نمای خشک سرامیک شما چقدر سبز است؟

در فرایند طراحی نما و انتخاب سبک و مصالح باید ساختمان و کاربری ساختمان را مدنظر قرار دهید. به خصوص اینکه می تواند سطحی صاف و صیقلی و یکپارچه در اختیار ما قرار دهد که چشمان بینندگان را به خود خیره کند. علاوه بر آنکه شما می توانید با مقایسه نمونه های متفاوت معرفی شده در صفحه بتن اکسپوز هنزا نمونه مورد نظر خود را انتخاب نمایید. امروزه از انواع پنل های پیش ساخته بتنی که بتن اکسپوز نام دارند و دارای اشکال مختلف بلوکی، هرمی، سه بعدی، حصیری، خشتی و سطحی صاف، یکدست و صیقلی میباشند، در نماکاری و زیباسازی ساختمان ها و طراحی داخلی فضاهای مدرن استفاده نماهای مدرن میکنند. تحکیم و بستن قالب ها به نحوی که در حین بتن ریزی جابجایی صورت نگیرد. استفاده از فلاوربکسها، لورهای چوبی و فلزی، انواع شیشههای نما در کنار بتن نما به جلوه نمای ساختمان شما میافزاید. البته این نیاز معمولا تحت الشعاع تاثیر باد و سرمای ناشی از وزش آن بر ساختمان قرار می گیرد و در مجموع سعی شده سطح خارجی در حدافل ممکن نگه داشته شود.

متخصص طراحی و اجرای نمای خشک

C᠎ontent has been g enerated with the help of G​SA Con te᠎nt G ener᠎at or  Demov ersion!

انواع سیستم های نمای خشک

برای تولید سیمان سفید باید از خاک رسی که کمتر از ۸ درصد سولفات آهن و منیزیم دارد استفاده شود و پخت آن باید به وسیله سوختی انجام شود که دوده ایجاد نمیکند. محصولات ورق فلزی پانچ شده با استفاده از منگنه یا پرس تولید شکاف، میله، سوراخ یا الگوهای دیگر در فلز ساخته می شوند. سپس با استفاده از ابزاری که به قسمت پشت پنل های بتن اکسپوز نصب می کنیم می توان بتن اکسپوز را به دیوار مربوطه و نبشی ها و زیرسازی فلزی که آماده کرده ایم پیچ کرد. در این روش که روشی مکانیکی است بر روی دیواری که قصد داریم پنل ها و قطعات بتن اکسپوز را نصب کنیم نبشی هایی قرار داده و سطح دیوار مربوطه را زیر سازی فلزی می کنیم. ازآن جایی که اکثر مغازه ها و فروشگاه ها از نمای کامپوزیت استفاده می کنند، پنل های بتن اکسپوز علاوه برمقرون به صرفه بودن و کاهش هزینه های اجرایی، با ایجاد نمایی خاص و منحصر به فرد میتوانند جذابیت بیشتری در نمای فروشگاه یا مغازه ها ایجاد نموده و باعث افزایش فروش و مشتریان شود. This w᠎as created  by behsaznama C​on​tent  Gener ator D​emoversi on.

این کار باعث سفت شدن بتن و افزایش چگالی آن در حجمی مشخص خواهد شد. استیل نسبت به روی، ظاهر زیبا تری دارد و البته نصب آن آسان تر هم است. برای این کار لازم است ریسمان راهنما یا قپان هایی از بالاترین تراز ساختمان تا پایین ترین تراز که قرار است این باکسها اجرا شوند نصب شده و پروفیل های شاسی اعم از نبشی ، قوطی ، ناودانی ، سه پری و . درنتیجه اجرا و طراحی یک نمای ساختمانی با دقت میتواند یک ساختمان کارآمدتر برای مالکان و ساکنان ایجاد کند؛ البته لازم به ذکر است که این موضوع قدرتی دارد که عملکرد یک ساختمان را میتواند تغییر بدهد. مهمترین عامل در قیمت نمای خشک سرامیک، تیم اجرا کنندهی آن است. در طراحی نما کلاسیک امکان استفاده از المان ها و مجسمه ها و ستون های بلند وجود دارد و از ویژگی های شاخص آن به شمار می رود. کاغذ دیواری ها اغلب از چاپ و ایجاد یک نمای دکوراتیو بر روی سطح یک لایه ی آستر مانند، مثل کاغذ، پارچه یا نظایر آن ساخته می شوند. نکته : به دلیل رنگ خاص و سرد بتن، استفاده از آن در کنارمصالح گرم نظیر چوب و آجر می تواند کنتراست زیبایی ایجاد نماید.

تنها تفاوت بین معماری این مناطق و مناطق گرم و خشک، تمایل و ضرورت استفاده از حرارت ناشی از تابش آفتاب در داخل ساختمان در فصل سرد است. تفاوت این دو روش ، قالب بندی در اجرای بتن نمایان است. 2: ملات ترمیمی دانه بندی شود و سطح نهایی ترمیم پرداخت و ساب شود. میزان سطح پرداخته شده بتن شما نیز می تواند تاثیر بسیاری در مدرن تر به نظر رسیدن فضایتان داشته باشد.برای بعضی افراد سطوح پرداخت نشده بتن گرمای بیش تری را القا می کنند اما برای برخی یادآور فضاهای صنعتی است. استفادهی نادرست از این متریال سبب ایجاد سطحی نامناسب و مانند سطوح پرداخت نشده خواهد شد. از آن جایی که بتن اکسپوزهای مخصوص نما روی سطح پایانی کار، نصب می شوند و نیازی به استفاده از مصالح دیگر برای پوشش کار نیست؛ کیفیت و سطح آن از اهمیت زیادی برخوردار است و وجود تخلخل و برآمدگی، کرموشدگی و یا پله در بتن باعث از بین رفتن کیفیت نهایی کار خواهد شد. در حال حاضر نمای بتن اکسپوز پتانسیل بالایی در اجرای نمای ویلاهای مدرن داشته و به دلیل استفاده از متریال واحد در نما منجر به یکپارچگی ظاهر ویلا، ایجاد ظاهری مدرن و صیقلی و همچنین کاهش هزینه ساخت ویلا (به دلیل عدم نیاز به متریال لوکس و گران قیمتی مانند سنگ) خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید