نصب نمای خشک: آیا واقعاً می‌خواهید؟ This will ارائه کمک به تعیین!

طراحی نما ساختمان اعم از سازههای مسکونی، ویلایی، تجاری باید به نحوی صورت گیرد که ظاهری چشمنواز و ریتمیک داشته و از کیفیت بصری بالایی برخوردار باشد. لازم به ذکر است که استفاده از این محصولات در ساخت قاب پنجره، سبب زیبایی و شکوه هر چه بیشتر آن خواهد شد. یعنی به نوعی توجه شود که با توجه به جنس نما اعم از نماهای شیشه،سیمان،سیلسیوم چه روشی برای شستشو انجام گردد تا باعث لایه بردای سطوح شده و زیبایی آن را دوچندان کند و بهترین بازدهی و کیفیت را در شستشوی نما با طناب دهد. نمای خشک به نماهایی گفته می شود که دوغاب و ملات سیمانی در ساخت آنها استفاده نشود. قیمت آجر نسوز خاکستری در بازار بسیار متنوع می باشد و با توجه به مواد معدنی که در ساخت آن به کار رفته است و همچنین مراحل تولید قیمت گذاری می شود. البته باید توجه داشته باشید که کار اجرای نما خشک سنگ را به یک شرکت کاربلد که مجری نمای خشک بوده و نیروهای آن در دوره های آموزش نصب نمای خشک شرکت کرده اند؛ بسپارید. فقط باید در نظر داشته باشید که در این روش، قالب بندی به ترتیب از پاسسن ترین سطح نما آغاز شده و به تدریج به سمت سطوح بالایی پیش می رویم تا اینکه تمام سطح نما با بتن اکسپوز پوشانده می شود. Th​is con te nt was g ener at᠎ed by behsaznama C​ontent Gener ator DEMO.

نظرسنجی: از نصب نمای خشک چقدر خیلی درآمد دارید؟

به مرور استفاده از نمای سرامیک خشک به دلیل مزایای زیادی که با خود داشت مورد تایید بسیاری از استانداردهای جهانی در صنعت ساختمان و بسیاری از طراحان و معماران مهم دنیا قرار گرفت. بهترین آجر نسوز در شرایط متفاوت آب و هوایی کاربرد زیادی از خود نشان می دهد. در همین راستا خوب است پیش از خرید این محصول با مشخصات و انواع آن برای مناطق مختلف آب و هوایی آشنا شوید تا دچار ضرر و زیان نشوید. در صورتی که شما بهترین آجر نسوز برای مناطق متفاوت آب و هوایی را بشناسید می توانید یکی از مدل ها و انواع رنگ های آجر نما را انتخاب کنید. اگر شما می خواهید مقاومت ساختمان های ساخته شده را افزایش دهید باید از متریال هایی استفاده کنید که کیفیت مناسبی دارند. • بتن اکسپوز این امکان را برای طراحان فراهم می کند که با توجه به اندازه هایی که در پروژه خود ثبت نموده اند, شرکت بهساز نما نسبت به قالب گذاری این بتن ها اقدام کنند.

آجرهای نسوز رنگ روشن مدل ها با اندازه های متفاوتی دارند. برای آب و هوای گرم و خشک باید از آجرهای نسوز که مقاومت زیادی در برابر حرارت دارند استفاده کنید. از این رو داشتن دانش طراحی مناسب و قرارگیری مکان ساختمان در این صنعت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و امروزه بیشتر طراحان به نمای خشک توجه داشته و در طراحی ها استفاده می شود. ۶. سرعت اجرا: در نمای آجر معمولی بدلیل استفاده از ملات سرعت اجرا پایین است ولی سیستم اجرای نمای خشک به دلیل عدم استفاده از ملات، درقسمتهای مرتفع ساختمان بسیار سریعتر و آسانتر از سایر نماها مانند نمای آجر میباشد. بایرامیکس به صورت ملات بوده و متشکل از مخلوط دانههای سنگ با تنوع رنگ فراوان و دانهبندیهای متنوع، رزینهای طبیعی و مصنوعی و سایر افزودنیها است. اجرای نمای ساختمان با سیمان سفید نسبت به سایر مصالح اجرای نما ارزانتر خواهد بود. ۷. عدم ایجاد ضایعات ساختمانی و سروصدا: سیستم نمای خشک بدون برداشتن سطح دیوار موجود، مستقیماً بر روی دیوار قابل اجرا بوده و بنابراین اجرای این سیستم بدون ایجاد ضایعات و زبالههای ساختمانی معمول و همچنین بدون ایجاد سرو صدامیباشد. در کل، اگر سازه ای با دوام ، خاص و فریبنده به جهت اجرا بر روی نمای ساختمان خود مد نظر دارید، کارشناسان ما کرتین وال را به شما پیشنهاد می کنند.

سنگ گل پنبه ای یا سنگ گرانیت مروارید نمونه ای از سنگ گرانیت است. اما در نمای سنگی ساختمان مانند تراورتن یا تیشه ای خدمات شستشوی نمای ساختمان با دستگاه واترجت انجام میشود که بدلیل فشار آب بالا و سطح مقطع زیاد به راحتی تمامی جرم و رسوبات از سطح نما برداشته می شود. در این روش، ابتدا سطح نما شاسی کشی شده و با نصب گیره پین دار در پشت سنگ، سنگ به صورت کشویی وارد شاسی میشود که بسیاری از آن تحت عنوان اسکوپ گذاری یاد میکنند. نمونههایی از نماهای خشک هستند و تعیین بهترین نمای خشک متناسب با پروژه و طرح آن خواهد بود. استفاده از نماهای مناسب و زیبا به جذابیت بیشتر ساختمان ها کمک می کند. • مناسب ترین روغن قالب به کار برده شود. • نهایت دقت در تراز بودن قالب ها به کار برده شود. همچنین باید بدانید که وزش باد و ایجاد گرد و غبار در این مناطق بسیار زیاد می باشد. به هر یک از مناطقی که دارای آب و هوای بسیار گرم در تابستان ها می باشند و زمستان های معتدلی دارند مناطق گرم و مرطوب خواهند گفت. این ویژگی به دلیل این است که فضاهای خالی درون آنها، باعث نگهداشتن گرما و یا سرما پشت سنگ میشوند.

دیدگاهتان را بنویسید