نمای خشک اسمکدان!

در این مقاله مباحث تولید کننده بتن اکسپوز، مجری بتن اکسپوز، طراحی بتن اکسپوز، فروش بتن اکسپوز، اجرای بتن اکسپوز و ساخت بتن نما در شیراز را توضیح خواهیم داد. گروه معماری کلیاس کویر نیز توانسته در این زمینه موفق باشد و خانه باغی خاطره انگیز در یزد را طراحی و اجرا کند که تصویری از حوض آن را در بالا می بینید. در یک سازه بتنی علاوه بر استجکام زیبایی نیز اهمیت دارد که بستگی به طراحی نمای داخلی و یا خارجی دارد و پنلهای بتنی اکسپوز نیاز مهندسان معمار و طراح را در زمینه های ایجاد نماهای مدرن روز فراهم می آورد . مناسب ترین روغن قالب به کار برده شود. بتن اکسپوز این قابلیت را برای طراحان فراهم میکند که در ابتدا نسبت به حجم جایی که قرار است ساخته شود، قالبگیری کنند و بتن اکسپوز را مطابق با این قالبها تولید کرده و به کار ببرند. یک مهندس معمار با توجه به سلیقه شخصی افراد ، شرایط اقلیمی و جغرافیایی و بافت منطقه طرح های مختلف را ارائه می دهد . مطمئنیم که شما با مشاهده این فیلم , قطعآ , به هیچ منبع آموزشی دیگر نیاز نخواهید داشت.شک نکنید!

اجرای نمای کرتین وال فیس کپ

کارخانه ها با استفاده از قالب های پرکاربرد اقدام به آماده سازی بتن ها بر اساس استاندارهای لازم می کنند. به عنوان مثال جذب بسیار پایین آب در سرامیک های پرسلانی (حداکثر ۰٫۵ درصد ) باعث می شود که چسبندگی ملات ماسه سیمان به آن در حد صفر باشد و در نتیجه امکان استفاده از سرامیک پرسلانی در نما به روش معمول ملاتی، امکان پذیر نباشد. این باعث می شود که پنلهای بتنی اکسپوز با کیفیت بالا تولید شوند. باعث حفظ تعادل دما در تمام سطح می شود و از مشکلات ناشی از ایجاد پل های حرارتی و قطع شدگی عایق حرارتی در اطراف ستون ها و تیرها و محل اتصال آنها به یکدیگر که در دیوارهای معمولی به وجود می آید را نخواهد داشت. از سوی دیگر، نماها میتوانند از ۸ تا ۲۵ درصد از هزینه های کلی ساخت بنا را به خود اختصاص دهند و بزرگترین جزء تعیین کننده عملکرد هر ساختمان به شمار میروند. ᠎Th​is art icle was created  wi᠎th the help of behsaznama  Conte nt G enerat or  DEMO!

روش های اجرای نمای خشک

بتن پیش ساخته بدون تخلخل و حفره هواست و نمی تواند آب را جذب کند, به همین دلیل از آن در ساخت استخر و حوض های آب استفاده می شود. البته باید توجه کرد که نمی توان کارکرد بتن نما را به این منظور محدود کرد. البته اگر از بالا هم حدودا ۲۰ میلیمتر فاصله ایجاد کنید نصب فر اصولیتر پیش خواهد رقت، البته این مورد چندان ضرورتی ندارد و اگر شرایط مهیا نیست میتوان از ایجاد فاصله در بخش بالایی اجتناب کرد. همانطور که در عصر حاضر بتن اکسپوز به دلیل ماهیت مدرن و صنعتی خود، طرفداران بسیاری پیدا کرده است، به همان میزان هم شاید عدهای از استفاده از این نوع ماده در طراحی داخلی ساختمان اجتناب کنند. استفاده از متریال بتن اکسپوز در طراحی داخلی، بااینکه فضا را به سمت سبکهای مدرن و صنعتی میبرد اما به دلیل ماهیت سرد خود، فضا را با سردی خاصی همراه خواهد کرد.بنابراین طراح باید، هنگام استفاده از این متریال دقت لازم را به خرج دهد تا در درجه اول، این متریال را در جای درست مورد استفاده قرار دهد، چرا که استفادهی نادرست از این متریال سبب ایجاد سطحی نامناسب و مانند سطوح پرداخت نشده خواهد شد و در مرحلهی دوم باید مراقب باشد که سردی بر خواسته از بتن، فضا را خشن و سرد نکند.

Extra در اجرای نمای خشک

ماشین آلات سنگ شکن اسلاید رایگان اجرا سنگ شکن ماشین حساب مالزی, مصالح نمای خشک با عرضه کننده کالا . لازم به ذکر است که مدیرعامل شرکت رسپینا چوب راشین در جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود علاوه بر تامین مصالح چوبی , در زمینه طراحی , خدمات مهندسی و اجرا در کنار مشتریان خود خواهد ماند. گپ هوا در نمای خشک امکان تبادل حرارتی مابین هوای درون و بیرون گپ در جهت حفظ جریان هوای ثابت را ایجاد می نماید. به لزوم وجود بادگیر در بنایی چون آب انبار اشاره کردیم. تراز کردن و شاقول گذاری بلوک ها به روش درست انجام شود. تغییرات متغیر آب و هوایی تأثیری بر بتن اکسپوز نمیگذارد, به همین دلیل با استفاده از این نوع بتن میتوان در تمام فصول سال عملیات نماکاری انجام داد. برای خروج حباب های هوا از بتن خصوصاً در کنار قالب ها عملیات ویبره انجام شود. لازم به ذکر است که استفاده از این محصولات در ساخت قاب پنجره، سبب زیبایی و شکوه هر چه بیشتر آن خواهد شد. مدلهای هوشمند فر توکار به شما این امکان را میدهد که با استفاده از یک برنامهی ویژه در تلفن هوشمند یا تبلت خود، عملکردهای خاص فر را کنترل یا پیشرفت پخت و پز را بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید