرسولات پستی وارد کرده و آخرین وضعیت بسته را مشاهده کنید. شما می توانید کالاهای فروشگاه تلکتاب را در بخش های خرید کتاب عمومی، نوشت افزار، محصولات فرهنگی، کتاب خارجی و کتاب دانشگاهی مشاهده نموده و یا از امکان «جستجو» استفاده نمایید. Data has been generat ed ​by ketabtala Content  G​ener at​or Demov er᠎sion!

چرا کتاب هیچگونه نیست رفیق به کوچک کسب و کار

امکان خرید اینترنتی انواع کتاب از تلکتاب از جمله دانشگاهی،کمک درسی،زبان و عمومی و همچنین نرم افزارهای مهندسی و dvd های آموزشی، فروش انلاین انواع لوازم التحریر و اقلام مرتبط و همچنین کتابهای مذهبی را دارا میباشد. شهرستانیها نیز در صورت خرید کتاب و محصولات فرهنگی بیشتر از ۲۰۰ هزار تومان میتوانند کتابهای خود را بدون پرداخت هزینه پستی دریافت کنند. مشتریان نیز دیگر برای خرید کتاب از بانک کتاب از تهران و یا شهرستان ها دیگر نیازی به مراجعه حضوری نداشته باشند و با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن مشتریان نیز از خرید اینترنتی کتاب از سایت تلکتاب همراه با تخفیفات ویژه لذت ببرند . حداکثر تا 24 ساعت کاری بعد از زمان ثبت، وضعیت سفارش شما مشخص خواهد شد و از طریق ایمیل و پیامک به اطلاع شما خواهد رسید. با توجه به محدودیت تعداد کتاب ها، کاربران برای پرداخت سفارش خود، تنها 24 ساعت فرصت پرداخت از طریق درگاه های پرداخت بانکی را دارا می باشند. توجه داشته باشید که دریافت سفارش برای کاربران شهر تهران در بازه زمانی 18 الی 22 همان روز ( البته به شرطی که تا قبل از ساعت 16 خرید کرده باشین) و برای کاربران شهرستان 3 الی 5 روز کاری می باشد.

یک دوره کوتاه به کتاب

متاسفانه این روزها با توجه به محدودیتهایی که برای دسترسی ایرانی ها به سایتهای خارجی وجود دارد، امکان خرید کتابهای الکترونیکی نیز برای ایرانیها کمی سخت شده به علاوه برخی کتابهای الکترونیکی که دانلود میکنید دارای قفل نرم افزاری هستند و خرید لایسنس آنها نیز برای ایرانیها محدودیتهایی از قبیل عدم امکان پرداخت ارزی دارد که این کتابها پس مدت زمان کوتاهی قفل شده و امکان خواندن تمام کتاب را ندارید. مدت زمان تحویل کالا بعد از پرداخت سفارش، وابسته به زمانبندی پست هوایی می باشد. ارسال به شهرستان ( توسط پست پیشتاز ) : مدت زمان تحویل کالا بعد از پرداخت سفارش، دو الی پنج روز کاری می باشد. پس از خرید اینترنتی کتاب از سایت تلکتاب همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش شما را به مرحله ارسال رسانده تا بتوانیم مدت زمان خرید کتاب را از طریق سایت بسیار کوتاه کنیم تمام تلاش همکاران ما در سایت بانک کتاب تلکتاب ارسال کتاب و ارائه خدمات به بهترین نحو ممکن برای شما مشتریان عزیز میباشد .

​Th is ​da ta h​as been generated  with ketabtala C onte nt G en​er᠎at᠎or Dem oversion!

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از فروشگاه کتاب آنلاین ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید