نمای خارجی ساختمان آمار: این اعداد واقعی هستند

از جمله این نماها اجرای سرامیک بروش خشک می باشد. طراحی نمای مدرن از قوانین معماری مدرن پیروی می کند. توجه به معیارهای زیبایی شناسی نه تنها هزینه ای بر پروژه تحمیل نمی کند بلکه از ساخت یک سازه نازیبا جلوگیری میکند.استفاده از سبک های کلاسیک، مدرن و سنتی ایرانی میتواند یکی از معیارهای طراحی نما باشد. سرعت و سهولت اجرای نمای ساختمانهای مرتفع آن را به یکی از روش های رایج نماسازی تبدیل کرده است. در طراحی نمای ساختمان های 3 طبقه ، 4 طبقه و بالاتر باید به جنبه های زیبایی شناختی در کنار نمای قابل رویت از سطح خیابان توجه شود. انواع سبک نمای ساختمان چه ویژگی هایی دارند ؟ بنابراین در مقایسه انواع نمای ساختمان، استفاده از سنگ را می توان در دسته نماهای پرطرفدار و محبوب قرار داد. یکی از قوم های مطرح در این سبک معماری قوم مایاها بودند. یکی دیگر از معایب این روش سنتی این است که اجرا با سرعت کمتری پیش میرود.

نمای خارجی ساختمان

از دیگر مزایای این روش عدم ایجاد ضایعات ساختمانی است. برای دارا بودن یک ساختمان با این گونه طراحی می توانید از مشاورین طراحی نمای ساختمان با تجربه و حرفه ای در استودیو قاف بهره مند شوید. استفاده از این گونه افراد به شما امکان می دهد که از طراحی زیبا و مشاوره آنها استفاده نموده و از پرداخت هزینه های اضافی توسط شما جلوگیری می شود دفتر معماری استودیو قاف به عنوان یک شرکت طراحی نمای ساختمان با اعتبار و سابقه کار بالا آماده ارایه مشاوره رایگان به کارفرمایان و سازندگان میباشد. این موضوع تاثیر به سزایی در بالا بردن کیفیت کلی ساختمان دارد. در روش نماکاری با ملات، نیروی اجرایی نیاز به تخصص خاصی ندارد و استادکاران حرفه ای آن را انجام میدهند، که این امر درصد خطای کار را بالا میبرد. انتخاب چسب مناسب بر اساس خصوصیات فنی مصالح بهکاررفته صورت میگیرد.انتخاب چسب مناسب به دانش فنی و مهندسی نیاز دارد. این گونه پروژه معمولا نیاز به تلفیق عمیق اصول مهندسی و خلاقیت بصری و مفهومی دارند. جذب رطوبت توسط متریال نما میتواند منجر به خوردگی، فرسایش، رنگپریدگی و تخریب مصالح ساختمانی گردد و این مسئله تحت اثر تغییرات دمایی و یخبندان تشدید خواهد شد. به ویژه درز اطراف پنجرهها که شدیدا مستعد نفوذ رطوبت و اتلاف انرژی است.

اتصالات نمای خشک

عایقهای لاستیکی عموما برای درزگیری پنجرهها و اتصالات در نماهای شیشهای از جمله نمای کرتین وال به کار میروند و علاوه بر جلوگیری از نفوذ رطوبت، نقش یک عایق حرارتی را نیز بر عهده دارند. دوام و حفظ زیبایی مصالح در درجه اول و وزنی که هر کدام به نمای ساختمان میدهند در درجه دوم از عوامل تاثیر گذار در انتخاب نوع مصالح نما محسوب می شوند. در حالی که ما بیشتر زمانمان را داخل خانه یا محل کار سپری میکنیم، ولی دلیل نمیشود که به نمای بیرون ساختمان اهمیت ندهیم. از مزایای این روش این است که در بیشتر موارد به دلیل تراز نبودن نمای ساختمانها در هنگام اجرا،استفاده از روش ملات باعث میشود تا میزان خطا کاهش یابد. لذا عواملی که ما از آن ها نام می بریم عواملی می باشند که اگر آن ها را رعایت نکنیم، ممکن است نمای خارجی ساختمان شما فرسوده خراب و یا از بین برود. ​Th is post w​as cre​at​ed by behsaznama C on te​nt Generator D​emoversi on.

این نوع از طرحها با اکثر سلیقهها سازگاری دارند.

ملات بایرامیکس نوعی از پوشاننده هست که برای نماهای خارجی و داخلی استفاده می شو. این کشتی در سال ۱۳۴۵ با داشتن منابع زیادی از ذخایر نفتی در نزدیکی روستای باغو به گل نشست. هرآنچه که بخواهید را میتوانید بهراحتی در این مجتمع تجاری پیدا کنید. در سالهای اخیر یکی از نماهایی که برای بیرون ساختمان خیلی طرفدار پیدا کرده، سرامیک است. آجر یکی از مصالحی است که در هر گوشه از معماری سنتی ما دیده می شود و استفاده از آن در نماهای امروزی یادآور رنگ و بوی گذشته است . سنگ طبیعی: یکی از مصالحی که به وفور در طبیعت یافت می شود، سنگ است. اگر دنبال یکی از زیباترین و پرطرفدارترین انواع نمای بیرونی ساختمان هستید، بدونشک نمای شیشهای انتخاب خوبی است. این موزه یکی از اماکن فرهنگی در جزیره کیش است. این نوع از طرحها با اکثر سلیقهها سازگاری دارند. از جمله موارد دیگری که در انتخاب نوع طرح بیرونی ساختمان دخالت دارد، شرایط اقلیمی آن منطقه است. امروزه تکنولوژی جدیدمصالح نوینی از قبیل ترموود ، کامپوزیت، سوییس پرل یا گاما استون را در اختیار طراحان و سازندگان قرار داده است . ورق کامپوزیت متشکل از ۲ لایه ورق آلومینیوم و یک لایه هسته مرکزی پلاستیک یا پلی اتیلن می باشد.

اجرای نمای خشک سرامیک

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد این مطلب لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید