نمای خشک به چه معناست؟

میتوانید هر طرحی که خواستید اجرا کنید؛ طراحی نمای خشک در مقایسه با طراحی نما با ملات انعطافپذیری بیشتری دارد. از طرفی هم وجود نماهای مختلف در شهر از همگونی ساختمان ها و زیبایی شهرها می کاهد به همین دلیل در طراحی هر ساختمان باید به بافت آن منطقه و ساختمان های اطراف توجه بسیاری داشت تا زیبایی آن منطقه و یا شهر حفظ شود. البته لازم به ذکر است که تمیزکردن نمای شیشه بسیار آسان و ساده می باشد که حداقل هر ۶ ماه یکبار نمای شیشه باید شستشو و تمیز شود. پس از آن حضور شیشه در نماهای ساختمان ها پررنگ تر شد، به طوری که امروزه جزو اولین نماهایی است که برای برج های لوکس انتخاب می شود. نمای مدرنی که امروزه در ساختمان ها دیده می شوند بیشتر بر اساس کاربری آن ساختمان انتخاب شده اند و در برخی موارد نیز قیمت آن متریال در انتخاب آن تاثیر به سزایی دارد که در ادامه به مزایای متریال های مختلف اشاره می شود.

نصاب نمای سرامیک خشک

از همین رو اینکه چه متریالی در نمای ساختمان استفاده می شود از اهمیت بالایی برخوردار است. از طرفی هم هر نمایی که در ساختمان ها به کار می رود بازگو کننده فرهنگ و درون آن ساختمان است از همین رو می توان با توجه به کاربری هر ساختمان نمای مناسب آن را انتخاب کرد. نمای ساختمان بیرونی ترین بخش ساختمان است که یکی از تاثیر گذار ترین بخش ها در هماهنگی ظاهر ساختمان با بخش های دیگر آن است و همین طور اولین قسمتی که در ببیندهی ساختمان تاثیر میگذارد نمای ساختمان است پس بسیار مهم است که نمای ساختمان را به طور مناسب انتخاب کنیم. با نصب صحیح و همچنین با حفاظت مناسب از نمای چوب میتوان از این نمای ساختمان برای سال های طولانی بدون وجود کوچیک ترین آسیب جدی و یا مسئله ای خاص استفاده کرد.چوب با توجه به ماهیت ویژه خب دارای استقامت و دوام بسیار بالایی است که میتوان این استقامت را با استفاده از روش های مناسب همون فراوری چوب یه میزان قابل توجی افزایش داد و از ویژگی های دیگر نمای چوب این است که خراش و آسیب هایی که به سطح آن وارد میشود نسبت به سایر متریال ها کمتر آشکار میشود.

دتایل اجرای نمای سنگ خشک

با ایجاد فاصلهای که سطح بیرونی نما با بدنه اصلی ساختمان ایجاد میکند؛ ضمن آنکه وجود هوا در این فاصله نقش عایق صوتی وحرارتی را خواهد داشت، میتوان با محاسبات انجام شده نسبت به محل ساختن ساختمان از نظر آب و هوایی مطابق استانداردهای مربوطه (مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان ایران) عایق حرارتی و صوتی مناسبی را در نظر گرفت و به راحتی نصب نمود و حتی از این فضا میتوان برای عبور سیستم تاسیسات مکانیکی و برقی نیز استفاده نمود. و برای محافظت از ورق ها از یک لایه فیلم استفاده می گردد که پس نصب در محل این لایه از روی کار کنده می شود . البته لازم به ذکر است که برای تعیین دقیق قیمت نیاز به حضور در محل می باشد. پنل آلومینیوم کامپوزیت در طرح های سنگ و چوب نیز قابل اجرا می باشند . این حفاظ توانسته بسیاری از نیاز مشتریان را برطرف کند و همچنین در هر ابعادی قابل ساخت می باشد شاید قبلا برای درب های بزرگ ، باز و بسته شدن درب کاری که سخت بوده باشد یا برای ایجاد امنیت و محافظت از ساختمان و آپارتمان از حفاظ های سنگین و آهنی استفاده می کردند اما امروزه جایگزین تمامی این مشکلات حفاظ متحرک می باشد.

به هنگام بارش باران و گرد و خاک، آلودگی به نما چسبیده و زیبایی خود را برای افراد داخل ساختمان از دست میده و افراد کمتر از منظره پشت نما لذت میبرند، اما با ایجاد سایبان مناسب در بعضی نماها که به طور جزیی از نمای شیشه استفاده کرده اند، می توان این عیب را به حداقل رسانید. در ابتدا به این میپردازیم که نمای شیشه ای چیست ؟ اکنون به بررسی مزایا و معایب نمای چوب و مقایسه آن با سایر نما های ساختمانی میپردازیم. لازم است به این نکته اشاره داشته باشیم که هر کدام از مصالح و نماها در ساختمان علی رغم مزیتهایی که دارند، میتوانند معایبی هم داشته باشند اما؛ شما باید با توجه به مزایا و معایب در کنار هم، تصمیم به استفاده یا عدم استفاده از این نما در ساختمان مد نظر خود بگیرید. در مطالب قبلی درباره انواع نمای سنگ ، نمای آجری و نمای کامپوزیت صحبت کردیم ، در این مقاله قصد داریم به بررسی نمای شیشه ای و تشریح مزایا و معایب آن بپردازیم. شیشه به واسطه ویژگی شفافیت که باعث عبور نور می شود، در معماری سنتی در نمای خارجی بیشترین استفاده را داشته است. بنابرین، فقط نوار بسیار باریک پلی یورتان می توانست مورد استفاده قرار گیرد. ᠎Th᠎is con tent has  been gen er ated by behsaznama Content Generat or DE MO!

یک دوره کوتاه به قیمت نمای خشک

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از این کتاب ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید