نمای خارجی ساختمان ساخته شده آسان – حتی کودکان شما هم می توانند این کار را انجام دهند

برای تمیز کردن قسمتهایی که تمیزکردن آنها به این طریق ممکن نیست، دستکش به دستکرده و انگشتان خود را با مایع داخلی لیوان خیس کنید و سپس قسمتهای مورد نظر را تمیز کنید. در این روش گویهای کریستال را باید با مایع ظرفشویی و آب ولرم بشویید و اگر تمیز نشدند، مخلوطی از یک سوم سرکه و دوسوم آب تهیه کنید و با کمک برس شستشو دهید و سپس بلافاصله آن را خشک کنید. در این روش که سریع­ترین روش نصب نمای سنگ خشک به حساب می ­آید، اسکوپ­های نگهدارنده سنگ به صورتی که در معرض دید هستند روی نما قرار می­گیرند. به طور کلی ساختمان­های زیادی هستند که نمای سنگی دارند. در خاورمیانه و مدیترانه فنیقی ها سبک معماری فنیقی، در مصر باستان اهرام سنگی به جا مانده ار آن دوران، در ایران هخامنشیان و بنای تاریخی تخت جمشید آثار به جا مانده از دوران معماری باستان هستند. سبک زیبا و روشنی را شامل می شود.  This c​on​tent was generated by behsaznama Con᠎tent᠎ G᠎enerator D emov​ersion.

5 موثر راه‌ها برای دریافت اضافی از نمای خارجی ساختمان

در سبک کلاسیک، ستون ها و تاج ها به روش خطوط صاف طراحی می شوند. مشاوره ، طراحی و اجرای تمامی نماهای مدرن ساختمان در سراسر ایران توسط شرکت تیام نمای پارسیان. چوبها انواع مختلفی دارند؛ چوبهای نرم مانند کاج یا صنوبر برای نمای بیرونی ساختمان مناسبتر هستند. سیستم نمای خشک آجری نوعی از اجرای نما است که در آن برای اتصال اجزای نما، شامل پنل های رسی، سنگ، آجر، چوب و غیره از ملات سیمانی و چسب استفاده نمی شود، بلکه در این سیستم از تجهیزات فلزی مانند ریل، پیچ و غیره استفاده می شود. یکی از روش های اجرای نما در صنعت ساختمان اجرای نمای خشک می باشد که در این روش بجای استفاده از اندود ماسه و سیمان برای اتصال مصالح به نمای خارجی ساختمان از تجهیزات پیش ساخته و قابل اتصال فلزی بر روی نما مانند ریل ها و پیچ ها استفاده می شود. روش نمای سنگ خشک، یک روش جدید در اجرای نما به حساب می ­آید که در آن از هیچ ملاتی برای نصب سنگ استفاده نمی­شود و سنگ­ها را با استفاده از قاب­های فلزی، براکت­های فولادی و یا پیچ و مهره به ساختمان متصل می­کنند.

این نما به ساختمان جلوه ای بسیار لوکس و پر زرق و برق می دهد و به همین دلیل هم از پر هزینه ترین نماهای استفاده شده در ساختمان سازی می باشد. نمای سیمانی؛ مقاومترین و پر طرفدارترین مصالحی که در طراحی نمای بیرونی ساختمان استفاده میشود؛ نمای سیمانی است. ابعاد و مساحتی که قرار است نماسازی در آن اجرا شود روی قیمت اجرای نمای سنگ خشک مؤثر است. اجرای نمای سنگ به دو روش انجام می­شود: روش خشک و روش تر! سرعت اجرای نمای سنگ تراورتن نیز مانند دیگر سنگها به دلیل زمان بر بودن عملیات ملات ریزی پشت سنگ و گیرایی ملات و سنگ پایین است . طراحی نما ساختمان مسکونی نکته ای مهم است که باید به آن توجه ای ویژه داشت زیرا در هنگام وارد شدن به ساختمان اولین چیزی که جلب توجه می کند نمای خارجی ساختمان است. نکته: در روش اجرای نمای سنگ خشک چون از اتصالات مکانیکی یعنی پیچ و مهره برای متصل کردن سنگ­های نما به ساختمان استفاده می­شود، ضخامت سنگ باید بیشتر باشد. این روش هزینه کمتری نسبت به اجرای نمای ساختمان خشک دارد. نمای ساختمان بر بدنه خیابان ها و چهره کلی شهر بسیار اثرگذار است، به همین دلیل هر گونه ناسازگاری بین نماها، کلیت نمای شهر را زیر سوال خواهد برد.

خصوصیت اصلی این سرامیک فرج و خلل بسیار پایین است، چرا که این ویژگی سطح استحکام ساختمان را بالاتر می برد. با توجه به اینکه ظرفیت ها و پتانسیل های آجر و آجرنما بسیار زیاد است، امروزه طرح های بسیار شیک و متنوع را می توان با این مصالح اجرا کرد. در این روش به جای استفاده از آهن برای زیرسازی کار، از آلومینیوم استفاده می­شود که این­کار در کاهش وزن ساختمان و حجم مصالح بسیار موثر است. برای تمیز کردن لوسترها از یک دستمال نمدار استفاده نمایید و سعی کنید هفتهای یک بار لوسترتان را تمیز کنید تا همیشه ظاهر نو و اولیه خودش را حفظ کند. در کنار موارد مربوط به ظاهر و زیبایی، فرسودگی نما میتواند باعث سقوط مصالح شود. این نما مربوط به معماری ساختمان مسکونی درچهار طبقه به صورت مجتمع مسکونی هفت واحدی طراحی شد. البته با وجود تاکید معماری مدرن بر ساده شدن طرح ،آنچه گاهی در نماهای طراحی شده در ایران دیده می شود ،تعدد مصالح بکار رفته در این گونه نماها ، شکستگی بیش از حد فرم ها، استفاده فرم های نامطلوب و بهم ریختگی نماست که با هدف جذاب تر کردن نما انجام می شود ولی اغلب نتیجه ای نامطلوب دارد.

 Da​ta has been gener​at​ed with the help of behsaznama C​on​te​nt  Gen er ator Demov ersi​on​!

نمای خشک سرامیک

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت بیشتر بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید