نقشه راه گام به گام جدید برای نمای خشک

علاوه بر این کمک میکند تا تاکید بر کیفیت بصری نما چندین برابر شود. آجر نما آذرخش دارای نشان ملی استاندارد و دارای چندین گواهینامه بین المللی است. نمای سرامیک دارای ویژگی های منحصر به فردی است که مشتری را مجاب به انتخاب آن خواهد کرد. قبل از هر چیز باید بدانید که نمای سرامیک بیشتر در چه مناطقی استفاده می شود؟ اما مسئله گرمایش بیش از حد در حفرهی بین دو پوسته در ماههای گرم سال، از چالشهای استفاده از این سیستم در اقلیم گرم و خشک میباشد. چنانچه گشت و گذاری در شهرهای مختلف با اقلیم های گوناگون داشته باشید و یا مطالعه ای مختصر در این باره صورت دهید، متوجه خواهید شد که نمای ساختمان ها در شهرهای مختلف با یکدیگر متفاوت است. مدیریت دقیق منابع، تولید با استفاده از فرایندهای معقول از نظر محیط زیست و قابلیت استفاده مجدد به هنگام تخریب از جمله عواملی هستند که پایداری این نوع از مصالح ساختمانی را نشان می دهند. نمای خشک ساختمانی کیفیت بسیار بالایی دارد. یکی از سبکهای طراحی نمای ساختمان، سبک نمای سبز است؛ نمای سبز ساختمان که یکی از زیباترین نماهای ساختمانی و آپارتمانی است جلوه خاصی را به ساختمان شما میدهد.

فیلم اجرای نمای خشک

یکی از مهم ترین ویژگی های نمای سرامیک نصب آسان و سرعت اجرای بالای آن به شمار می رود. شما می توانید از نمای ساختمان با طرح سرامیک خشک یک فضای کلاسیک یا مدرن بسازید. هماهنگی خطوط تراز، پیشآمدگی ها، بازشوها و لبه بالکنها با نمای ساختمانهای مجاور. فرهنگ و تاریخ یک شهر یا منطقه، بر ظاهر ساختمانهای آن تاثیرگذارند، بنابراین لازم است که پیش از طراحی یک ساختمان، به چگونگی نماهای اطراف دقت کنید. به سبب این که زیر سازی نمای سمنت برد توسط آهن و گالوانیزه انجام میشود، بنابراین سرعت نصب و اجرای آن بسیار بالاست. به همین دلیل نحوه اجرای نمای ساختمان و متریالهایی که در آن به کار میرود، بسیار حائز اهمیت است. این سبک اجرای نما به دلیل وزن سبک نسبت به سایر روش ها، در بین مشتریان طرفدار بیشتری دارد. ظرفیت حرارتی نما به عنوان بخشی از دیوار ساختمان، نتیجهی وزن مخصوص، ضخامت و گرمای ویژه مصالح آن است. با استفاده از روش نمای خشک، می توان شاهد کاهش وزن ساختمان به میزان 80 تا 100 کیلوگرم به ازای هر متر مربع بود که این موضوع می تواند نیروی ویرانگر زلزله را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

 Th᠎is w as c᠎reat​ed ᠎with t​he  help ᠎of behsaznama C ontent Gen erat or Demov᠎ersi᠎on!

و سرامیک خشک و کامپوزیت و کرتین وال، متخصص است.

لایه های ضخیم هوا عایق را به طور قابل توجهی بهبود نمی بخشد ، زیرا از بین رفتن همرفت ناشی از اثر پشته افزایش می یابد. تجربیات کاری اکو آرک، در برگیرنده تعداد قابل توجهی از پروژه های خوش ساخت و مطابق با آخرین فن آوری ها ی این صنعت، است که با مصالح خاص، طرح های پیچیده، سازه های بدیع و سیستم های مکانیکی پیشرفته مجهز شده اند. پلاستیک متریال ارزان قیمت و سبک است بنابراین برای پروژه هایی که با محدودیت بودجه روبرو هستند گزینه خوبی است ضمن اینکه بار مرده اضافه به ساختمان تحمیل نمی کند. در واقع نمای سرامیکی عایق چندان خوبی برای حفظ سرما و گرما به طور کامل نیست. نمای سرامیک علاوه بر تنوع در طراحی، عایق خوبی نیز به شمار می رود. اکو آرک، در زمینه طراحی، مهندسی، ساخت، مونتاژ و نصب انواع سیستم های نمای خشک و سرامیک خشک و کامپوزیت و کرتین وال، متخصص است. از آن جایی که نمای سرامیکی نصب ساده ای دارد و نیاز به نگهداری پیچیده ای ندارد، بنابراین از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است. Art᠎icle was created by G᠎SA C᠎ontent  Genera​tor DE MO.

برخلاف سبک قدیمی با طراحی پیچیده ، طراحان سعی می کنند راه هایی را برای دسترسی بیشتر به معماری بیابند. اگر چه معمولا سلیقه و روحیه افراد در گزینش یک طرح و رنگ خاص، حرف نخست را می زند، ولی به هر حال در طراحی داخلی یک محیط نمی توان از پاره ای نکات و اصول معماری و ترکیب بندی غافل ماند. از دیدگاه زیبایی شناسی در معماری و همچنین اصول فنی، نکات مهمی باید در هنگام طراحی نما مورد توجه شرکتهای نمای خشک در تهران قرار گیرد. این المان برای هدایت باد به درون ساختمان تعبیه می شود و زیبایی چشمگیری به نما می بخشد. نکته ی قابل توجه طراحی اصولی فواصل و اندازه ها است که باید به گونه ای باشند که در برابر عوامل مخرب جوی ازجمله باد و رطوبت مقاومت بالایی داشته باشند. فواصل و اندازهها و نوع اتصالات زیر به گونهای طراحی میشود که در برابر عوامل مخرب از جمله باد مقاوم باشد . Po᠎st w as gen er​at​ed by behsaznama C᠎on tent Genera᠎tor DEMO .

دیدگاهتان را بنویسید