نمای خشک سرامیک – آیا این یک کلاهبرداری است؟

هرچند نباید فراموش کنید در هر حال هر رنگی بزنید نیاز است هر سال آن را بشویید تا همانند روز اولش شود، بخصوص در شهرهای شلوغ و پر از آلودگی این مساله زودتر نمایان میشود. در ادامه بیشتر شما را با بهترین نرم افزارهای طراحی نمای ساختمان در سال جدید آشنا خواهیم کرد. البته در حیطه ی معماری یک بنا می توان به سلیقه رفتار کرد اما در واقع وقتی وارد حیطه عمومی می شوید، جامعه حقی بر گردن دارد که باید اجرا شود. قوس هایی به صورت گرد و عریض اجرا می شوند. نمای بایرامیکس از جمله نماهای دکوراتیو است که به صورت ملات و متشکل از سنگدانه ها، رنگ، رزین های طبیعی و مصنوعی و افزودنی های دیگر می باشد. این نما به ساختمان جلوه ای بسیار لوکس و پر زرق و برق می دهد و به همین دلیل هم از پر هزینه ترین نماهای استفاده شده در ساختمان سازی می باشد. ایدهٔ «شفافیت کامل» مناسب نوع و عملکرد خاصی از ساختمان مانند فضاهای تجاری و اداری بود و در شرایط اقلیمی ویژهای مانند و اروپای شمالی و مرکزی قابل استفاده بود؛ ولی این راه حل هزینه بر و مستلزم دقت زیادی بود. با توجه به تنوع اقلیمی و قرار گیري بخش قابل توجهی از کشور در مناطق داراي خطر لرزهاي بالا و باد شدید، طراحی نماهاي ساختمانی براي انواع ترکیبهاي بارگذاري شامل باد و زلزله الزامی است.

نمای سرامیک خشک

به هیچ وجه استفاده از گچ را در هیچ ناحیه ی ساختمان های شمال کشور علی الخصوص نما را توصیه نمی کنیم زیرا گچ با رطوبت واکنش نشان می دهد و پس از مدتی نمای گچی تخریب می گردد. مقاومت در مقابل ضربه و فشار:این مورد هم در ساخت نما بسیار مهم و اصولی است پس حتما باید در انتخاب متریال دقت کرد و ساخت اصولی را نیز انجام داد. در بحث نمای ساختمان ها چیزی که بیشترین تأثیر را دارد سلیقه های شخصی است این سلیقه ها در سطح گسترده هم می تواند نقطه ی قوت باشد هم نقطه ی ضعف. در طراحی و اجرای نمای بیرونی ساختمان یک طبقه مسکونی می توان از انواع روش های نماسازی مدرن و کلاسیک استفاده کرد. طراحی نما سنتی یا ایرانی برای ساختمان های مسکونی امروزه تبدیل به یک ترند شده و در بین طرفداران نماهای شیک و لوکس جایگاه ویژه ای دارد. مثلا یک ساختمان مسکونی یک طبقه در اقلیم معتدل و مرطوب باید دارای سقف شیروانی باشد. Th is c onte᠎nt has  been written  with t he ᠎help ᠎of behsaznama Con​tent G ener at or D emoversion.

که سقوط مصالح خطرناک می باشد سیستم نگهدارنده.

۴- این نوع سرامیک خشک پرسلانی دارای قطعات مخصوص برای کنج ها ، کف پنجره ها و فلاشینگ های ساختمان است که ظرافت زیاد به نمای تمام شده و قابلیت رگلاژ و آب بندی بالا را به محصول می دهد. به احتمال زیاد نام این سیستم های نما خشک بارها و بارها به گوشتان خورده است. که سقوط مصالح خطرناک می باشد سیستم نگهدارنده. اتصالات سیستم Keil، در حقیقت اتصالات مکانیکی مخفی بدون نیاز به چسب هستند که برای پوشش دادن نما به وسیله انواع مصالح گوناگون به وجود آمده اند. باید مصالحی را انتخاب کرد که در گرما بیش از حد دچار مشکلی نشود. پس بهتر است که در زمان استفاده حتما به جنسی که خریداری می کنید توجه داشته باشید. البته استفاده از این نما تنها به بخش بیرونی ساختمان محدود نبوده و امکان استفاده از آن در نماسازی داخلی نیز رایج می باشد. گچ: این متریال مقرون به صرفه ترین متریال در نماسازی است و بیشتر در نماهای کلاسیک و در اقلیم گرم و خشک می توان از آن استفاده نمود.

یکی از موضوعات بسیار مهمی که در طراحی نمای بیرونی ساختمان یک طبق باید به آن توجه داشت، استفاده از مصالح بومی است. اگر ساختمان یک طبقه در نزدیکی فضای سبز باشد و ساختمانی به آن مشرف نباشد، میتوانیم میزان شفافیت جداره ها را افزایش دهیم. هر نوع نمایی با هر نوع مصالح ساختمانی و با هر هزینهاي که ساخته شود، علاوه بر زیبایی ظاهري و آرامش بصري، باید بتواند آسایش و ایمنی ساکنین و شهروندان را فراهم آورد. سطح عملکرد نما در سازههاي با سطح کاربري متنوع، سطح عملکرد ایمنی جانی است. کاهش زمان ، دیوارهای سبک و نازک خارجی ، سازگاری با محیط زیست و بهبود سلامت و ایمنی در ساخت و ساز خشک موجب شده است که این محصول در حال حاضر روش ارجح برای بسیاری از پروژه ها باشد. در صنایع فرکو، ما با مجموعه طلقهای لکسان با کارایی بالا و منحصر به فرد خود و پشتیبانی از استاندارهای جهانی برای کاهش هزینههای سیستم، ایجاد طرحهای نوآورانه با عملکرد بهتر و ایجاد مواد سازگار با محیطزیست، وقف پاسخگویی به نیازهای همیشه در حال تغییر مشتریان خود هستیم.

نمای خارجی ساختمان

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ادامه مطلب لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید