نحوه نشان دادن اجرای بتن اکسپوز Better Than Anybody Others

نما صورت ظاهر و منظره خارجی هر ساختمان است و پوششی مخفی و به دور از انتظار عموم نیست. انتخاب رنگ نما باید با ساختمان های اطراف و همجوار هماهنگ باشد. تنوع رنگ: با توجه به وجود تنوع رنگ ورق ها طراحان می توانند از رنگ های بسیار متنوع و مختلف از جمله رنگ های متالیک در طرح های خود استفاده کنند . 9. قابلیت رنگ پذیری نیز دارد. بتن اکسپوز درجا در محیط ها بیرونی و درونی ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی بسیار استفاده شده و گرایی خوبی نیز از خود نشان دتایل نمای خشک می دهد. خدمات خانه طرح در بخش طراحی نما شامل طراحی نمای ساختمان مسکونی ، تجاری ،طراحی نمای خانه دوبلکس ، طراحی نمای ویلا و سایر پروژه ها است . بتن اکسپوز (بتن نمایان) به عنوان سطح نهایی نما در ساختمان ها به کار می رود و هیچ نوع پوشش دیگری روی آن قرار نمی گیرد، همچنین مصالح دیگری نیز روی آن اجرا نمی شود. از آنجا که نمای این نوع دیوارپوش را لایه ای سخت از وینیل تشکیل می دهد، استحکام و دوام بیشتری نسبت به سایر انواع کاغذ دیواری دارد و در برابر رطوبت بسیار مقاوم و قابلیت کندن از دیوار (peelable) و تمیزکاری (scrubbable) دارد.

نمای خشک فایبرسمنت

شاید بتوان سبک مدرن را پایه گذار استفاده از نمای شیشه ای دانست. از قالب های نو و سالم استفاده شود. سرامیک خشک نما گروهی از مواد نو هستند که با توجه به کاربرد، ارزش افزوده و پیچیدگی فناوری ، دارای تقسیم بندی های مختلفی هستند. اولا از درصدی سیمان سفید در مخلوط بتن ترمیم استفاده شود، دوما ملات ترمیمی دانه بندی شود و سطح نهایی ترمیم پرداخت و ساب شود. طرح اختلاط به معنای طرح وشیوه ای است که طبق آن ذرات و اجزای بتن اکسپوز را برای به دست آوردن محصول نهایی با هم مخلوط می کنیم. معمولا دوستداران که سبک کلاسیک را می پسندند از حالت یک دست بودن بیشتر لذت می برند یا مشتریان محترمی که کافه دار یا رستوران دار هستند در بخش دیگری در منزل هم کارایی عالی دارد، اما دوستان سبک مدرن به چند بعدی بیشتر رخ نمایش میدهند به این صورت که خریداران این دسته از بتن اکسپوز حتما قشر جوانان هستند. بعضی از بتن اکسپوزها سطحی یک دست و صاف دارند خلل و فرجی ندارند و کاملا سطح بتنی دارند اما در بعضی دیگر حالت سه بعدی و یا چند ضلعی را ما شاهده هستیم. در ترمیم تطابق رنگی از اهیمت بالایی برخوردار است اگر پس از باز شدن قالب مشاهده شود که بتن به صورت پله ای در آمده است با استفاده از ساب بتن بایستی آن را رفع نمود.

تولید و نصب صفحات استرچ متال

در طراحی نمای سبز ساختمان و برآورد هزینه آن بسته به متریالی که انتخاب میکنید متفاوت خواهد بود و مدت زمان طراحی و اجرای آن نیز بسته به این عوامل متفاوت است. البته استفاده از این نما تنها به بخش بیرونی ساختمان محدود نبوده و امکان استفاده از آن در نماسازی حمام و شومینه نیز رایج می باشد. خشک شدن سیمان به طور معمول 29 روز زمانبر است تا تمامی لایه ها و دانه های آن خشک شود. تایل های پرسلانی معمول در ابتدا ترکیب و خشک می شوند و سپس در دمای 400 kg/cm2 تحت فشار قرار می گیرد. خوب شرایط الان کمی تغییر کرده است تایل هایی که توسط تیم فروش ما تهیه میشود وزنی در حدود 20 کیلوگرم را دارند البته با توجه به سبک های خود بتن اکسپوز هم مختلف است، در حال حاضر می توانیم 50 مدل مختلف را در اختیار شما قرار دهیم. بسته به اینکه هندریل ها قرار است در کجا به کار روند مزایای خاص خود را دارند. از این سنگ بیشتر برای نماکاری مکان های زیارتی مثل مساجد و حرم ها استفاده میشه.

با این حال ، ساختمانهایی که قبلاً تحت تأثیر افزایش رطوبت به دلیل گسلهای موجود در ساختمان آسیب دیده اند ، می توانند در اثر پوشش گیاهی بیشتر آسیب ببینند ، زیرا مانع از تبخیر رطوبت می شود. زیرا بهعلت وزن بالای آلمانهای بتنی اجرای آن بهصورت صف کمی دشوارتر است و در صورت عدم رعایت ملاحظات ایمنی اجرای بتنهای اکسپوز درجای سقف با تایرها و پنل ها باعث میشود تا خطرات جانی و مالی زیادی ایجاد شود. شاید صنعت دکوراسیون داخلی به وجود بتن اکسپوز افتخار کند این صنعت شاید بالغ بر صدها متریال دارد چند محصول این صنعت به خوبی گل کرده است در اصطلاح و خواهان بالاتری دارد؛ یکی از این بتن اکسپوز است که ما در مقالات قبلی و پیشتر در مورد خود بتن صحبت کردیم اما این بار به سراغ اجرای بتن اکسپوز می رویم و قیمت نصب بتن اکسپوز را با شما مرور خواهیم کرد و سپس به بخش تولید بتن اکسپوز میریم تا آن دسته از دوستانی که مایل هستند بی واسطه از خود کارگاه تولیدی جنس و نصب تایل بتنی را خریداری کنند اقدام به خرید کردن این محصول را داشته باشند. This w as gen erat​ed by behsaznama Content  G enerator Demover᠎si᠎on!

دیدگاهتان را بنویسید