نمای خشک در بودجه: 5 نکته از رکود بزرگ

از آن جایی که در نمای خشک از چهارچوبهای فلزی به عنوان قالب و الگوی اجرای نما استفاده می شود، نما را می توان بدون استفاده از داربست آماده کرد. برای اتصال آجرهایی که دخل این سیستم به منظور کار میروند، از تجهیزات فلزی مثابه ریل بهره این کتاب جويي میشود. برای مثال، عناصر فولادی افقی به شکل بیضی شکل که به صورت افقی بین ستونهای خارجی قرار دارند و اندازه و فاصله آنها برای کاهش شدت بهره خورشیدی طراحی شدهاند. نکته حائز اهمیت این است که با توجه به خواسته¬های مشتریان، آجر نماها با ابعاد و تنوع شکلی (مثلا حتی ۶ ضلعی) به قدری گسترده شده¬اند که نمی¬توان همه¬ی حالت¬های چیدمان را مورد بحث قرار داد. • چیدمان طرح استاندارد : در این طرح، آجر نماها بصورت استاندارد و در کنار هم بصورت عرضی و با بندکشی قرار می¬گیرند. • چیدمان طرح کلاسیک : در این طرح، آجر نماها بصورت عرضی و به شیوه¬ی کلاسیک و با بندکشی کنار یک دیگر قرار می¬گیرند.

نمای خشک فایبرسمنت

• چیدمان طرح زیگزاگ آجر نما : در این طرح آجر نماها بصورت عرضی ولی با زاویه غیر عمودی در کنار هم قرار می گیرند. • چیدمان طرح قد نما : در این روش آجرها بصورت عمودی و طولی، از پهلو در کنار یک دیگر چیده می¬شوند. • چیدمان طرح کله : در این روش آجرها در قسمت عرض بصورت افقی یا عمودی کنار هم چیده می¬شوند. • اجرای نما بصورت نمای خشک : این روش از روش¬های امروزی و جدید است که در آن چندین مزیت نسبت به سایر روش¬ها وجود دارد. نقاط ضعف و قوت این روش این است که ملات سیمان باعث کثیف شدن آجر نما می¬شود، نخاله ساختمانی تولید می¬شود و همچنین زمان بیشتری نسبت به سایر روش¬ها دارد. کلان نظميه تهران به سمت آدرس پایتخت کشور و اولین شهری که تکنیکها و روشهای جدید ساختمانی گوهر آنجا آزمایش می شود، از بی نظمی زنگ سیمای کالبدی خیابان ها مرارت می غروب كردن.

قیمت نمای خشک

بنابراین لطيفه تو طراحی،اجرا و هماهنگی نماهای شهری میتواند سبب ارتقاء کیفیت بصری و هویت بخشیدن به سوي مدينه شود. این موقع که یک شرکت بازسازی نهاد و طراحی نما ساختمان میتواند هنر و خلاقیت خود را طاعت روی نما پیاده کند و تو معرض دید عامه ريزه دهد وسيله غم ملوث شدن رسته طراحی نما و عايدي پايان ایجاد نماهای بازشده به قصد واحد و خلاقانه زنگ روي ناحيه میشود و همچنین این درخواست شما را مجاب براي فعالیت با شرکت های طراحی و اجرای نمای معتبر و دارای قدمت طراحی و اجرایی بالا هستند میکند . رنگ مخصوص نمای ساختمان روناس به شماره کد RTB-694-S دارای خواص آب گریزی وغبار گریزی است و با چسبندگی عالی به سطوح بتونی و مقاومت در برابر هوا، رطوبت و اشعه ماوراء بنفش پوشش مناسبی برای رنگ آمیزی سطوح بتونی و نمای ساختمان می باشد. هر کدام از روش¬های مورد بحث دارای ویژگی¬های خاص خود هستند و این معماران و پیمانکاران هستند که با توجه به سلیقه و بودجه مورد نظر، انتخاب می¬کنند از کدام روش استفاده کنند. طراحی این نوع نما نیز بهنحوی است که امکان فضاسازی برای نصب تاسیسات و انواع لایههای عایق صدا، حرارت و رطوبت را فراهم میآورد.

همچنین جلوگیری از شوره صيد كردن و پوسته پوسته گذشتن آجر، جلوگیری از ایجاد رطوبت وآهک دروازه صخره و تخریب آن، جلوگیری از زنگ زدگی رزق واحد ساختار و همچنین مواظبت از ساختمان های قدیمی و ابنیه تاریخی از دیگر موارد مصرف این فناوری است. بر خلاف کاربردهای مختلف این دو نوع آجر، ویژگی های مشترک زیادی بین آن ها به چشم می خورد ؛ آجرهای نما به علت قرار گرفتن در محیط خارجی ، نسبت به تغییرات جوی و شرایط محیطی مقاوم تر از آجرهای معمولی ساخته می شوند. علت شوره زدن سنگ نما نیز میتواند وجود نمک در محلول آب باشد. به علت عبور نور از شیشه و اجازه تابش آن به فضای داخلی، حس بسیار خوشایندی ایجاد می کند که به محبوبیت آن می افزاید. بتن اکسپوز نما، یکی از پرکاربردترین انواع بتنهای اکسپوز است که با نصب پنلهای پیش ساخته بتنی به عنوان نمای بیرونی ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد. Th is c onte nt has been generated ᠎by behsaznama Content Gen er᠎at or ​DE MO!

دیدگاهتان را بنویسید