نمای خارجی ساختمان میانبرها – راه آسان

اجرای نمای خشک آجری هم مانند سایر مصالح بدون ملات، و با استفاده از پیچ، مهره و سایر اتصالات روی ساختمان انجام میشود. در میان مراکز و جاهای دیدنی کیش نام بازار پارس نیز زیاد شنیده میشود. برای اینکه بهتر متوجه تاثیر گذاری این عامل در طراحی نمای خارجی ساختمان های اداری و تجاری شوید به این مثال توجه کنید، تصور کنید که در وسط یک خیابان شلوغ ایستاده اید که رستوران های زیادی دارد، شما در مورد خدمات و کیفیت غذا های آنها هیچ چیزی نمی دانید ولی به احتمال زیاد وارد رستورانی می شوید که نمای خارجی آن بسیار چشمگیر است، نما هایی که به خوبی طراحی شده اند میتوانند به موقعیت و هر کسب و کاری کمک کنند از سوی دیگر نماهای با طراحی ضعیف می تواند عملکرد کلی ساختمان را به چالش بکشانند. نمای خشک ویلا یکی از سبک های محبوب می باشد که امروزه در سازه های زیادی از آن استفاده می شود. معماری اسلامی المان های متمایزی در ساختمان و دکوراسیون را نظیر خوشنویسی که در کاشی ها و سر در های ساختمان به چشم می خورد، وارد کرده است. ۹. سرعت اجرا: نصب و اجرای نمای کامپوزیت از سرعت خوبی برخوردار بوده و در مدت زمان کوتاهی به اجرا در می آید که این مورد از محاسن بارز و مفید نمای کامپوزیت می باشد.  Artic᠎le h᠎as ​be en g enerated  wi​th the he lp  of behsaznama Conte nt Gen​erat​or Demov ersion᠎.

نمای خارجی ساختمان

استفاده از سرامیک خشک در نمای ساختمان علاوه بر اینکه در دراز مدت با صرفه جویی در انرژی موجب کاهش هزینههای مربوط به سکونت میشود، بلکه به پایین بودن هزینههای مربوط به تعمیر و نگهدار نما، در هزینههای ساختمان نیز صرفه جویی میشود. زیرا در صورتی که عایق سازی دقیق نباشد، موجب می شود دیوار اصلی نم پیدا کند و از بین خواهد رفت. همین امر موجب شده تا در زمان و همینطور هزینه صرفه جویی شود. در گام بعدی به دلیل عدم نیاز به تعمیر، ترمیم و نگهداری این نوع نما، در بسیاری از هزینهها به خوبی صرفه جویی میشود. بازار عربهای کیش که به بازار سفین نیز معروف است، بهعنوان یکی از قدیمیترین مکانهای توریستی کیش شناخته میشود. الیاف شیشه به کار رفته در آن مقاومت کششی بالاتری نسبت به فولاد دارد.در جی اف آر سی به جای فولاد از الیاف شیشه برای تقویت بتن استفاده میشود. در این حالت ، اگرچه ما هنوز با گچ و گچ کار می کنیم ، زمینه ای که با آن سر و کار داریم مواد پیشرفته ای است. زیرا متریال های مختلفی را می توان در نمای خشک به کار برد. این گستردگی انتخاب ها می تواند مزایا و معایب خاص خود را داشته باشد.

در این موارد می توان این بست ها را با سرامیک پشت آن ها یک رنگ کرد. به این صورت می توان فهمید که دیوار اصلی بنا با نمای خشک مقداری فاصله دارد. چند طبقه بیشتر در معرض دید هستند از این رو بهتر است در طراحی آنها حساسیتهای لازم را به خرج دهید. این آجر های سرامیکی پرش شده خشک ، به راحتی قابل رقابت با انواع مختلف سرامیک هستند. در زیر به چند مورد از سوالات متداول کاربران در همین زمینه اشاره میکنیم و بهطور خلاصه به آنها پاسخ میدهیم. همانطور که اشاره کردیم برای طراحی نمای ساختمان، از سبک های مختلفی که یکی از آنها نمای خشک می باشد می توان استفاده کرد. سرعت بالای اجرا، کیفیت بسیار خوب، جلوگیری از هدر رفتن انرژی، بازسازی و تعمیر راحت، نصب آسان، ضایعات و آلودگی کم، امکان اجرا در تمامی ساختمان ها، امکان بازیافت و افزایش عمر ساختمان از مهمترین مزایای نمای خشک ویلا می باشد. مقاومت در برابر حوادث طبیعی، عدم انتقال آلودگی صوتی و پیشگیری از هدر رفتن انرژی از مهم ترین فاکتورها هنگام انتخاب متریال هستند. از طرفی با تولید صنعتی مصالح مورد نیاز برای رویه نما و مقاطع زیرسازی نما ازجمله پروفیل های آهنی، آلومینیومی یا گالوانیزه و استیل، با کاهش خطاهای انسانی و در نتیجه بالا رفتن کیفیت نهایی مصالح و نمای اجرا شده مواجه می شویم. ᠎Da ta was g᠎enerated ​with behsaznama​ C​ontent Gen erat or D​em ov᠎er​sion.

در این مدل، نماکاری ساختمان از قسمت بیرونی شروع می شود تا امکان اتصال را از قسمت درون مصالح به دیواره بیرونی فراهم شود. نمای بیرونی ساختمانها جلوه خاصی به ساختمان می بخشد و اغلب بر اساس تمایلات و سلیقه شخصی انتخاب و اجرا می شود. یکی از قسمت های مهم در طراحی ویلا، نمای آن می باشد. توجه به معیارهای زیبایی شناسی نه تنها هزینه ای بر پروژه تحمیل نمی کند بلکه از ساخت یک سازه نازیبا جلوگیری میکند.استفاده از سبک های کلاسیک، مدرن و سنتی ایرانی میتواند یکی از معیارهای طراحی نما باشد. این فاصله میتواند به عنوان عایق حرارت و صدا عمل کند. طراحی ویلا یک امر بسیار مهم است که اگر قسمت های مختلف ویلا به درستی طراحی شوند، بعد از ساخت تاثیر بسیار زیادی در جذاب تر شدن ویلا دارد. علاوه بر آن عایق سازی نمای خشک باید بسیار دقیق انجام شود. با ساختن ساختمان های بلند، یکی از مهمترین مشکلاتی که به وجود آمده، آب بندی نمای ساختمان می باشد که دغدغه خیلی از ساکنین است، زیرا اغلب هزینه های زیادی را در بر میگیرد. رنگ کلیپس ها با رنگ سرامیک انتخابی بوسیله رنگ پلی استر با روش الکتروستاتیکی یکدست می شود و لاستیک های ضربه گیر با کیفیت بالا در محل اتصال سرامیک به ریل جهت جلوگیری از لغزش و لرزش قرارداده می شوند.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد بیشتر بخوانید لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید