نمای بی طرفانه نمای خشک

اصلیترین معایب این تایلها در این است که برخی از نمونههای آن، ضخامت بالایی دارند و میتوانند وزن سنگینی برای نما به وجود آورند. اگر برای نمای خارجی ساختمان خود به دنبال زیبایی، کیفیت، مقاومت و دوام هستید که حتی پس از سالها نیز همان زیبایی و تمیزی اولیه ی خود را داشته باشد، پیشنهاد ما استفاده از بتن اکسپوز میباشد. پروفیل upvc ذاتا سفید می باشد و بهترین نوع پنجره upvc همان سفید رنگ می باشد. برای مثال در شهر اصفهان و بر اساس بافت سنتی شهر، استفاده از آجرهایی به رنگ بژ، کرم و آجرهای سنتی امکان پذیر می باشد. نصب هندریل برای راه پله در پاساژها علاوه بر موضوع حفظ جان هنگام عبور و مرور، بحث استحکام آنها نیز مطرح است. اگر جزء طرفداران نماهای چوبی هستید، طرح مورد نظرتان را با متخصصان معماری ما مطرح کنید و از طرح های پیشنهادی مجموعه آنلاین سازه نیز بهره مند شوید. مثل ساخت خانه های کاهگلی در مناطق گرم و خشک.

نمای خشک آجری

در خاطر بسیاری از ما سیمان که اصلی ترین ماده تشکیل دهنده انواع بتن است، به عنوان مادهای محکم و قوی در ساخت و ساز ساختمان و انواع سازهها محسوب میشود. سرعت اجرای این روش برای نصب بالاتر است اما بتن اکسپوز درجا نسبت به سایر بتن های موجود در بازار گرانتر است که یکی از معایب آن محسوب میشود. به این ترتیب که تایلها را در ابعاد استاندارد و در شرایط کنترل شده و با استفاده از قالب های پرکاربرد در کارخانه تولید میکنند. ۱. متناسب با آب و هوای منطقه باشد: سنگ باید متناسب با شرایط اقلیمی انتخاب گردد مثلاً در مناطق سرد و مرطوب، سنگ باید دارای تخلخل بسیار کم باشد و گرنه ممکن است بر اثر یخبندان متلاشی شود یا در مکانهایی که امکان وزش طوفان شن وجود دارد، سنگ در معرض سایش بوده و باید مقاومت به سایش بالا داشته باشد. شن، ماسه، سیمان و آب بدست می آید، یکی از این انواع بتن ، بتن اکسپوز می باشد که در این مقاله به بررسی این نوع بتن و ذکر خصوصیات آن خواهیم پرداخت. در بخشی از راه تخته سنگهایی زیبا وجود دارد که جاذبهای طبیعی و خاص محسوب میشود.منبع عکس: irangpstracks / عکاس: مجید باریکانیاز گوسفندسرای دمچه و قله لشگرک بزرگ گذر کنید.

بلکه در کنار این تایل ها از متریال گرم نیز استفاده کنید تا نما از یکنواختی خارج شود. امیدواریم با خواندن این مطلب به پاسخ تمامی سوالات خود درباره تایل های بتن اکسپوز رسیده باشید. تایل ها را میتوان براساس تقاضای مشتری و نظر طراح با ضخامت و وزن کمتر تولید کرد که مزیت این روش محسوب میشود. همانطور که میدانید روشهای مختلفی وجود دارد که با استفاده از آنها میتوانید گرمای مورد نیاز برای پخت و پز را فراهم کنید و باید بدانید که درک انواع روشهای تامین گرما در فرهای توکار به انتخاب و خرید بهتر شما کمک شایانی میکند. البته این مشکل با کمک مشاورین و متخصصین این حوزه قابل رفع میباشد. ساخت این نوع بتن در کارخانه ها و با استفاده از قالب های آماده انجام میشود. بایرامیکس یک سیستم پوشاننده تزیینی است که برای نما های داخلی و خارجی استفاده میشود. ساختار بتن مجموعه ای از ذرات شن و ماسه به وسیله چسبی متشکل از سیمان و آب بهم متصل شده اند که این مواد به نسبت مشخصی باهم مخلوط میشوند، این میزان مشخص طرح اختلاط نام دارد که بر اساس فرمول و محاسب معین میگردد بنابراین بسته به بزرگی ذرات شن و ماسه و میزان آب و سیمان می تواند مقاومت های مختلفی داشته باشد و در جاهای مختلف بسته به نوع کاربری و هدف مورد نظر مورد استفاده قرار گیرد. Da​ta w᠎as cre​at​ed ​by GSA Content G ener ator D​em᠎oversion!

مزیت دیگر بتن اکسپوز مقاومت آن در برابر رطوبت، آب و یخ زدگی است که موجب شده است تا برای استفاده در کف استخرها و کف سازی معابر به یکی از بهترین گزینهها تبدیل شود. با این وجود باید این نکته را در نظر بگیرید که نصب نمای سرامیک خشک پرسلانی نیاز به تخصص و تجربه دارد. این شرکت با ارائه 21 پروژه طراحی داخلی و نما در تهران ، یزد، شیراز، مازندران، تبریز، مشهد و … این مورد موجب شده است تا طراحان، معماران داخلی و خارجی توجه ویژهای به این نوع از بتن نشان دهند. برخوردار بودن از سطح یکدست و هموار بتن اکسپوز استفاده از آن را به عنوان یکی از گزینههای جدی طراحان به عنوان سطح خارجی و نمای کار، بسیار متدوال کرده است. سرامیک سایز بزرگ فارغ از اندازه بزرگ خود، قابلیتهای متنوع و مختلفی دارد که آن را به مصالحی همه کاره شرکتهای نمای خشک در تهران تبدیل کرده است. موادی که برای عمل سند بلاست سطوح آجری استفاده میشود سیلیس نام دارد. گاهی اوقات زمینی که ساختمان در آن بنا میشود نمک بسیاری دارد. 2- به دلیل سوراخ های موجود دربدنه سرامیک درصد قابل توجهی از حجم سرامیک خشک پرسلانی شامل هوا خواهد بود که این موضوع باعث کاهش وزن بخش پوشش نمای خشک یا ( cladding ) می گردد. Data has  been generat ed with behsaznama Conte᠎nt ​Genera᠎tor DEMO .

دیدگاهتان را بنویسید