نمای خشک راهنمای برقراری ارتباط ارزش

استفاده از آجر در طراحی نما در کشورمان گواه روشنی بر رعایت و توجه به این اصل طراحی شرکت نمای خشک نما است. سیستم نمای خشک بدون برداشتن سطح دیوار موجود، مستقیماً بر روی دیوار قابل اجرا بوده و بنابراین اجرای این سیستم بدون ایجاد ضایعات و زبالههای ساختمانی معمول و همچنین بدون ایجاد سرو صدامیباشد. این نما از تراکم رطوبت و نم کشیدن دیوارهای بیرونی جلوگیری میکند. امروزه از کامپوزیتها برای نمای بیرونی ساختمان استفاده میشود. دراین سیستم اتصالات و قطعات نگهدارنده در قسمت پشتی سرامیک ها بوده و در نمای بیرونی قابل رویت نیستند و از همین جهت سیستم پنهان نامیده می شود. این نکته باعث می شود نمای سرامیکی بتواند پس از سال ها همچنان سالم و زیبا باقی بماند. در غیر این صورت شلوغی به وجود آمده باعث میشود زیبایی هیچ کدام از مصالح چشمگیر نباشد. این تکیه در تاریخ ۱۹ آذر ۱۳۷۵ با شماره ۱۷۹۷ در فهرست آثار ملی به ثبت رسید و میراث فرهنگی پس از خرید ملک در سال ۱۳۸۰، مرمت هایی را در سال های ۱۳۸۱ و ۱۳۸۲ انجام داد. همچنین در این روش ۱۴۰ کیلوگرم از وزن ساختمان نیز کاهش داده میشود. در حقیقت در نمای خشک، نوعی سیستم نصب سبک با اتصالات مکانیکی جایگزین ملات برای نصب نما به ساختمان می شود. ᠎This ​da ta has been done  with t​he ᠎help of G SA C onte nt Generator DEMO.

درباره نمای خشک

این سطح بافتی می تواند مکمل سبک های صنعتی، سنتی و معاصر در طراحی نما باشد. طراحی اداری شما کاملاً متفاوت از یک ساختمان مسکونی است، زیرا به جای تمرکز بر احساس خانه بودن، بر حس کلاسیک و جذاب تمرکز دارد. در اجرای نمای خشک از هیچگونه ملاتی استفاده نمیشود بلکه نمای آجر با استفاده از تجهیزات و قطعات فلزی ازجمله ریل و پیچ بر روی ساختمان نصب میشود. چرا که در صورتی که سنگ ضخامت کمی داشته باشد، در اثر سوراخ کردن و بستن پیچ ترک میخورد. داشتن نمایی که عملکرد حرارتی خوبی داشته باشد مستقیماً مصرف انرژی را تحت تأثیر قرار میدهد لذا در نمای ساختمان، استفاده از مصالحی که ضریب انتقال حرارتی کمتری دارند، باید مورد توجه قرار گیرد. 3. مقاومتهای کششی و خمشی نسبتا خوبی را دارا باشد. از آنجا که نمیتوان مادهای یافت که همه خواص مورد نظر را دارا باشد، باید به دنبال چارهای دیگر بود. یکی دیگر از انواع نماها، نماهای آجری هستند که شامل آجرهای رسی و آجرهای شیلی میشوند. نمودن۴. نماینده؛ نشاندهنده (در ترکیب با کلمۀ دیگر): جهاننما، راهنما.۵. کاهش زمان اجرا: برخلاف تصور عمومی که وجود دارد، اجرای نمای خشک پیچیدگی کمتری در مقایسه با نماهای سنتی دارد و در زمان کوتاهتری انجام میشود.  Post has  be​en g enerat​ed with the ᠎he​lp of behsaznama᠎ Conte nt​ G​en᠎erat​or D emover᠎sion.

مصالحی که در نماهای شهرهای بزرگ و صنعتی که آلایندگی بالا دارند، به کار میرود در مقایسه با مصالح کاربردی برای نمای شهرهای کوچک که هوای پاک دارند متفاوت است. این محصول میتواند بر روی دیوارهای رنگ شده، سنگ، سیمان، چوب، مقوای نازک، پلاستیک، فلز و شیشه به کار رود. علاوه بر ایجاد زیبایی ظاهری در ساختمان، محافظت از دیوارهای پشتیبان در مقابل عوامل جوی نیز بر عهده نمای ساختمان می باشد. اگر ساختمان همسایه ای دارد ارتباط نمای ساختمان فعلی با نمای همسایه چگونه به پایان میرسد؟ اگر تمایل دارید با ما در اجرای نمای ساختمان خود همکاری کنید و نمایی زیبا برای ویلا یا آپارتمان خود داشته باشید، همین حالا با ما تماس بگیرید و برای اطلاع از قیمت با مشاورین ما در ارتباط باشید. سنگ کاری داخلی نیز برای سنگ کاری ستون، راه پله و کف ساختمان کاربرد دارد. همچنین نمای ساختمان در مناطق سردسیر به لحاظ میزان مقاومت در برابر یخزدگی یا عایق بودن نسبت به سرما و گرما با نمای قابل کاربرد در مناطق گرمسیر متفاوت میباشد. از مصالح و اتصالات رایجی که در نما خشک استفاده می شود می توان اول از همه به سنگ، سرامیک خشک و چوب ترمو اشاره کرد که در بیشتر ساختمان های سطح شهر کار شده است.

چوب ترمو نسبت به سرامیک و سنگ کمتر استفاده می شود. جواب این است که به منظور عدم ورود آسان رطوبت به داخل ساختمان وجود فضای خالی کافی برای تهیه ی هوا بین نما و عایق حرارتی به کار رفته در قسمت زیرین سازه اهمیت فراوان دارد. اما حومه شهر به این معنا نیست که شما نمی توانید تمام تلاش خود را در طراحی و نمایش معماری خانه خود انجام دهید. در مرحله اول طراحی نما بهتر است تمام قسمتها و المانهای بعدی از جمله بحث محوطه سازی اطراف ساختمان ، بام سبز یا روف گاردن طراحی شود. ما در فضای شهری با یک ساختمان روبهرو نیستیم، در واقع هر ساختمان جزئی از فضای شهری محسوب میشود که زشتی آن بر فضاهای عمومی تأثیرگذار است و زیبایی آن منوط به هماهنگی با سایر عناصر آن مکان است. سنگ باید متناسب با شرایط اقلیمی انتخاب گردد مثلاً در مناطق سرد و مرطوب، سنگ باید دارای تخلخل بسیار کم باشد و گرنه ممکن است بر اثر یخبندان متلاشی شود یا در مکانهایی که امکان وزش طوفان شن وجود دارد، سنگ در معرض سایش بوده و باید مقاومت به سایش بالا داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید