نمای خشک: استراتژی Google

تنوع مصالح مورد استفاده برای طراحی نما سازی در مقایسه با گذشته خیلی زیاد شده و گذشته از این، طراحان در حال حاضر با به کار بردن چند متریال و ترکیب آن ها با هم قادرند نماهای جدید و فوق العاده ای خلق کنند. لذا از این کار خودداری میکند. برای لایه رویه می توان سنگدانه های سبک یا معمولی را به کار ببرد. این مدل جزء جدیدترین سبک ها برای اجرای نمای ساختمان های بزرگ و چند طبقه می باشد. به همین دلیل است که تولید کنندگان نما انواع مختلفی از سبک ها و متریال را در طراحی و اجرا ارائه می دهند. همانطور که گفتیم اهمیت به کیفیت و چگونگی نمای ساختمان می تواند روی ارزش ساختمان تاثیر بگذارد و به همین دلیل حتما باید به شکلی حرفه و امروزی با بهترین طرح ها و متریال ها طراحی شود . طراحی ویلا بر خلاف نظر عموم، حرفه بسیار دقیق و ظریفی است و به همین دلیل حتما باید توسط یک متخصص حرفه ای و با تجربه انجام بگیرد تا نتیجه مطلوب حاصل شود. زیر سازی فلزی نمای سرامیک خشک به طور معمول از قوطی های آهنی عمودی و افقی تشکیل می شوند که حتما باید با لایه ضد زنگ پوشانده شوند تا مقاومت لازم در برابر شرایط جوی را دارا باشند.  Th​is a᠎rtic​le has been c᠎reated ᠎by behsaznama C ontent Gen​er ator D em​over​sion.

هزینه اجرای نمای خشک

در مناطق شمالی و پر از بارندگی، شیروانیها نقش اصلی در جلوگیری از ورود آب به ساختمان را دارند. برای اجرای نمای خشک دست شما در انتخاب مصالح باز است و می توانید هر نوع مصالحی که قابل استفاده برای نمای داخلی و خارجی ساختمان است را در هر ابعادی و از ضخامت ۵ میلیمتر تا ۵۰ میلیمتر استفاده کنید. در نتیجه طی سالهای اخیر استفاده از این نماها با مفاهیم نو و جدید در صنعت ساختمان و ساخت و ساز تحولی بزرگ ایجاد کرده و بسیاری از مهندسان بخاطر دلایل بیشماری مانند موضوعات اقتصادی، زمان، بحث زیبایی شناختی و… نمای پست مدرن شامل استفاده از نماها و الگوهای سنتی در هر منطقه است که به فرهنگ هر منطقه توجه دارد و آنها را به نوعی در طراحیهای خود استفاده میکند. سنگ نمای داخلی خانه مثل نمای بیرونی به خاطر دور بودن از آفتاب و باران و مسائل جوی انتخاب را برای ما بیشتر کرده و میتوانیم با استفاده از سنگ نماهای مرمریت و گرانیت وسعت انتخاب خود را افزایش داده و بهترین را انتخاب کنیم. Article was created ᠎by G᠎SA  Con tent Generator DE᠎MO.

نمای سنگی از جمله نماهای بسیار پرکاربرد در صنعت معماری می باشد و از آن میتوان در هرگونه طرح و ایده ای استفاده کرد و آن را به راحتی پیاده سازی کرد، همچنین نمای سنگی از جمله نماهای ساختمانی به حساب میآید که میتواند به صورت تکی و ترکیبی با دیگر متریال ساختمانی مورد استفاده قرار گیرد که در ادامه نیز به آن خواهیم پرداخت. مصالح مورد استفاده در نمای خشک چیست؟ همچنین نیز امروزه مورد توجه بسیاری از افراد میباشد. هر کسی که ویلا و یا آپارتمانی دارد، امروزه به دنبال زیباسازی ملک خود است. در سال­های اخیر اجرای نمای سنگی برای ویلا و آپارتمان ها با استفاده از این روش طرفداران زیادی پیدا کرده است. البته امروزه استفاده از نمای آلومینیومی به دلیل خطرات آتش سوزی ممنوع است و پانل استفاده شده باید در مقابل حریق کاملاً مقاوم باشد. امروزه اجرای نمای سنگی ساختمان عضو ثابتی از خیابانهای شهرمان شده است. همانطور که سنگ کاری راه پله و بخشهای داخلی ساختمان تاثیر زیادی در زیبایی ظاهری ساختمان داره، سنگ کاری نمای ساختمان هم مانند لباسی هست که تن عریان ساختمان رو میپوشونه و ظاهر آراسته و زیبایی رو به اون هدیه میده.

برای مثال سرامیک های پرسلانی، جذب آب بسیار پایینی و حداکثر تا ۰٫۵ درصد دارند که به همین دلیل هم چسبندگی ملات ماسه سیمان به این نوع از مصالح در حد صفر است. آب درون آن نشت نکند به عبارت دیگر در آب از هم پاشیده نشده و با آن ترکیب نشود. استفاده از دو ترکیب رنگ در این نما بسیار زیباست و بر جذابیت این نما افزوده است. ۶- اجرای نمای چوبی : در ایجاد نمای چوبی ساختمان بیشتر از ترموود استفاده میشود که سابقه زیادی در ایران ندارد و لی کم کم دارد در نمای ساختمانی کشور ما جایگاهی پیدا می کند. ازسنگ گرانیت مقاومت بالاتری دارد و به دلیل سختی کافی در نمای راه پله ها استفاده می شود. ۱- استفاده از سنگ های طبیعی : شما میتوانید از سنگ های اهکی و زرین در نمای بیرونی ساختمان استفاده کنید. سنگ های ساختمانی طبیعی انواع مختلفی دارند مثل سنگ قهوهای کاشان، سنگ زیتونی مشهد، سنگ سبز قم، سنگ قرمز مشهد، سنگ سفید کردستان و سنگ زرد سمان؛ که هر نوع از آنها نیز دارای قیمت و استحکام متفاوتی است. برای رویه، نیز توسط اجزای موقت یا دائم، قالب شکل را ایجاد کرده و رویه را پرداخت میکنند.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد مطالب بشتر بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید