نمای خشک را کجا پیدا کنیم

دیوار نما از جنس سنگ­ های تراشخورده یکی از قدیمی­ ترین سیستم­ های سنگ نمای ساختمان است. اما قیمت این سنگ مانند گرانیت بالا می باشد. اما این کار چگونه انجام میشود؟ این سنگ رنگ بندی زیادی دارد اما رنگ سفید و سبز آن کاربرد بیشتری دارد. این رنگ در مقایسه بارنگهای نما از مقاومت سایشی بسیار بالایی برخوردار است و در برابر رطوبت، اشعه UV، نور خورشید و مواد قلیایی استحکام بسیار بالایی دارد. همشهری آنلاین: نمای ساختمان یکی از اجزاء بسیار مهم ساختمان است. نمای ساختمان یکی از ارکان مهم در ساخت یک سازه است. سازه ­های ساختهشده با دیوارهای سنگی از جنس سنگ تراشخورده، از دوام ذاتی و همچنین مقاومت این ماده بهره ­مند می­شوند. همچنین از سرامیک نما به علت وجود قابلیت عایق بندی میتوان در شهر های شمالی کشور استفاده نمود. مقاومت بتن اکسپوز در برابر آتش، یخزدگی و همچنین قابلیت عایق بودن آن در برابر صدا و حرارت، زبانزد خاص و عام است. این نوع سیستم نما عایق کاری و تهویه­ ی ساختمان را فراهم می­کند. یک حفره باز ایجاد می­شود که امکان تبادل هوای موجود بین دیوار و روکش بیرونی را فراهم می­کند. ​A᠎rt icle was g᠎ener᠎ated  by G​SA C ontent Generat​or DEMO!

نمای خشکه چین

پنجره های آلومینیومی بین معماران بسیار محبوب هستن . در این حالت بین فضای بیرونی نما و دیوار داخلی ساختمان یک جداسازی فیزیکی وجود دارد. گرانیت مقاومت بالایی در برابر سایش دارد. ۷-در برابر خوردگی و سایش مقاومت بالایی دارد. در ایران نیز شهر نشینی طی دهههای گذشته با شتاب فزاینده ای گسترش یافته و همچنان این روند ادامه دارد. در انتخاب سنگ نما برای خود نباید فقط به گفته ­های دیگران اعتماد کنید، سعی کنید خودتان نیز در مورد انواع سنگ­ های نما اطلاعات کافی کسب کنید. در روش نمای خشک از ملات برای آجرچینی استفاده نمی شود و آجر ها با کمک تجهیزاتی مانند ریل و پیچ چیده می شوند که برای اجرای آن تنها دانستن نکات اجرایی آجر در نما به روش نمای خشک کافی است. باید ارتفاع سقف ساختمان متناسب با اقلیم آن منطقه طراحی شود، بدین منظور که در اقلیم کوهستانی نباید ارتفاع سقف بلند در نظر گرفته شود زیرا گرم کردن ساختمان مشکل و ساختمان همیشه سرد است بنابراین باید نسبت به اقلیم موردنظر اطلاعات کافی داشته باشیم تا پیامدهای منفی به دنبال نداشته باشد. سؤال دیگری که ذهن افراد را درگیر میکند، موقعیتهایی است که در آنها از بتن اکسپوز پیشساخته استفاده میشود؛ بنابراین رابین کفپوش، مواردی که بهترین گزینه برای استفاده از بتن اکسپوز پیشساخته است را آورده است. This ​data has be en w ritten ​with the  he᠎lp of behsaznama Con te᠎nt G​ener ator D᠎em oversi​on᠎!

نمای خشک سنگ

درزبندی سطح بتن بر روی تخلخل لایههای زیرین و احتمال ایجاد لکه در طولانی مدت تاثیری ندارد. پنل های پوشش از طریق یک زیرسازی سبک به سازه زیرین متصلند. روکش سنگ، یک روکش سنگی یا سنگ شبیهسازیشده است که بر روی یک ساختمان یا سازه دیگر که از یک ماده غیر از سنگ ساختهشده، استفاده می­شود. طراحی پنجره ترمال بریک به نحوی است که در صورت وجود گرمای شدید و صداهای بلند، عبور آنها را از یک طرف پنجره یا درب به طرف دیگر به حداقل می رساند. استفاده می شود. از دیگر مزایای این سنگ می توان چگالی بالا، مقاوم در برابر ضربه، مقاوم در برابر سرما و… اگر دقت کرده باشید در بیشتر مکان های مذهبی از این سنگ استفاده شده است. بهعنوانمثال برای مناطق سرد که در آن برف و باران زیادی می­بارد بهتر است از سنگ­هایی برای نما استفاده شود که تخلخل نداشته باشند؛ زیرا در اثر انقباض ممکن است سنگ بشکند. بهترین سنگ نما شامل تراورتن، گرانیت و سنداستون است. بهترین سنگ نما چه ویژگی­هایی دارد؟ سنگ مرمریت سنگی است که تقریبا ویژگی های مخالف با سنگ گرانیت دارد. سنگ نمای رومی از سنگ مرمر، سنگ تراورتن و سنگ گرانیت انتخاب می شود که هر کدام زیبایی و ویژگی های منحصر بفرد خود را دارند. This a rt icle has ᠎be᠎en created  by behsaznama Content Ge ne rator DE MO.

هر کدام از این متریال ها ویژگی های مثبت و منفی خاص خود را دارند. در ادامه بیشتر با هر یک از روشهای اجرایی در سیستم غیرنمایان آشنا میشوید. سیستم ماسا توسط یک شرکت اسپانیایی که در زمینه ی طراحی و تولید یراق آلات نصب فعالیت می کند، طراحی شده است. در برخی موارد برای نصب پنجره دوجداره ساخته شده از پروفیل آلومینیومی، تخریب لازم است. لازم به ذکر است که هزینه اخذ جواز ساخت هر ساله به میزان 30 درصد افزایش پیدا می کند. در ساخت تمام ساختمان ها از آن استفاده می شود این محصول یکی از محصولات قدیمی به حساب میآید و بنابراین تاریخ بسیار ارزشمندی در ساختن ما از خود به جا گذاشته است این نمونه توسط ایرانی ها ساخته شده است و دارای طراحی زیبا هست این محصول مدل های فراوانی دارد و شما مطابق با سلیقه تان می توانید از آن استفاده کنید. باید ساخت ساختمان ها در این مناطق را با اصول مشخص شده ای انجام دهید.

نمای خشک در اصفهان

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از نماهای مدرن دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید