نمای خشک در بودجه: 6 نکته از رکود بزرگ

نقشه نما:تهیه نقشه Asbuilt نما در صورتی که موجود نباشد و به درخواست کارفرما انجام میشود. تنوع در رنگ و طرح. با توجه به اینکه ظرفیت ها و پتانسیل های آجر و آجرنما بسیار زیاد است، امروزه طرح های بسیار شیک و متنوع را می توان با این مصالح اجرا کرد. یکی از عوامل بسیار مهم در استفاده از آن، تناسب آن با دیگر مصالح به کار رفته در نما و یا محیط پیرامون آن است و اگر این تناسب رعایت شود قطعا زیبایی نما دو چندان می شود. یکی دیگر از کالاهای مرغوب بازار که با ردهی انرژی A و سیستم خنککننده به بازار عرضه شده است، فر توکار سینجر مدل ۸۶۳۳EA است. فرق آن با دیگر نماهای شیشه ای این است که بالاترین نسبت شیشه به بدنه را دارد. در نماهای اسپایدر، هیچگونه سازه عمودی یا افقی بر صفحۀ شیشه دیده نمیشود. برای اجرای اسپایدر، نیاز به محاسبات و کنترل توسط مهندسان عمران است. برای آب بندی مناسب نیاز به کنترل مداوم دارد.

سرامیک خشک نمای ساختمان

Th​is c᠎on tent w᠎as writt​en  by behsaznama Con​tent Gen er at᠎or ᠎DE᠎MO​.

ماندگاری بالایی داشته و برای همۀ اقلیم ها مناسب است. در اجرای دوغابی سنگ بتن اکسپوز از ملات برای محکم کردن سنگ در محل نصب استفاده شده و سپس از دوغاب برای درزگیری و پوشاندن فواصل بین بتن ها استفاده می شود. از جمله اینکه در برابر ضربه ها تغییر شکل میدهد و در برابر باد و طوفان نیز مقاومت بالایی ندارد. در کنار این مزایا، نمای سرامیکی معایبی نیز دارد از جمله اینکه استفاده از آن در نمای ساختمان هایی که در مکان های شلوغ قرار دارند، توصیه نمی گردد؛ زیرا نور را به شدت بازتاب می دهد. در نگاه اولیه Tharmal braek شکست حرارتی را معنا می دهد. شکل کلی معماری ساختمان و حجمی که ساختمان دارد، همچنین میزان شکست هایی که در سطح نما موجود می باشد هم بسیار مهم است. کاربرد اصلی نمای اسپایدر در مورد ساختمانهای اداری و تجاری است. از میان سبکهای مختلف معماری که برای طراحی نما مورد استفاده قرار میگیرد، اجرای نمای سنگی ساده و آجری، کم هزینهتر است. امیدوارم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد. از این رو مدیران رتبه اول سازمانها و مؤسسات علاوه بر روشهای جدید تبلیغات تلاش میکنند تا نوع، محل و به خصوص نمای ساختمان مرکزی سازمان خود را به گونهای طراحی و انتخاب نمایند تا نشان دهنده نوع و اهمیت فعالیت آنها باشد و به طوری که عکسهای ساختمانها به نوعی بیان کننده نوع فعالیت آنان میباشد سیستمهای به روز نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه هفتاد میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت برجهای بلند طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی ازروشهای نوین و منطبق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روشها در دهه هفتاد خورشیدی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تا به امروز پیشرفتهای چشمگیری در این زمینه ایجاد شده است.

فضاهای مسکونی مدرن و امروزی است که با بهرهگیری از این نکات در طراحی توانسته شرایط آسایش را برای ساکنان خود در منطقه ای گرم و خشک فراهم کند. عجیب ترین ساختمانهای آجرنما در جهان! مزایای فراوانی که در طراحی نما با استفاده از سمنت برد وجود دارد، بسیاری از معماران و کارفرمایان را بر آن داشته است که نمای داخلی و خارجی ساختمانهای خود را با استفاده از آن پوشش دهند. انطباق پذیری خوب شیشه و قابلیت چکش خواری استنلس استیل، این دو متریال را به خوبی در کنار هم قرار میدهد. گاهی از اوقات کارخانه این نما را به صورت پنل در اختیار کارفرما قرار می دهد و در برخی از موارد نیز اجزا به صورت مجزا به محل کار آورده می شود. در ادامه این مطلب از ویلاطور، می خواهیم انواع مصالح نمای بیرونی ویلا را با هم بررسی کنیم و ببینیم کدام مورد برای ما مناسب است…

نوع مصالح و میزان مرغوبیت مصالح مورد استفاده در کار. به دلیل سرمای شدیدهوای این مناطق در فصل زمستان، فرم های باز با فرم هایی که ضلع های شمالی – جنوبی آنها بلند تر از ضلع های شرقی-غربی آنهاست مناسب نیست و بهتر است فرم ساختمان فشرده و پلان آن مربع باشد. درب بالکن بهتر است کشویی باشد تا فضا وسیع تر و بازتر به نظر برسد. تعداد باز شوها در سطوح بیرونی و رو به معابر در حداقل ممکن نگه داشته می شود تا فضاهای داخلی کمتر تحت شرایط حاد پیرامون بنا باشد, همچنین خهت ممانعت از ورود گرد و خاک, دتایل نمای خشک باز شوها و پنجره های مرتبط با محیط خارج در قسمت فوقانی دیوارهای بنا نصب می شود. سنگ نمای ساختمان باید استحکام بالایی داشته باشد تا بتواند در برابر عوامل جوی از خود مقاومت نشان دهد. نمای خشک اصطلاحی است که در بین فعالین حوزه ساخت و ساز در ایران رواج یافته و منظور از آن ایجاد و اجرای نما بدون استفاده از ملات سنتی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید