نمای خشک برای کسب و کار شما حیاتی است. یاد بگیرید چرا!

در این خبر نتایج پژوهش و تحقیق، سایت کالاساخت در مورد سنگ نما در شرایط سخت آب وهوایی انجام داده است را آورده ایم. تنها کافی است پنلهای متناسب با نمای خارجی یا دکوراسیون داخلی ساختمان خود نمای خشک سنگ را سفارش دهید. این نمای نقشه معماری منزل در زمینی به طول 24 و عرض 10.5 طراحی شده; پکیج این محصول به صورت کامل است; یعنی علاوه بر نما و نقشه های معماری دکوراسیون هم به همراه آن ارائه شده .پیشنهاد می کنم از این محصول دیدن کنید. در زمان وقوع زلزله یا به علت اختلاف ضرایب انبساط ، سنگ جدا شده و سقوط کند.بنابراین بهتر است همه سنگ های گرانیت یا مرمریت اسکوپ شوند.این امر در مورد سنگ های تراورتن بخش هایی که سنگ قفل و بسته نشده بوسیله، یک قطعه سنگ انجام میشود. با این وجود، در صورت نیاز به اجرای بتنهایی با رنگهای دیگر میتوان از سنگدانههای رنگی، رنگدانهها یا پوششهای رنگی استفاده کرد. اجرای نمای ساختمان با سیمان سفید نسبت به سایر مصالح اجرای نما ارزانتر خواهد بود. به همین دلیل، ساخت یک نمای خیره کننده و مفید برای سازه بسیار مهم خواهد بود. در این حالت، احتمال نیاز به تقویت سازه یا استفاده از تایلهای نازکتر وجود دارد. Th᠎is data has ​been wri​tten  wi th the  help  of G SA  Content G ener ator DEMO!

ضوابط نمای خشک

قبل از ایجاد سیستم نمای خشک، برای نصب نما از ملات یا چسب سیمانی برای اتصال نما به سازه اصلی ساختمان استفاده می شد. در صورت استفاده از دوغاب رنگی بین قطعات، باید امکان ایجاد لکههای رنگی بر روی سطح بتن بررسی و جلوگیری شود. استفاده از بتنهای سبک (فوم بتن، بتن اتوکلاو، بتن با سنگدانههای سبک و غیره) میتواند عملکرد عایق سازه را نیز بهبود بخشد. از اینرو، پیش از تهیه تایلهای بتن اکسپوز، باید ظرفیت باربری کف سازه توسط یک متخصص بررسی شود. استفاده از پنلها و تایلهای بتن اکسپوز برای سقف، به اندازه کف و دیوار رواج ندارد. برجسته تر از جنگل های بتنی نیویورک، مرکز تجارت جهانی یکی از بزرگترین ساختمان های طراحی و اجرای نمای ساختمان است که برای از بین بردن گذشته از دست رفته شهر ساخته شده است. هنگام انتخاب نمای سازه، جنبه های اکولوژیکی و اقتصادی را نباید نادیده بگیریم. و اگر می خواهید نسبت به میزان بودجه تان متریال مناسب و ارزان قیمت را انتخاب کنید بهترین انتخاب برای شما نمای خشک می باشد.

در غیر این صورت، باید از اتصالات پیچی برای اطمینان از اتصال مناسب پنلها به دیوار استفاده کرد. در هر صورت، به کارگیری بتن اکسپوز برای کف، نیازمند بررسیهای زیاد و رعایت ملاحظات سازهای است. بتن اکسپوز به عنوان یکی از المانهای طراحی داخلی برای پرداخت کف، دیوار و سقف مورد استفاده قرار میگیرد. از اینرو، پرداخت مجدد، مشکلی را برای ظاهر تایلهای رنگی به وجود نمیآورد. کشیدن سنباده نرم بر روی سطح، لایه تازهای از بتن را نمایان میکند. پس از نصب سرامیک ها این لایه بتونه باعث اتصال سرامیک به پروفیل قائم می شود و باعث افزایش امنیت قطعات متصل شده به نما و جلوگیری از حرکت سرامیک ها می شود. روش اجرای بتنهای اکسپوز دیوار، به نوع اتصال (چسبی، توکار یا روکار) پنلها بستگی دارد. مراحل اجرای اکثر بتنهای اکسپوز کف مشابه یکدیگر هستند. برای حفظ یکپارچگی در طراحی نما بهتر است از متریال های تک رنگ با ساختار مشابه استفاده کنیم. خدمات این بخش شامل طراحی نقشه معماری پروژه های مسکونی ، اداری ، تجاری ، خانه دوبلکس ، طراحی ویلا و سایر پروژه های معماری است . هدف از این تحقیق بررسی وضعیت آسایش حرارتی ساختمانی اداری با نمای تمام شیشه ای در اقلیم گرم و خشک در قسمت جنوب و جمع بندی معایب ساختمان در برابر اتلاف حرارت و در نهایت ارائه یک طرح ایده آل با راهکار مناسب می باشد.

پوشش کمتر از 90 درصدی سطح زیر بتن غیر قابل قبول است.

در مناطق مختلف دگر دیسی و تغییرات جزئی در روش معمول ساخت و ساز دادهاند که برخی اوقات به دلیل محدودیتهای بودهاست که برای تهیهٔ مواد و مصالح ساختمانی در دسترس وجود داشتهاست. سیستم نمای خشک بدون برداشتن سطح دیوار موجود، مستقیماً بر روی دیوار قابل اجرا بوده و بنابراین اجرای این سیستم بدون ایجاد ضایعات و زبالههای ساختمانی معمول و همچنین بدون ایجاد سرو صدامیباشد. به عنوان مثال، سنگهای گرانیتی سنگ اپن آشپزخانه، سطح میزهای داخلی، وان حمام، روشوییها و دیگر المانهای داخلی با استفاده از بتنهای اکسپوز قابل جایگزین شدن هستند. پوشش کمتر از 90 درصدی سطح زیر بتن غیر قابل قبول است. علاوه بر این، به دلیل عملکرد سازهای کفها در ساختمان، امکان استفاده از تایلهای سهبعدی بتن اکسپوز فراهم نیست. استفاده از نماهای شیشه ای علاوه بر زیبایی، امکان استفاده از حداکثر نور روز را فراهم می کند. این نمای خانه زیبا ظاهر خانه شما را در جلو و پهلو ترکیب می کند. با وجود دوام بالای این المانها، استفاده از مواد درزبند بر روی سطح، طول عمر آنها را افزایش میدهد. در کنار تمام مزایای معرفی شده برای بتنهای اکسپوز، محدودیتهایی نظیر ارزیابی ملاحظات سازهای، کهنه شدن، ضخامت زیاد، تخلخل، کف سرد و حساسیت به شرایط محیطی نیز وجود دارد که در ادامه به معرفی آنها میپردازیم.

دیدگاهتان را بنویسید