نمای خشک خود را به ماشینی با عملکرد بالا تبدیل کنید

۱۱. نما به عنوان رابط: نمای ساختمان باید به شکلی طراحی شود که علیرغم حفاظت محیط داخل از بیرون، ارتباط فضای بیرون را با محیط داخل ساختمان به خوبی برقرار کند. برای اینکه هیچ اثری از پرز و لکه روی لوستر شما باقی نماند، درون یک لیوان به میزان یک بر سه الکل و آب بریزید. احتمالا شما هم جمله معروف «کتاب را از روی جلدش قضاوت نکنید» را شنیده اید، در رابطه با نمای ساختمان موضوع کاملا برعکس است. یا سکوها به صورت چهار پایست یا به صورت دیوار یکپارچه که دو سوراخ در شمال و جنوب (بیشتر) به سمت بادهای غالب قرار می دهند که به آن گربه روی می گویند. طراحی نمای ساختمان به عنوان اولین گام برای شروع شاسی کشی نما می باشد چرا که ابعاد پیش آمدگیها یا انحنا های موجود در نمای ساختمان بایست توسط طراح نما مشخص شده و بر اساس آن شاسی کشی انجام شود. از اینکه درای وال چیست و چه انواعی دارد شروع میکنیم، مزایا و معایب درای وال را توضیح میدهیم، و در آخر نحوه اجرای درای وال و قیمت دیوار خشک را نمای خشک مرور میکنیم.

ی بیرون ساختمان با شیشه و سنگ متفاوت است.

در نمای خشک دیگر احتیاج به ملات و سیمان نمی باشد و از گیره و چسب استفاده می شود که بسیار مقرون به صرفه است چه از لحاظ انرژی و همینطور قیمت کمتر است. نوع طراحی، مصالحی که مورد استفاده قرار گرفته است، محل قرارگیری ورودی و … هزینهها با توجه به نوع مصالح مورد استفاده در طراحی نمای بیرونی ساختمان، متغیر است به طور مثال هزینه سرامیک نمای بیرون ساختمان با شیشه و سنگ متفاوت است. علت این نامگذاریها این است که شرکت کناف ایران استفاده از Drywall را در کشور توسعه داده است. برای تمیز کردن لوسترها از یک دستمال نمدار استفاده نمایید و سعی کنید هفتهای یک بار لوسترتان را تمیز کنید تا همیشه ظاهر نو و اولیه خودش را حفظ کند. روش نمایان روشی است که در آن قسمتی از اتصالات که برای نصب مصالح مورد استفاده قرار گرفته است در سطح نما دیده می شود.

نمای خشک ساختمانی

نمای خشک خود به دو دسته نمایان (visible) و غیر نمایان (unvisible) تقسیم می شود. طراحی و ساختن نمای ساختمان با استفاده از آجر باعث می شود نما زیبایی فوق العاده ای به خود بگیرد. در این سیستم، مصالحی که برای نما در نظر گرفته شده اند، با استفاده از اتصالات مکانیکی متناسب با ویژگیهای آن متریال، اجرا می شوند. مهمترین مصالحی که با استفاده از این سیستم اجرا می شوند، شیشه، سرامیک، بوردکس، کامپوزیت، ترمووود و … جالب است بدانید که بیشترین روشی که در نصب آجرنسوز متداول است اجرای نصب آجرنسوز با ملات است اما توجه داشته باشید که در دکوراسیون داخلی خانه و آپارتمان ها توصیه می شود از روش خشک برای نصب آجرنسوزها استفاده کرد چراکه کثیف کاری کمتری در مقایسه با اجرای با ملات دارد. خوب است بدانید که در صنعت ساختمانسازی گاهی به پوششهای متداول Drywall مانند پلاستر بردها، گچ برگ، شیت راک و وال برد هم دیوار خشک گفته میشود. ᠎This post was gen᠎erated by behsaznama  Con te​nt​ Generator DEMO᠎.

درباره نمای خشک

تنها در سفرنامه دکتر جان فرایر در قرن یازدهم اشاره می کند که « در این زمان ذخیره ساختن یخ ؛رسمی متداول و دیرین سال شمرده می شود و امکان آن می رود که همراه با مغولان وارد ایران گردیده است . با استفاده از یک تیغه پلی آمید پنجره آلومینیومی ترمال بریک می شود. زیرا در این روش از مصالح دیگری برای پوشش نهایی استفاده نمی شود و سطح پایانی کار بتنی است. از مهم ترین مشخصه های کیفی بتون اکسپوز ظاهر آن است. میزان بارندگی در سواحل خلیج فارس منظم تر از سواحل دریای عمان، که تحت تاثیر باد های موسمی اقیانوس هند قرار دارد، هستند. امروزه در پاسخ به سوال کناف چیست درای وال را میتوان زیر دستهای از این سبک تغییرات ساختمانی دانست. در اینجا کارفرمایان با تحقیق درباره کار سنگ کار با کارفرمای سابق میتواند اطلاعات خوبی در این زمینه به دست آورند و با چشم باز به استخدام سنگ کار بپردازند. دیوار خشک مقاوم در برابر رطوبت (Moisture Resistant Board) برای فضاهایی که رطوبتشان کمتر از 90% است به خوبی عمل میکنند. فرهای برقی گرانتر از مدلهای گازی هستند. امروزه ساخت نما با توجه به نوع کاربرد با استفاده از انواع روش ها و مواد قابل انجام است.

دیدگاهتان را بنویسید