نحوه برای شروع نمای خشک با کمتر از $صد

جزئیات نمای خشک و طراحی آن: فرم و حجم ساختمان و حتی تعداد و اندازه بازشوها در سطح نما بر روی میزان مصرف مصالح زیرسازی و در نتیجه هزینه تمام شده اثرگذار میباشند. ۲- در پشت آنها مفتولهایی قرار داده و این مفتولها را به اسکوپ هایی بر روی دیوار متصل کرده و محکم نماییم. برای نصب به روش دوغابی یا تر، ابتدا باید پنل ها را به دیوار متصل کرده تا بتوانیم در فضای پشت آن دوغاب بریزیم تا آن را محکم کند. ناگفته نماند، این نما با استفاده از قاب فلزی در جای خود سفت و محکم میشود. در این روش که که روشی مکانیکی است، بر روی دیواری که قصد داریم پنل ها و قطعات بتن اکسپوز را نصب کنیم نبشی هایی قرار داده و سطح دیوار مربوطه را زیرسازی فلزی میکنیم. سازه ای که در این روش استفاده می شود علاوه بر پروفیل های عمودی دارای پروفیل های افقی نیز می باش که سرامیک توسط اتصالاتی که به روشهای مختلف در پشت آن نصب می شود بر روی این پروفیل های افقی سوار می شود. This  da ta has  been done ᠎with the  he​lp of behsaznama Content Generato​r  DEMO!

این 5 تکنیک راز برای بهبود شرکتهای نمای خشک را اعمال کنید}

سپس با استفاده از ابزاری که به قسمت پشت پنل بتن اکسپوز نصب میکنیم، میتوان بتن اکسپوز را به دیوار مربوطه و نبشی ها و زیرسازی فلزی که آماده کردهایم پیچ نما کرد. استفاده از بتون اکسپوز در ستون ها ، دیوار­های فضاهای داخلی یا نمای ساختمان ها ، شما را از نصب سنگ نما ، کاشی کاری ، رنگ آمیزی ، اجرای نمای فلزی و … امروزه دامنه کارآیی بتن اکسپوز، گسترش پیداکرده و تنها منحصر به این نیست که در دیوارهای داخلی ساختمان و یا در نمای بیرونی ساختمان مورداستفاده قرار گیرد، بلکه در کفسازی محوطهها نیز از این محصول استفاده میشود. علاوه بر این، متراژ یکی دیگر از مواردی محسوب میشود که در هزینه طراحی نمای ساختمان، نقش دارد. اصطلاح بتن اکسپوز به واژه انگلیسی اکسپوز (EXPOSE) به معنای “بتن در معرض نمایش” یا “بتن نما” اشاره دارد. از مزایای این روش میتوان به ارزان بودن و نصب سریعتر نسبت به روش خشک اشاره کرد. دیگر مراحل نصب و اجرای سنگ نمای ساختمان در این حالت با تکنیکهایی مثل نصب به قاب خرپایی فولادی، جابه جاییها و تغییرات محیطی سنگ و مواردی از این قبیل توسط افراد متخصص در این زمینه انجام میشود. به عنوان مثال میبینیم که در محوطهسازی حیاطها، لند اسکیپ، اطراف استخرها، فضای سبز داخل ساختمان و مفروش کردن فضای سبز بامها، و یا فضاهای شهری از بتن، به عنوان کفپوش و یا سنگ فرش بتنی استفاده میشود و یا از پنلهای بتن اکسپوز برای مسیرهای پیادهرو نیز استفاده میگردد.

با ادامه این روند دیگر نیازی نیست برای تمیز کردن لوسترها وقت و انرژی زیادی صرف کنید. یکی از مزایا و امتیازات ویژه ی رنگ وینیل علاوه بر آنکه کاربری آسان و سرعت خشک شدن بسیار بالایی دارند، سهولت در تمیز کردن آن است. ۴-اگر دنبال طول عمر بالا خصوصاً در مناطق سردسیری هستید یکی از مناسبترین گزینهها استفاده از پنل بتنی است. ۲-اگر دنبال طرحی خاص با شکلهای مختلف و یا دارای قوس در نمای ساختمان باشید که امکان ساخت این طرحها با سنگ طبیعی هم فراهم نباشد حتماً از این پنل به روش نصب خشک استفاده کنید. اصل طراحی سیستم نصب نمای خشک همراه با گردش جریان هوا بر ایستایی مستقل هر یک از تکه های پوشش نما و حذف ملات استوار است. ۲- زمان نصب بتن اکسپوز سریعتر از سنگ است. ۸-از بکار بردن ملات خشک و نسبتا سفت در نمای سنگ خودداری شود. همچنین در ادامه برای شما جدول انواع نمای آجری را تهیه و تنظیم کردهایم که بتوانید در یک نگاه انواع مدلهای آجر مورد استفاده در نماهای آجری ساختمان را مشاهده نمایید. این نقطه نیز سرویس بهداشتی دارد.منبع عکس: beinabeinصبح روز دوم قدم در ادامه راه بگذارید.

درباره نمای خشک

این روش حتما نیاز به بندکشی دارد، شبکه مش درون پنل نمره 3 می باشد. بی نیاز می کند. اول این که در هزینه های ساختمانی صرفه جویی می شود و ثانیاً زمان اجرای پروژه کاهش می یابد. در دنیا بتن به عنوان یکی از مصالح پر مصرف در صنعت ساختمان شناخته شده است، سهولت در تولید، عمر بالا و مقاومت در برابر شرایط جوی، این محصول را به عنوان بخش جدایی ناپذیر صنعت ساختمان تبدیل کرده است و با توجه به رشد طراحی های مدرن و اکسپوز استفاده از این متریال به ویژه در سازه های معماری بسیار مورد اهمیت قرار گرفته است. نمای کلاسیک مربوط به خانه ویلایی دوبلکس است و متریال به کار رفته در این نمای ساختمان از سنگ سفید عباس آباد می باشد .طراحی نما به بهترین شکل انجام شده و جلوه خاصی به ساختمان داده است. چند ویژگی عمده وجود دارد که بتن اکسپوز نسبت به سنگ برتری پیدا میکند.

دیدگاهتان را بنویسید