نمای خارجی ساختمان – آیا این یک کلاهبرداری است؟

هزینه و قیمت نمای سرامیک مناسب تر از سایر نماهای قدیمی انجام میشود، زیرا نصب آن بسیار راحت و سریع است و هزینه های نمای ساختمان کاهش پیدا می کند. هزینه اجرای نما خشک ساختمان به عوامل متعددی بستگی دارد. استفاده از سرامیک در نمای خارجی ساختمان علاوه بر شیک بودن و زیبایی ظاهری و مدرن آن، مزایای دیگری نیز دارد. از مزایای نماهای آجری می توان به عدم احتیاج به نگهداری آن ها اشاره کرد. در واقع دلیل اصلی این سرامیک ها در دنیا پایین آوردن هزینه های اجرای نما و هزینه های نگهداری ساختمان از لحاظ مصرف انرژی بوده است. هزینه اجرای نما با استفاده از این سرامیک نیز یکی از مزیتهای قابل توجه آن است. شرکت کارووین به عنوان یکی از پیشگامان در حوزه طراحی و اجرای نما خشک آماده است تا پروژههای شما عزیزان را به بهترین و بهصرفهترین شکل ممکن اجرا کند. مشتریان عزیز میتوانند با خیال آسوده پروژههای ساختمانی خود را به متخصصین کارووین بسپارند. سرامیک آب بسیار کمی را به خود جذب می کند و به عنوان عایق رطوبت، مانع از ورود آب به داخل ساختمان می شود. می توان از نمای سرامیک برای بالابردن جلوه و زیبایی نمای خارجی ساختمان، استفاده کرد.

اجرای نمای خشک سرامیک

امکان اجرای نماسرامیک با کمترین زمان از مزیت نماهای خشک است.همچنین میتوان از فضای موجود بین دیوار و نما جهت عبور تاسیسات آب و برق ساختمان استفاده کرد. هزینه اجرای نما به صورت خشک چقدر است؟ این هزینه به عوامل زیادی بستگی دارد که در صورت تمایل، میتوانید از طریق تماس با کارشناسان آن، راهنمایی و مشاوره لازم را در این زمینه دریافت کنید. در مدت زمان طولانی ثبات رنگ دارد که باعث میشود زیبایی ظاهری و درخشندگی آن برای مدت زمان طولانی حفظ شود. وزن کم سرامیک باعث شده که امروزه به جای سنگ در نمای ساختمان از سرامیک استفاده کنند، چرا که استفاده از سنگ به دلیل وزن زیاد برای ساختمان های بلند و برج ها مشکلاتی ایجاد می کند و حتی گاهی امکان پذیر نیست. علاوه بر این، رنگ سرامیک در برابر نور خورشید مقاوم است و با گذشت زمان تغییر نمی کند. طراحی مهندسی و کاهش پرت مصالح با توجه به طراحی فنی و مهندسی دقیق نما اعم از زیرسازی و طراحی دقیق ابعاد و پلاک های مورد نظر برای هر پروژه با توجه به بازشوها، ارتفاع ساختمان، کاربری و دیگر موارد تأثیرگذار و امکان سفارش دقیق سنگها و مصالح مصرفی ضمن کاهش پرت و زمان اجرا، تأثیر بسزایی بر کیفیت اجرا باقی خواهد گذارد.

مصالح نما در رنگ، شکل، زبری و خشنی نما تاثیر می گذارد.

البته متریال سیمان نیز یکی از گزینه ها برای استفاده در نماست برای آشنایی بیشتر با طراحی نمای سیمانی می توانید از صفحه آن دیدن کنید. در این روش، سنگ، آجر، چوب، شیشه یا هر نوع متریال دیگری که مورد استفاده است را از طریق اتصالات و چهارچوبهای فلزی به دیوار متصل میکنند. چه بسا اگر هدف ساخت و ساز، ویلاهای شهرکی یا مجتمعهای مسکونی متمرکز باشد، این مسئله اهمیت بیشتری پیدا میکند. اگر شما هم سوالی داشتید، میتوانید از طریق شمارههای ذکر شده در همین وبسایت، با کارشناسان ما در تماس باشید. با توجه به آنکه در اجرای این نوع نما از ملات استفاده نشده و بهجای آن از چهارچوبهای آلومینیومی استفاده میکنند، امکان اجرای آن روی برجهای بسیار بلند هم وجود دارد. این نما مقاومت شیمیایی بالایی در مقابل محلول های خورنده اسیدی و بازی دارد. مصالح نما در رنگ، شکل، زبری و خشنی نما تاثیر می گذارد. میتوانند همگن باشند چون با استفاده از زبانی مشترک روی بدنه اجزا شهر اجرا می شوند و اما از آنجا که هر کدام از این فضاها به کمک این زبان، مقاصد و نیازهای خود را بیان میکند، ناهمگن هستند. ᠎A rtic᠎le w​as created ​by behsaznama C᠎on tent G​enerat​or  DE MO !

نمای سرامیک خشک

اگر قصد بازسازی نمای ساختمان خود را دارید، طبیعی است که باید نماهایی قابل استفاده برای ساختمان خود را بشناسید. معمولا سنگهایی که در نمای خشک استفاده میشوند، ضخیمتر از سنگهای نمای سنتی هستند، چون اگر از سنگهای نازکی برای این کار استفاده شود، در هنگام سوراخ کردن (برای پیچ و مهره) ترک خواهند خورد. اگر کسب و کار شما در زمینه تکنولوژی و آی تی می باشد، بهتر است از سبک مدرن برای طراحی نمای ادامه مطلب ساختمانتان استفاده کنید. یک نمای خارجی که خوب طراحی شده باشد، آسایش آکوستیک را برای ساکنین فراهم میکند در حالی که یک نمای خارجی مرسوم شاید این گونه نباشد. سرامیک ها اغلب به صورت رنگ های یک دست در بازار موجود هستند و ترکیب آنها در نما، زیبایی و جلوه خاصی به ساختمان می بخشد. در زیر به چند مورد از سوالات متداول کاربران در همین زمینه اشاره میکنیم و بهطور خلاصه به آنها پاسخ میدهیم. شرکت کارووین پیشرو در زمینه طراحی و اجرای انواع نمای خشک ساختمانی و مبتکر طرحهای خلاقانه در این حوزه است. یکی از رایجترین متریالها برای اجرای نما خشک ساختمانی، سنگ است. در حال حاضر استفاده از سرامیک نما و سنگ های نما نسبت به سایر مواد بیشتر است.

دیدگاهتان را بنویسید