نمای خشک {راه به|رویکرد|روش|گزینه|راه حل|استراتژی|تکنیک موفقیت

فاصله بین شیشه ها به قدری نزدیک است که قاب فولادی از نمای جلویی نما دیده نمی شود. سرعت اجرای پروژه ها و کم کردن هزینه ها نیز یکی دیگر از مسائلی است که برای ساختمان سازان بسیار مهم است. ۶-جذب آب آن بسیار اندک و حدود ۶ درصد است. در شرایط آب و هوایی این مناطق، اختلاف دمای روزانه بسیار کم است، ذخیره حرارت اهمیتی چندانی ندارد و علاوه بر این، مصالح ساختمانی سنگین تا حدودی تاثیر تهویه را کاهش می دهند. در طی استفاده از این محصول کمترین هزینه را خواهید پرداخت. مصالح مورد نیاز این نما سیمان و ماسه است و در آخر کار طی چند مرحله رنگ آمیزی توسط اجراکننده ، کار به اتمام میرسد . این دو بادگیر کاملا مستقل از هم بوده اند و اگر به یکی آسیب وارد می شد کار آن یکی مختل نمی شد. اساس این کار ساخت یک قاب با اعضای مولیون، ترنسوم و شیشه در کارخانه است که پس از حمل به کارگاه، براکت هایی تعبیه شده است که به مولیون و ترنسوم نر و ماده متصل می شود. پیش از این نمای شیشه ایی با شبکه بندی آهنی و قاب های آلومینیومی اجرا می شود که از داخل چهره زیبایی نداشته و همچنین به دلیل وجود لاستیک های P.V.C هوابندی و آب بندی مرغوب نداشته و ضعف های فوق توسط سازه کرتن وال – نمای شیشه ایی و لاستیک های EPDM و مرغوبیت کرتن وال و استفاده از تنوع رنگ مرتفع شده است.  This  post h as  been g᠎en er at​ed ​wi​th behsaznama Content Generator DEMO!

ی فریم لس مناسب برای داشتن دید یکپارچه از شیشه است.

با انجام این عملیات فاصله معینی میان نمای خشک و عایق حرارتی به وجود خواهد آمد. تعویض آسان و سریع تایل ها: در صورت نیاز به باز کردن قسمتی از نما و اجرای مجدد آن، این امر به سهولت قابل انجام است و حتی این امکان وجود دارد که نمای ساختمانی به طور کامل باز و جمع آوری شود و در جای دیگری مجدداً این نما اجرا شود. نمای شیشه ایی کرتن وال امروزه کاربردهای گوناگونی دارد واز لحاظ نصب سریع و زیبایی داخل و بیرون رواج بسیاری یافته است . در نمای شیشه ای فریم لس ، قاب های شیشه ای آلومینیومی بر روی یک قاب فولادی ساخته شده از اندازه های مختلف پروفیل نصب و ثابت می شوند. این اولین روش و اولین تکنولوژی سیستم های نمای شیشه ای است. این قطعات همچنین ممکن است تا ارتفاع یک طبقه ساخته شوند یا به دو تکه شیشه بدون دید (اسپاندر) و شیشه قابل مشاهده تقسیم شوند. در این مدل معمولا ابتدا اعضای عمودی(Mullion) سپس اعضای افقی (Transom) و در نهایت قطعات شیشه یا پنجره روی سیستم نصب می شوند. نمای فریم لس مناسب برای داشتن دید یکپارچه از شیشه است. پس از ساخت اولین نماهای شیشه ای، از روش نیمه یکپارچه برای طراحی و ساخت سیستم های کرتین وال استفاده شد.

Th is data has be᠎en gen erated by behsaznama  C ontent G en​erat᠎or  Demoversion​!

با اختراع پنجره های رفلکس، استفاده از این نوع شیشه ها در نمای ساختمان های بلند و برج ها بسیار رایج شده است. این روش بیشتر برای ساختمان های مدولار با ساخت و ساز با سرعت بالا توصیه می شود. این محصول یک محلول پایه اسیدی است و با توجه به خاصیت نانو که دارد با نفوذ به بافت سیمان و دوغاب و آلودگی های موجود در سطح آن، باعث از بین رفتن لکهها و شرههای آلوده از روی مصالح ساختمانی میشود و بدون آسیب رساندن به نما و تغییر رنگ مصالح آن را تمیز میکند و از آسیب رسیدن و خالی شدن بندکشی های نما جلوگیری میکند. نحوه اجرای نمای خشک دارای مراحل و لایه های مختلفی است که اولین لایه آن زیرسازی و شاسی کشی است که با استفاده از پروفیل و شاسی های فلزی و انواع مختلف پیچ و پرچ انجام میشود و در واقع نگهدارنده وزن نما این پروفیل ها و قاب های فلزی هستند که به سازه اصلی ساختمان متصل شدهاند و نحوه عملکرد آنها براساس دیتیل اجرایی نمای خشک متغیر است. در این روش ابتدا مولیون ها به صورت جداگانه نصب می شوند و سپس قاب های پیش ساخته بین مولیون ها نصب می شود.

نمای خشک سرامیک پرسلانی

یکی از مزایای مهم سازه کرتن وال استفاده همزمان از مقاطع مولیون های کرتن وال جهت ساب فریم پانل کامپوزیت لوور آلومینیومی و نمای سرامیک می باشد. ضخامت لایه محافظ روی ورق های کامپوزیت 6 تا 8 میکرون است. یکی دیگر از محصولاتی که در نما کاربرد بسیاری دارد، کامپوزیت است؛ اولین بار نمای کامپوزیت در کشور آلمان رونمایی شد که باتوجهبه کیفیتها و نسبتا مقرون به صرفه بودن و نداشتن محدودیت شاهد رشد چشمگیر استفاده از کامپوزیت نمای ساختمان شدیم. در طول عمر ساختمان نیز به لحاظ انرژی در مقایسه با انرژی ورودی اولیه، تا بیش از 100 برابر بیشتر صرفه جویی می شود. در حقیقت می توان گفت که این نوع سرامیک خشک متراکم ترین محصول تولید شده با ویژگی های مطلوب فیزیکی- مکانیکی در مقایسه با سایر انواع سرامیک و سفال موجود در بازار می باشد. استفاده از این نماهای مدرن منجر به طراحی تم های مختلف نصب از جمله شیشه های فریم لس و نمای لامل (face cap) شده است.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت سنگ نمای خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید