نمای خشک شما چقدر سبز است؟

این مرحله در اجرای درست نما بسیار تاثیرگذار است. به گزارش بازار، از گذشته تاکنون استفاده از بتن اکسپوز در سازه ساختمان امری رایج بوده، اما امروزه با تغییر در برخی فرمول های تشکیل دهنده بتن توانسته اند، متریالی جدید با اسم بتن اکسپوز را تولید کنند که از قابلیت های بالایی برخوردار است، در این مقاله بیشتر با این نوع از متریال ساختمانی آشنا خواهید شد. در ادامه طراحان نما دیزاین اقدام به طراحی نمای ساختمان خواهند کرد، بعد از تایید کارفرمایان از طراحی نما، نقشه های شاپ متناسب با نقشه های ازبیلت و ابعاد اصلی متریال های ساختمانی، نقشه های شاپ را طراحی می کنند و به تیم اجرایی ارائه می دهند. ازآنجاییکه همگی این نماها زیرسازی مشترکی دارند و لایه رو است که در آنها متفاوت است، لذا زیر سازی نمای سیمانی توضیح داده شده است و سپس به نحوه اجرای هر کدام از نماها به طور جداگانه اشاره شده است. همانطور که ذکر شد، یکی از مهمترین عوامل در برآورد قیمت بتن اکسپوز را کیفیت و دستمزد تیم اجرایی تشکیل داده اند. مابقی مراحلی که برای نصب پنجره آلومینیومی در نظر گرفته می شود تقریبا برابر بوده و برای اجرا باید در یک محیط تمیز، نسبت به تراز کردن پنجره بپردازیم و بر اساس سوراخ کاری که بر روی فریم انجام داده می شود، نسبت به اجرای دقیق این محصول اقدام کنیم. ᠎This c᠎ontent has ​been gener​ated wi​th t​he he᠎lp ​of G​SA Con tent Gen​erator D emov​er᠎sion​!

اجرای نمای خشک شیراز

هرچقدر از مصالحی با ابعاد بزرگتر استفاده شود، هزینه های تمام شده نیز کاهش می یابد. قبل از قرار دادن پیچها یک درزگیر کوچک در سوراخها قرار دهید تا مطمئن شوید آب از آن عبور نمیکند. استفاده از این روش برای نصب خودتان مناسب نیست و درصورت استفاده از این روش پنجره ترمال بریک به درستی در جای خود قرار نمیگیرد. در ادامه و بعد تولید پانل های بتن اکسپوز به روش پیش ساخته، کلیه پانل ها به محل پروژه ارسال می شوند و بروی زیرسازی سازه ساختمان نصب می شوند. یکی از مزایایی که برای نمای خشک مطرح می کنند کاهش هزینه های بازسازی و ترمیم است. از گذشته تاکنون استفاده از بتن اکسپوز در سازه ساختمان امری رایج بوده، اما امروزه با تغییر در برخی فرمول های تشکیل دهنده بتن توانسته اند، متریالی جدید با اسم بتن اکسپوز را تولید کنند. در برخی از پروژه های بزرگ استفاده از بتن های پیش ساخته هزینه بسیاری در بردارد، به همین دلیل پیمانکاران ترجیح می دهند عملیات آماده سازی و قالب گذاری بتن اکسپوز در محل اجرای پروژه انجام شود. از جمله متریال های که امکان اجرا در انواع اقلیم های آب و هوایی را دارد، میتوان به بتن اکسپوز اشاره کرد، این نوع از متریال ساختمان را میتوان در بسیاری از کاربری ها همچون کف، نما، مسیر های رفت و آمد، دکوراسیون داخلی و …

نصاب نمای خشک

بتن نما یک نمای مناسب برای ساختمان است و با استفاده از آن دیگری نیازی به انجام نماکاری ندارید. میتوان دیوار را به ابعاد یک اندازه تقسیم بندی کرد و در درز بین این تقسیم بندیها را شیشه کاری کرد تا باعث جلب توجه بیننده شده و از نمای بیشتر ترکها پیشگیری کرد. معمولا نورپردازی مناسب نیز از نگاه طراحان این سبک دور نمی ماند چرا که می تواند عظمت نما را بیشتر نمایان کند. بتن اکسپوز درجا: این نوع از تولید بتن اکسپوز در زمین محل پروژه و با استفاده قالب ها انجام می گیرد، مراحل تولید این نوع از بتن اکسپوز نیازمند بازرسی تیم نظارت به صورت لحظه ای است، چرا که در صورت عدم کنترل مراحل تولید، ممکن است متریال های بتن اکسپوز از کیفیت و مقاومت لازم برخوردار نباشند. این ماده میتواند در برابر طوفان، باد یا باران شدید مقاومت و عدم تأثیر پذیری خوبی داشته باشد. قیمت این متریال کاملا مناسب است و چشم اندازهای شیک و جذابی را برای ساختمان پدید کلیک کنید می آورد.

زیرسازی نمای سرامیک خشک

آیا اجرای نما خشک توسط کارووین انجام می شود؟ راهکارهای کاهش هزینه اجرای بتن اکسپوز چیست؟ برای برآورد هزینه بتن اکسپوز به چه عواملی باید دقت کرد؟ ریل باید در ابعاد استاندارد حمل و در فواصل استاندارد سوراخ شود. مهمترین عوامل در برآورد قیمت بتن اکسپوز چیست؟ در این بخش از مقاله به برخی عوامل تاثیر گذار در هزینه خرید بتن اکسپوز و اجرای آن اشاره خواهیم کرد. همه اطلاعات بصری که ناظر از فضا در طول زمان ادراک می کند. ایران ایمارت علاوه بر ایران در کشور های عراق ، افغانستان و آذربایجان نیز دارای خریداران ثابت می باشد . استفاده کرد. بتن اکسپوز تشکیل شده از موادی همچون خاک، آب، سنگدانه و سیمان است، از این رو این نوع از مصالح ساختمانی را به عنوان مصالح حامی محیط زیست نیز می شناسند. بنابراین جوامع با آموزشها و نیز ایجاد نمودن انگیزهها، میبایست تفکرات و نگرشهایی را ایجاد کنند که ترغیب کنندهی شیوهی پایدار زندگی باشند.

دیدگاهتان را بنویسید