نمای خشک ساختمان نمایش کلی

در معماری ساختمان، نما به عنوان مهمترین المان طراحی و مبنای ظاهر بخشهای دیگر در نظر گرفته میشود. نمای خشک را میتوان با اتصالات آزاد اجرا کرد که در این حالت در مقابل باران قابل تنظیم خواهد بود. در سیستم های نصب کرتین وال هیچ کدام از درپوش ها از روی نما دیده نخواهد شد و شیشه ها در نزدیکترین حالت ممکن پروفیل به یکدیگر نصب و اجرا میشوند. به طور کلی، طراحی نمای کلاسیک در مجتمعهای تجاری که ارتفاع زیادی دارند، جلوه چندانی ندارد و بیشتر در ساختمانهای کوتاه تر مورد استفاده قرار میگیرد. از اینرو، بتن اکسپوز برای نمای بیرونی، سطح دیوار، کف، پشت بام و سطوح وسایل داخل ساختمان (میز، اپن آشپزخانه و غیره) مورد استفاده قرار میگیرد. بتن نما یا «بتن اکسپوز» (Exposed Concrete)، یکی از انواع بتنهای معماری است که به عنوان پرداخت نهایی سطوح داخلی و خارجی ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد. استفاده از سطح بتن به عنوان نمای اصلی ساختمان، پیشرفتها و نوآوریهای زیادی را در ساخت قالب بتن، اصلاح طرح اختلاط، کیفیت قالب نما، روشهای بتن ریزی و تراکم به همراه داشت. یکی از مباحثی که در طراحی نظر معماران را به خود جلب کرده است، بحث اتلاف انرژی در ساختمان های مدرن که از سطوح شیشه ای گسترده ای برخوردار می باشند. Artic​le was cre​at ed  with behsaznama ᠎Co᠎ntent Ge nera​tor DEMO!

نمای خشک سرامیک پرسلانی

از بین موارد بالا، طرح اختلاط بتن از اهمیت بیشتری برخوردار است. بتن اکسپوز در اغلب موارد با استفاده قطعات پیش ساخته تایل (کاشی کف) یا پنل (قطعات دیوار) اجرا میشود. سنگهای کوچکتر ممکن است به عنوان پرکُنَک یا گوه در محلهای سنگ کاری که در آن سنگ به شکل طبیعی گرد است، استفاده شود. بتنهایی که به عنوان نمای بیرونی و داخلی سازه مورد استفاده قرار میگیرند، اصطلاحا با عنوان «بتن معماری» (Architectural Concrete)، بتن تزئینی، بتن اکسپوز یا بتن نما شناخته میشوند. پوشش های رزینی و پلیمری اجرا شده روی نماهای سیمان سفید به دلیل ایجاد لایه و عدم نفوذ در بافت سیمان، به مرور زمان دچار ترک میشوند و پس از مدتی پوسته میشوند. در ادامه این طبیعت گردی از حصار چال گذر کنید تا به تنگ گلو برسید. اعتقاد به ارائه محصولاتی با کیفیت و براساس آخرین تکنولوژی های روز دنیا همواره سرلوحه مدیران و کارشناسان این مجموعه می باشد. همچنین اتصالاتی که این چهارچوبها را به هم متصل میکند باید از مواد محکم و با کیفیت و در عین حال سبک انتخاب شود. استفاده کرد. زیرساخت پروفیل های عمودی در فرآیند اجرای نمای خشک ساختمان اساسی و مهم است، زیرا هنگام جدا کردن پانل ها از ساختمان، گردش هوا را در پشت آن ها تسهیل می کند.

به قصد گزارش ایسنا، رن ژنگ فی ، مؤسس و مدیر ارشد اجرایی شرکت چینی هواوی روز شنبه درب خبر و مصاحبهای با گزارشگر Nikkei Asian Review معترف اذن کرد که این شبگاه تکنولوژی سفل تأثیر وكيل ممنوعیت فعالیت شرکتهای چینی هواوی و زد تی ای درون ایالات متحده آمریکا و همچنین جریان سازیهای كابينه ترامپ علیه آنها ناقوس سایر کشورهای جهان به صلابت کاهش یافته است. از پرکاربردترین المانهای مورد استفاده برای کفسازی میتوان به فرش، لمینت، کاشی و وینیل اشاره کرد. استفاده از بتن میتواند ظاهر و عملکرد سازه را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد. طراحی نمای ساختمان خود را حتما به متخصصین با صلاحیت در این امر بسپارید . در این مقاله، به معرفی انواع، نحوه اجرا، مزایا، معایب و نحوه نگهداری از بتنهای اکسپوز میپردازیم. این بتن، کاربرد گستردهای در ساخت نمای بیرونی، نازککاری دیوارها و پوششدهی کفها دارد. طی سالیان اخیر شکوفایی عجیبی در صنعت ساختمان سازی رقم خورده، که دیگر شاهد ساختمان هایی بی روح و تکراری در شهر نیستیم، مهندسان برای تنوع در نما و جلوه بیشتر ساختمان ها ، از نمای خشک استفاده می فروش تجهیزات نمای خشک کنند. در ادامه این مقاله قصد داریم درباره مزایای استفاده از سرامیک خشک، فاکتور های قابل بررسی برای طراحی نمای سرامیک خشک، ویژگی های این نوع نما و بودجه بندی آن صحبت کنیم.

شرکت کلینیک بتن ایران همواره یکی از شرکت های تاثیر گذار در عرصه تولید جدید ترین محصولات کاربردی در صنعت بتن به شمار آمده و می آید. شرکت کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران با بیش از ده سال حضور در عرصه پروژه های عمرانی و صنعت بتن کشور جایگاهی ممتاز در پروزه های بزرگ ایران اسلامی داشته و دارد. به لطف خدا توانسته ایم که تولید بتن اکسپوز در کشور را در دست داشته باشیم و در سالی که مزین به سال حمایت از بخش داخلی است ما هم این نوید را به شما مشتریان محترم عرض میداریم که هر نوع سبکی از دیوارپوش بتنی را به ما بسپارید هم نمای داخلی و هم نمای بیرون با افتخار تولید کننده این محصولات هستیم، از سبک پانج دار گرفته در ابعاد های مختلف و نیز حدود 50 مدلی که خود بتن اکسپوز و قالب های ما دارد که در اختیار شما قرار میدهیم همچنین بتن اکسپوز سطح صاف و نیز ناهمواری دار را نیز چند سالی است که تولید میکنیم و مصارف داخل منازل و نیز محیط های اداری تجاری را دارد به تازگی نیز معماران خوش ذوق کشورمان با ارتباط گیری با دفتر مرکزی ما توانسته اند تکسچرهای این بتنهای زیبا را تحویل بگیرند تا در کارهای طراحی خود نیز اجرا داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید