نمای خشک دارایی: google.com (website)

شرکت طراحی و معماری بافت نو میگویند که اجرای نمای خشک ساختمان هیچ محدودیتی در استفاده از مصالح نما ایجاد نمیکند. نکته:استفاده از روش های نادرست و غیر اصولی شستشوی نما و نماشویی ساختمان باعث ایجاد اسیب جدی به نمای ساختمان میشود. ظاهر زیبا و استحکام بالا، مهمترین دلیل استفاده از سنگها در نمای سازههاست. آیا پرت کم مصالح، سرعت اجرای بالا، امکان تغییر نما، امکان استفادهی مجدد از مصالح نما، امکان عایقکاری و همچنین محافظت از ساختمان که تنها بخشی از مزایای نمای خشک به حساب میآیند شما را برای خداحافظی با روشهای سنتی متقاعد نمیکنند؟ چسبندگی فوق العاده، خاصیت ضد آب عالی، مقاوم در برابر یون های مهاجم کلر و سولفات، غیرقابل اشتعال، خشک شدگی سریع، سهولت در اجرا، خاصیت انعطاف پذیری بالا، قابلیت اجرا برروی سطوح عمودی و … افزایش چسبندگی، آببندی، دوام، استحکام، جذب انرژی، ضربه پذیری در کنار سازگاری با محیط های قلیایی و سهولت در استفاده این محصول را در میان مهندسین و مجریان بسیار محبوب ساخته است. اصل انتخاب رنگ در رابطه با متریال نما نیز مصداق دارد، یعنی هر چه متراژ زمین کوچک باشد، باید تا جای ممکن از رنگهای روشن استفاده کرد که ساختمان بزرگ تر جلوه کند. اگر شما هم این روزها درگیر اجرا یا بازسازی نمای ساختمان هستید، احتمالا کم و بیش درباره اجرای نمای خشک ساختمان و مزایای آن به گوشتان رسیده است!

وجه افراطی نمای خشک ساختمان نه اغلب دیده می شود، اما این است چرا این نیازمند است

شرکت طراحی و معماری بافت نو به عنوان یک مجری نمای خشک، در این مقاله از چیدانه با ما همراه شده تا به بسیاری از سوالات رایج شما درباره نمای خشک ساختمان و مزایای آن پاسخ دهد. اسکافیلد بارهای حرارتی و برودتی یک ساختمان نمونه را در جهت گیری های مختلف برای 25 شهر مختلف ایالات متحده با استفاده از نرم افزار BLAST محاسبه نموده است. این محصول در رنگ های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. سیستم نصب نمای خشک: نوع قرارگیری اتصالات مورد استفاده در نمای خشک برای مصالح مختلف با روشهای نصب مختلفی امکانپذیر است که بر روی قیمت اجرای نمای خشک اثر دارد. سبکتر است و بار وارده به ساختمان را کاهش میدهد؛ در این روش بر خلاف روش نماکاری با ملات، ساختمان هیچ باری متحمل نمیشود و در نتیجه در مقابل بادهای شدید و زلزله ایمنتر است. توجه به این نکته ضروری است که استفاده از نمای خشک ساختمان از نظر کاربرد هیچ محدودیتی ندارد. یک نکته بسیار جالب درباره مزایای نمای خشک: آیا میدانستید که با استفاده از نمای خشک، در صورت نیاز میتوانید نمای جمعآوری شده را به آسانی در یک ساختمان دیگر اجرا کنید؟

خیلیها از چیدانه درباره قیمت نمای خشک ساختمان میپرسند. میتوانید هر طرحی که خواستید اجرا کنید؛ طراحی نمای خشک در مقایسه با طراحی نما با ملات انعطافپذیری بیشتری دارد. میتوانید به راحتی اقدام به تغییر در طراحی نما کنید؛ امکان تغییر در طراحی نما در روش اجرای نمای خشک ساختمان به راحتی امکانپذیر میباشد. اولین چیزی که از یک ساختمان توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند نمای آن است. توجه به ظاهر نمای ساختمانهای اجرا شده با این روش یا تصاویر نمای خشک ساختمانها نیز این مسئله را به خوبی نشان میدهد. این موارد باید به گونهای به کار گرفته شوند تا بیشتر از خود ساختمان جلب توجه ننمایند و در واقع باید در جهت تاکید نمودن بر ظاهر کلیک ساختمان استفاده شوند. میتوانید نمای ساختمان را خیلی سریع و راحت ترمیم و بازسازی کنید؛ نگران هزینه ترمیم نمای ساختمان نباشید؛ با استفاده از این روش در صورت خرابی بخشی از نما به راحتی میتوانید آن قسمت را باز و تعویض نمایید.

میتوانید در یک چشم به هم زدن ناصافیها را صاف کنید؛ با استفاده از روش اجرای نمای خشک ساختمان به راحتی میتوانید ناشاقولی در دیوارهای ساختمان را برطرف کنید. عایقکاری حرارتی و صوتی در این روش امکانپذیر است؛ روش اجرای نمای خشک ساختمان را به دلیل وجود فضای میانی میتوان بهترین روش برای اجرای عایقکاری حرارتی و صوتی ساختمان دانست! دوغاب ریزی و سنگ کاری در مراحل بعدی، روی این زیرسازی انجام میشه. مساحت نما: تعداد طبقات و بزرگی برِ ساختمان نیز بدون شک از جمله عوامل تاثیرگذار بر روی هزینه نمای خشک ساختمان هستند. هر نمای ساختمان مانند طراحی و اجرای نمای کامپوزیت در مشهد نشان دهنده هویت یک ساختمان در مشهد از نظر معماری و طراحی می باشد. نگران نم و رطوبت ساختمان نباشید؛ به دلیل تهویهپذیر بودن فضای میانی در روش اجرای نمای خشک ساختمان، خشک شدن هر گونه نم و رطوبت از روی دیوارهی ساختمان حتمی است!  Conte᠎nt w᠎as cre​ated  with behsaznama Con​tent᠎ Generator D em​over​sion !

دیدگاهتان را بنویسید