نمای خارجی ساختمان جایگزین برای همه

مهمترین جزء از نمای خشک، همان متریال اصلی است که میتواند سنگ، آجر، فلز، چوب یا هر چیز دیگری باشد. از مصالحی مانند سنگ، آجر، چوب، فلز، کامپوزیت، شیشه و … بیشتر شامل سنگ هایی مانند تراورتن، مرمر، گرانیت و غیره می باشد که بیشتر به صورت سنگی و بر روی ساختمان نصب می گردد. چراغ های دفنی نور را به صورت هاله ای از نور به اجسام تابانده و باعث ایجاد سایه روشن های زیبایی می شوند. اصلیترین دلیل استفاده از نما خشک ساختمان، مزایای متعددی است که به همراه دارد. نما خشک ساختمان یک قابلیت فوقالعاده است که ظاهر مدرن و زیبایی را برای ساختمان به ارمغان میآورد و مزایای زیادی به همراه دارد. این کامپوزیت ها مزایای مختلفی نسبت به مصالح ساختمانی سنتی دارند، مانند افزایش استحکام، دوام و مقاومت در برابر آتش، رطوبت و شرایط آب و هوایی. در این پارک علاوه بر دلفیناریوم و بازدید از نمایش این موجودات بانمک، میتوانید از بخشهایی مانند تونل آکواریوم آبشور، آمفیتئاتر، باغ پرندگان و کلاسیک شو نیز دیدن کنید.

مورد استفاده قرار می گیرد.

این نماها در برابر باد و باران بسیار مقاوم بودند و از نظر زیبایی نیز جلوه خاصی به بنا میدادند. اتصالات در برابر سرما ، گرما ، بخار آب و گازهای موجود در هوا مقاوم باشند و از اتصالاتی ضخیم و با دوام استفاده شود. 4- این نوع سرامیک خشک پرسلانی دارای قطعات مخصوص برای کنج ها ، کف پنجره ها و فلاشینگ های ساختمان است که ظرافت زیاد به نمای تمام شده و قابلیت رگلاژ و آب بندی بالا را به محصول می دهد. مورد استفاده قرار می گیرد. در برخی از نماهای خشک به یک چهارچوب نیاز داریم که بتوان متریال مورد استفاده را داخل آن بهصورت ثابت قرار داد. اما علاوه بر این متریال، به اتصالات هم نیاز داریم. عایقهای لاستیکی عموما برای درزگیری پنجرهها و اتصالات در نماهای شیشهای از جمله نمای کرتین وال به کار میروند و علاوه بر جلوگیری از نفوذ رطوبت، نقش یک عایق حرارتی را نیز بر عهده دارند. اتصالات معمولا از جنس فلز و آلومینیوم هستند تا بتوانند مقاومت زیادی ایجاد کنند. همچنین در برخی از نماهای خشک، از یک عایق بین نما و دیوار استفاده میشود تا جلوی تبادل حرارت یا عبور صدا گرفته شود.

نمای خشک سرامیک

منظور از نمای ساختمان دقیقاً همان چیزی است که شما از بیرون آن را مشاهده می کنید و صرفاً مربوط به ساختمان های مسکونی نمی باشد هر مدل ساختمانی با هر نوع کاربری مانند هتل، مراکز خرید، ساختمانهای مسکونی و همچنین بیمارستان ها و مدارس دارای طراحی های منحصر به فرد می باشند که هر کدام باید طراحی خاص خود را داشته باشند تا بتوانند از یکدیگر متمایز شوند و هم چنین از نمای ساختمان بتوان کاربری ساختمان را تشخیص داد. در مواقع بروز حوادثی مانند زلزله هم ایمنی بیشتری را به همراه دارد. یکی از اصلیترین بخشهای ساختمان که هم روی زیبایی آن تاثیرگذار است و هم از جنبه ایمنی و استحکام اهمیت پیدا میکند، نمای ساختمان است. استفاده از مواد نانو برای نمای ساختمان یک روش راحت برای عایق کاری و آب بندی نمای شیشه ای می باشد. در بعضی مناطق باران زیادی می بارد و بعضی نیز آبوهوایی خشک دارند، همچنین یکسری از مناطق دارای آبوهوایی کوهستانی بوده و مواردی نیز دارای آبوهوایی شرجی و مرطوب این مطلب هستند.  Th​is  po st was writt en  by behsaznama Conte nt Ge᠎nera᠎to​r DEMO!

در ادامه به معرفی کامل نما خشک ساختمان میپردازیم.

بیشتر بخوانید: هزینه ساخت خانه شامل چه مواردی است؟ انواع نما شامل نمای سنگ ، نمای سیمانی، نمای آجری و نمای چوبی است که در این میان نمای سنگ طرفداران خاص خود را دارد. نمای خشک آجری و سنگی دو نمونه از متداولترین نماهای خشک هستند، اما در ادامه با انواع دیگری نیز آشنا میشویم. در ادامه به بررسی انواع طراحی ساختمان در سبک مدرن می پردازیم. در ادامه به معرفی کامل نما خشک ساختمان میپردازیم. طراحی نما با شیشه ساختمان را مدرن تر نشان می دهد. ستون ها، به شیوه های نمای رومی، دوریک، قرنتی و یونیک، اجرا می شوند. زبان بیشتر مردم شهر آباده فارسی است و بخشی دیگر از مردم به زبان قشقایی (اکثراً از طایفه شش بلوکی) و همچنین جمعیتی نیز به زبان لری صحبت میکنند. و همچنین استفاده از رنگ های نامتعارف و تند در نمای ساختمان توصیه نمی شود. از ویژگی های بتن اکسپوز هماهنگی قالب های متنوع آن با سبک های مختلف نمای ساختمان هاست.

دیدگاهتان را بنویسید